Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Badawczo - Rozwojowego - Kaliski Ośrodek Sercowo - Naczyniowy wraz z Centralnym Blokiem Operacyjnym i OAiIT” w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    Poznańska 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 651 397, , fax. 627 571 323
    REGON: 12667570000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Badawczo - Rozwojowego - Kaliski Ośrodek Sercowo - Naczyniowy wraz z Centralnym Blokiem Operacyjnym i OAiIT” w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Badawczo - Rozwojowego - Kaliski Ośrodek Sercowo - Naczyniowy wraz z Centralnym Blokiem Operacyjnym i OAiIT” (Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79, na terenie działek nr: 11, 12, 13, 14/1, 15/4, 16/2, 17/2, 18/2, 19/3 - zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 j.t.). Na przedmiotowym terenie przeznaczonym pod inwestycje brak Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. PFU będzie stanowił dokument opisujący przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane w formule „ zaprojektuj i wybuduj i wyposaż” t.j. musi obejmować opis zadania budowlanego, w którym podane będzie przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. II Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją obiektu, technologii medycznej oraz zagospodarowania terenu z opisem, w tym określenie parametrów i szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych obiektu oraz aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Wykonanie PFU - zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zawierającego m.in.: • opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, • opis wymagań dokumentacji projektowej i przygotowania terenu budowy, • opis wymagań części architektoniczno-budowlanej, • opis wymagań części konstrukcyjnej, • opis wymagań części technologicznej, • opis wymagań części gazów medycznych, • opis wymagań części urządzeń medycznych, • opis wymagań części instalacji elektrycznej, • opis wymagań części instalacji sanitarnej, • opis wymagań części zagospodarowania terenu wraz z drogami dojazdowymi i pożarowymi, • opis warunków wykonania robót budowlanych, • część informacyjną programu funkcjonalno -użytkowego, • oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych z nadzorem autorskim, robót budowlanych, wyposażenia medycznego i niemedycznego itp. - zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zmianami). 3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji i dokumentów. W przypadku, gdy uzyskanie ww. dokumentów nie jest możliwe w terminie realizacji zamówienia ze względu na terminy administracyjne, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu fakt złożenia wniosków o wydanie tych dokumentów. 4) Zapewnienie współpracy z wykonawcą projektu budowlanego (wsparcie techniczne Zamawiającego) na etapie realizacji projektu w zakresie jego zgodności z PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j. ) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach