Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-020 Swarzędz-Jasin, ul. Rabowicka 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 89 75 300 , fax. 61 81 81 389
- Data zamieszczenia: 2013-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
ul. Rabowicka 6 6
62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie
tel. 61 89 75 300, fax. 61 81 81 389
REGON: 63456259500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.clip-group.com/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,WYTYCZNE PROJEKTOWE Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego budowy intermodalnego terminala kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania, przy korytarzu transeuropejskim E20 wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę. Opracowanie winno zawierać następujące projekty: - Projekt zagospodarowania terenu wraz z układem dróg i parkingów z uwzględnieniem: Strefy wjazdu (bramy): strefa wjazdu przeznaczona będzie dla ciężarówek i samochodów osobowych i służyć będzie do wstępnego gromadzenia lub pośredniego odstawiania (parkowania) samochodów. Na bramie jednostki ładunkowe będą identyfikowane i zgłaszane dysponentowi. Powierzchnia parkingu: 2106 m2. Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Powierzchni przeładunkowych: znajdować się będą bezpośrednio przy torze przeładunkowym, służyć będą do przekazywania towarów ze składów kontenerowych na ciężarówki i na odwrót. Przewidziano utwardzenie bezfugową warstwą asfaltu grubości 30 cm (25+5), na 40-cm warstwie betonu mineralnego, na odpowiedniej 40-cm warstwie spodniej. Dopuszczalne odchylenia wymiarowe+/- 0,4cm. Powierzchnia będzie odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Wielkość powierzchni przeładunkowej wynosić będzie ok. 10875 m2 Powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i załadowanych: powierzchnie przeznaczone będą do magazynowania kontenerów pustych i załadowanych. Wielkość powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i pełnych wynosić będzie ok. 10900 m2. Wanny do towarów niebezpiecznych (mobilna): przeznaczona dla zabezpieczenia tymczasowo magazynowanych towarów niebezpiecznych. Wymiary wanny: 24m (długość) x 3m (szerokość) x 1,5m (głębokość). Wanna ustawiona będzie na utwardzonym, skanalizowanym terenie. Powierzchni odstawczej dla podwozi: Powierzchnia o długości 30 m i szerokości 20 m, zapewniająca odstawianie maks. 10 podwozi dla naczep kontenerowych (WB). Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego DN1000. Stacji paliw: zakładowa stacja paliw. Na stacji dystrybuowany będzie wyłącznie olej napędowy. Powierzchnia stacji (ok. 300 m2) będzie utwardzona (nieprzemakalny asfalt) i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze ropopochodnych kierowane będą do kanalizacji sanitarnej. Obiektów kubaturowych a także torów przeładunkowych, objazdowych, odstawczych i przejazdowych: Teren inwestycji będzie ogrodzony i oświetlony. - Projekt architektoniczno - konstrukcyjny dla obiektów Terminala Kontenerowego: budynek biurowy (sterowanie i administracja), nastawnia oraz warsztat naprawczo - serwisowy (w warsztacie wykonywać się będzie drobne naprawy kontenerów i naczep kontenerowych). Obiekt składać się będzie z jednego poziomu: Powierzchnia zabudowy razem: 210 m?. - Układ drogowy: docelowo dojazd do inwestycji zlokalizowany będzie od strony północno - zachodniej działki - dojazd od drogi krajowej E92 nowobudowanym wiaduktem. Do czasu wybudowania tego dojazdu, pojazdy będą się poruszały po drodze wewnętrznej firmy CLIP zlokalizowanej pomiędzy istniejącymi halami, zlokalizowanymi na działkach 303/43 i 306/46. Taka lokalizacja trasy dojazdu do obiektu nie będzie źródłem uciążliwości akustycznych dla najbliższych terenów mieszkaniowych położonych przy ulicy Rabowickiej. Wielkość powierzchni układu drogowego wynosić będzie ok. 10913 m2. - Układ torowy: wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację istniejącego i zaprojektowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. Rozbudowa obejmuje: - odgałęzienie się układem bocznicowym od kolejowego toru nr 2 linii Warszawa - Poznań - Rzepin; przebudowę kolejowego toru nr 2 dla zabudowy rozjazdu odgałęziającego wraz z przebudową na tym odcinku sieci trakcyjnej; - przebudowę urządzeń automatyki kolejowej dla realizacji odgałęzienia z toru kolejowego; - budowę wewnętrznych urządzeń sterowania ruchem składów pociągowych na układzie bocznicowym; - budowę oświetlenia w miejscu odgałęzienia z toru kolejowego wraz z ogrzewaniem rozjazdu odgałęziającego w okresie zimowym; budowę torów komunikacyjnych łączących nowy wjazd z istniejącym układem torów w kierunku torów ładunkowych firmy STS Centrum Dystrybucji Samochodów oraz toru dojazdowego do firmy Volkswagen Poznań; - przebudowę połączenia z torem dojazdowym do Centrum Logistycznego CLIP; budowę toru odstawczego wzdłuż toru dojazdowego do firmy Volkswagen; - budowę układu drogowego z placem odstawczym kontenerów oraz placem manewrowych samojezdnych urządzeń przeładunkowych kontenerów; - budowę układu odwodnienia torów i rozjazdów bocznicowych oraz układu drogowego z włączeniem do istniejącego kolektora; - zabudowę toru nawierzchnią na przejeździe drogowym. Wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację budowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. - Projekt obejmujący technologię ruchowo - przewozową, - Projekt sygnalizacji świetlnej wraz z koordynacją i częścią elektryczną, - Projekt oświetlenia, - Projekt odwodnienia, - Plansza zbiorcza uzbrojeń, - Projekt istniejących kolizji kabli (światłowód PKP, linia średniego napięcia, gazociąg wysokiego ciśnienia - osobna decyzja o pozwoleniu na budowę), - Badania geologiczne, - Uzgodnienia i Regulaminy dotyczące eksploatacji Bocznicy oraz certyfikacja nowych elementów infrastruktury kolejowej, - Kosztorys inwestorski oraz dokument LV. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesięciu tysięcy złotych), 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania Umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.clip-group.com/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:Modernizacja budynku przy Pl. Metziga 25 z dostosowaniem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pl. Kościuszki w Odolanowie
Dodano: 2016-07-18 - BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 - GIMNAZJUM I LICEUM im. ks. PIOTRA SKARGI W SZAMOTUŁACH
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji na budowę suszarni osadów
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz Studium Wykonalności dla zadania: Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W LESZNIE
Dodano: 2016-06-21 - Modernizacja i remont pomieszczeń sterylizatorni w budynku Katedry i Zakładu Toksykologii w Poznaniu, ul. Dojazd 30 wraz z wykonaniem serwisu i konserwacji urządzeń w okresie gwarancji
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie I etapu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z koncepcją modernizacji układów drogowych na wskazanych obszarach wokół stacji i przystanków Poznańskiej Kolei Metropolitalnej
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie rewitalizacji ogólnodostępnych boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 62 położonej przy ulicy Druskiennickiej 32 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07