Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych silnikowych dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Tadeusza Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4435191 , fax. 018 4490750
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
    ul. Tadeusza Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4435191, fax. 018 4490750
    REGON: 49189890500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp-nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych silnikowych dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nierytmiczna dostawa paliw płynnych silnikowych do pojazdów samochodowych i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu realizowana w formie tankowania do zbiorników samochodów, sprzętu silnikowego oraz kanistrów w podziale na trzy części: część I-benzyna bezołowiowa PB-95-2500l.; olej napędowy-20000l.; LPG-1000l. przez cały okres umowy; część II-benzyna bezołowiowa PB-95-500l.; olej napędowy-10000l. przez cały okres umowy; część III-benzyna bezołowiowa PB-95-1500l.; olej napędowy-8000l.; LPG-1500l. przez cały okres umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadiu nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c) posiadają aktualną koncesję na sprzedaż paliw 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy-załącznik (odpowiednio do części Nr 1a, Nr 1b, Nr 1c) 2. Oświadczenie, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z aktualną koncesją na sprzedaż paliw - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia załącznik nr 2 - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp-nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach