Przetargi.pl
Opracowanie na podstawie posiadanego projektu koncepcyjnego rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zabierzowie, projektu budowlanego (wielobranżowego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie na podstawie posiadanego projektu koncepcyjnego rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zabierzowie, projektu budowlanego (wielobranżowego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opracowanie na podstawie posiadanego projektu koncepcyjnego rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zabierzowie, projektu budowlanego (wielobranżowego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. 2.Zakres rzeczowy opracowania 1) projekt zagospodarowania terenu: a) plan zagospodarowania działki oraz plansza koordynacyjna ( z wyłączeniem boisk i placu zabaw); b) projekt dróg wewnętrznych, miejsc postojowych oraz zieleni ( w granicach opracowania); c) projekt przyłączy w obrębie opracowania. 2) projekt architektoniczno - budowlany: a) projekt architektoniczny b) projekt konstrukcyjny c) projekty instalacji wewnętrznych: - Projekt instalacji elektrycznej - Projekt instalacji wod - kan - Projekt instalacji c.o. (uwzględniający modernizację - wymianę instalacji i grzejników w istniejącym budynku szkolnym). 3) opracowania dodatkowe: a) mapa zasadnicza dla celów projektowych; b) dokumentacja geotechniczna; c) projekt rozbiórki budynku usytuowanego na działce nr 541 , kolidującego z projektowaną rozbudową. 3. Projekt powinien być wykonany w 6 egzemplarzach + wersja elektroniczna - PDF. 4. .Pliki w wersji elektronicznej muszą uwzględniać następujące wymagania: 1) Rozszerzenie plików - *.pdf 2) Maksymalny rozmiar jednego pliku - 10MB 3) Każde pliki graficzne oraz tekstowe łączone są w jeden bądź kilka plików pdf (jednocześnie uwzględniając ustalenia z pkt. 2) 4) Poszczególne pliki pdf podpisane są zgodnie z jego zawartością. 5) W przypadku skanów, projektów CAD należy łączyć jak największą ich ilość w jeden plik pdf (jednocześnie uwzględniając ustalenia z pkt. 2) 6) Skany, projekty CAD i inne muszą być wykonane w rozdzielczości pozwalającej na odczyt każdego szczegółu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: wykazać się wykonaniem usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegające na opracowaniu projektów budowlanych o wartości zamówienia co najmniej 90.000 zł brutto każdy, potwierdzonymi dokumentami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 3. Termin zakończenia realizacji umowy: 30.09.2010r. 4. Gdy dotrzymanie wskazanych terminów jest uzależnione od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych, niedotrzymanie przez Projektanta tych terminów nie jest uważane za naruszenie umowy, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki: a) niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania, b) Projektant wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań. 5. W sytuacji wskazanej w ust. 4 lit. b), termin określony w ust. 2, 3 i 4 ulegają przedłużeniu o okres równy okresowi, o jaki przedłużyło się postępowanie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. (załączyć jeżeli dotyczy) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegające na opracowaniu projektów budowlanych o wartości zamówienia co najmniej 90.000 zł brutto każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 usługi o wartości co najmniej 90.000 zł brutto każdy z nich. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ponadto do oferty należy dołączyć: 9. W załączniku nr 3 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcom, załącza zał. nr 3 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 10. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach