Przetargi.pl
Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysami

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8464770 , fax. 61 8464765
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    ul. Dojazd 34 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8464770, fax. 61 8464765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysami dla zadania: ROZBUDOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W POZNANIU IM. PROF. LUDWIKA BIERKOWSKIEGO: 1)BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I CENTRALNEJ STERYLIZACJI 2)BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ I PRZECIWPOŻAROWEJ WRAZ Z PORTIERNIĄ ZEWNĘTRZNĄ 3)BUDOWA WINDY ZEWNĘTRZNEJ - KOMUNIKACJA PIONOWA ŁĄCZĄCĄ Z ISTNIEJĄCYM BUDYNKIEM SZPITALNYM. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy trzykondygnacyjnego budynku z częściowym podpiwniczeniem. 2. Zamawiający wymaga, aby nowo projektowany budynek był funkcjonalnie połączony z istniejącym głównym 10 - piętrowym budynkiem szpitala na trzech płaszczyznach za pomocą łączników (jeden na poziomie piwnicy i dwóch łączników na poziomie drugiego piętra) - w tym drugi z nowo projektowaną windą zewnętrzną. Opracowanie musi obejmować również projekt zewnętrznego szybu windowego wraz doborem windy, przylegającego bezpośrednio do 10 kondygnacyjnego budynku głównego i obsługującego wszystkie kondygnacje wysokiego budynku + jedną dodatkowo powyżej najwyższej kondygnacji. Zamawiający zakłada, iż powierzchnia zabudowy nowoprojektowanego budynku będzie wynosić około 1000m2, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z celem budynku jakiemu ma służyć, projekt powinien zawierać niezbędne rozwiązania techniczne i funkcjonalne w zakresie technologii medycznej tj. sprzętu montowalnego i niemontowalnego. 3. Powyższa dokumentacja posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy. W związku z tym szczególną uwagę należy zwrócić na opis maszyn, urządzeń i materiałów. Zamawiający nie dopuszcza opisu poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wykonawca opisując maszyny, urządzenia, materiały za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych jest zobowiązany wskazać rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji. 4. Wykonawca winien opracować dokumentację projektową zgodnie potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu. W szczególności musi być zgodny z następującymi przepisami prawnymi: 1) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.); 2) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U z 2012 r., poz. 739) 5) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) 5. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ponadto projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania inwestycji. 6. W celu osiągnięcia jak najmniejszej awaryjności, rozwiązania techniczne i materiałowe powinny być wysokiej jakości, zapewniając długą, bezpieczną dla środowiska i niezawodną eksploatację. Stosowane materiały powinny posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające ich stosowanie w budownictwie. 7. Na każdym etapie prac projektowych Zamawiający wymaga uzgodnienia ich z Zamawiającym 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ 9. Wykonawcy uprawnieni są do dokonania wizji lokalnej, którą Zamawiający ustala na dzień 16.09.2015 r. godz. 10:00 -pokój nr 154.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w następującej wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego oddział Poznań nr 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, t.j. do dnia 21.09.2015 r. godz.10:00 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w osobnym opakowaniu (z opisem wadium i określeniem przedmiotu postępowania) w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub w Kancelarii Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń z treści przedmiotowego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż służy on pokryciu roszczeń Zamawiającego, o jakich mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w ust. 2 pkt 1) 8. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.szpitalmsw.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach