Przetargi.pl
Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań drogowych prac poscaleniowych związanych z organizacją rolniczej przestrzeni produkcyjnej

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań drogowych prac poscaleniowych związanych z organizacją rolniczej przestrzeni produkcyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części zamówienia): a) zadanie nr 1 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadań drogowych prac poscaleniowych związanych z organizacją rolniczej przestrzeni produkcyjnej - Obiekt I, Obręby: 10, 11, 23; b) zadanie nr 2 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadań drogowych prac poscaleniowych związanych z organizacją rolniczej przestrzeni produkcyjnej - Obiekt II, Obręby: 12, 13, 17, 18, 39, 40, 41; c) zadanie nr 3 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadań drogowych prac poscaleniowych związanych z organizacją rolniczej przestrzeni produkcyjnej - Obiekt III, Obręby: 42, 43, 44, 45, 47, 48. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie odrębnie dla każdego z zadań wskazanych w ust. 2 Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z obliczaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, w zakresie którego Wykonawca: 2.1. pozyska mapę zasadniczą 1:500, 2.2. opracuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 2.3. wykona na podstawie PFU obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów) inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389), 3. określi na rysunku sytuacji zakres robót budowlanych osobno dla obiektów I, II, III, które mogą być wykonane w trybie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, oraz robót, które wymagają uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, 4. zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania PFU, 5. zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, 6. uzyska wszelkie niezbędne warunki, opinie, uzgodnienia, decyzje potrzebne do wykonania opracowań zgodnie z pkt. 1 oraz dla uzbrojenia będącego w kolizji z zakresem robót przewidzianych w opracowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 500 zł (słownie: pięćset złotych) - dla zadania nr 1, b) 600 zł (słownie: sześćset złotych) - dla zadania nr 2, c) 600 zł (słownie: sześćset złotych) - dla zadania nr 3, w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium należy zsumować dla poszczególnych zadań. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach