Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 29/31
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3124400 , fax. 022 3124490
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska 29/31 29/31
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3124400, fax. 022 3124490
REGON: 00016266500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Szpitala Południowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie: 1. Materiałów wyjściowych do programu funkcjonalno-użytkowego, w tym: 1) Analiza możliwości pod względem formalno - prawnym lokalizacji lądowiska dla śmigłowców pogotowia ratunkowego na terenie objętym budową szpitala (tj. u zbiegu ulic Pileckiego i Indiry Gandhi, na dz. ew. nr 2/50, 2/53, 2/52, 2/51, 2/59, 2/47, 2/67, obręb 1-10-75, w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy) lub w przypadku braku takiej możliwości, analiza i propozycja innej lokalizacji lądowiska, wraz z oceną i informacją dotyczącą stanu prawnego proponowanej nieruchomości. Przedmiotowa analiza w szczególności powinna zawierać: a) Część opisową, w tym: -Proponowaną optymalną lokalizację lądowiska dla śmigłowców pogotowia ratunkowego dla potrzeb Szpitala Południowego wraz z jej uzasadnieniem, -Sposób zagospodarowania i wyposażenia lądowiska, -Drogi dojazdowe dla transportu medycznego oraz drogi ppoż. w tym wyznaczenie stanowiska dla samochodu straży pożarnej, b) Część graficzną, w tym: -Plan lokalizacji lądowiska, -Plan ograniczeń wysokości zabudowy w rejonie lądowiska, -Plan zagospodarowania i wyposażenia lądowiska, -Plan dróg dojazdowych dla transportu medycznego oraz drogi ppoż. w tym wyznaczenie stanowiska dla samochodu straży pożarnej, 2) Analiza możliwości obsługi komunikacyjnej obiektu pn. Szpital Południowy, w tym przedstawienie sposobu obsługi komunikacyjnej z uwzględnieniem istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, które znajdują się w rejonie ww. obiektu, która w szczególności powinna zwierać: a) Część opisową, w tym: -Opis istniejącego i projektowanego układu drogowego w rejonie planowanego obiektu pn. Szpital Południowy, -Możliwości i sposobu obsługi komunikacyjnej ww. obiektu, -Zapotrzebowanie ww. obiektu w miejsca parkingowe i propozycja lokalizacji miejsc parkingowych na terenie obiektu, -Propozycję obsługi komunikacyjnej istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, po uwzględnieniu realizacji planowanego obiektu, b) Cześć graficzną, w tym: -Plan istniejącego i projektowanego układu drogowego w rejonie planowanego obiektu, -Plan obsługi komunikacyjnej obiektu, -Plan lokalizacji miejsc parkingowych na terenie obiektu, -Plan obsługi komunikacyjnej istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, po uwzględnieniu realizacji planowanego obiektu, 3)Analiza w zakresie zapotrzebowania obiektu w media, możliwości i sposobu podłączenia planowanego obiektu pn. Szpital Południowy do sieci miejskich, która w szczególności powinna zwierać: a) Część opisową, w tym: -Określenie szacunkowych wartości zapotrzebowania obiektu w media (sieci: wodociągowa, kanalizacyjna, cieplna, gazowa, energetyczna i teletechniczna), -Określenie możliwości i sposobu przyłączenia obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych, b) Cześć graficzną, w tym: -Schemat istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych w rejonie projektowanego obiektu, -Schemat podłączenia obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych. 2. Programu funkcjonalno - użytkowego, w tym określenie planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych. Przedmiot Umowy winien być sporządzony w formie: 1) papierowej - w ilościach po 6 egz., 2) elektronicznej - po 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD-R (format: .doc, .pdf). Termin wykonania całego zamówienia: 130 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 150 dni licząc od dnia zawarcia umowy, w tym: a) opracowanie materiałów wyjściowych do programu funkcjonalno-użytkowego - 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 110 dni licząc od dnia zawarcia umowy; b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego - 130 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 150 dni licząc od dnia zawarcia umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługą polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub programu funkcjonalno-przestrzennego lub koncepcji programowo-przestrzennej na budowę** lub przebudowę*** obiektu szpitalnego**** o wartości zamówienia co najmniej 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto*****. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4)Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 5) Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. * Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** Przez budowę należy rozumieć wykonanie obiektu szpitalnego w określonym miejscu (tj. wzniesienie nowego ww. obiektu), a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu szpitalnego. ***Przez przebudowę należy rozumieć wykonanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji. ****Przez obiekt szpitalny należy rozumieć budynek lub zbiór budynków przeznaczonych na potrzeby opieki zdrowotnej (np.: szpitale, kliniki, przychodnie zdrowia). *****W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 15.12.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zawierający informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt.4 i 5 ogłoszenia). 4) Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zawierające informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt 4 i 5 ogłoszenia). 5)Wykaz wykonanych usług, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunek (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia). 6)Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych usług - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. * UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W celu złozenia oferty poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia ww. warunków, o których mowa w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia Wykonawca musi dodatkowo załączyć: 1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl katalog: Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koncepcja adaptacji istniejącego poddasza oraz przebudowy elementów budynku wpływających na bezpieczeństwo pożarowe i dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku zaplecza sportowo - rekreacyjnego w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa przedszkola w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa elementów budynku oraz zagospodarowanie terenu w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku wraz z wykonaniem niezbednej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w tym zakresie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót, nr sprawy ZP-AN-34/16
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku socjalnego przy ul. Wiązowskiej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i termomodernizacji budynku szkolnego w ramach zadania inwestycyjnego Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Granicznej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie wielobranżowej koncepcji dla projektu przebudowy, rozbudowy i remontu piwnic Kordegardy wraz z remontem elewacji budynku oraz stolarki okiennej i drzwiowej oraz opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego dla ww. przedsięwzięcia
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT POMIESZCZEŃ DZIAŁU INFORMATYKI I SEKCJI TELEKOMUNIKACJI
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 9 NA STOŁÓWKĘ WOJSKOWĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Ośrodka Namysłowska wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-26