Przetargi.pl
Opracowanie, konsultacje, recenzje, testowanie interdyscyplinarnych programów nauczania w oparciu o TIK oraz stworzenie platformy e-learningowej i jej interaktywnych zasobów edukacyjnych dla szkoły podstawowej i gimnazjum w ramach projektu POKL Działanie 3.3.4 Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych

Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 46-280 Lasowice Małe, Chocianowice 78
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4132607 , fax. 0-77 4132758
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
    Chocianowice 78 78
    46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie
    tel. 0-77 4132607, fax. 0-77 4132758
    REGON: 53231216000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukcja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, konsultacje, recenzje, testowanie interdyscyplinarnych programów nauczania w oparciu o TIK oraz stworzenie platformy e-learningowej i jej interaktywnych zasobów edukacyjnych dla szkoły podstawowej i gimnazjum w ramach projektu POKL Działanie 3.3.4 Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie, konsultacje, recenzje, testowanie interdyscyplinarnych programów nauczania w oparciu o TIK oraz stworzenie platformy e-learningowej i jej interaktywnych zasobów edukacyjnych dla szkoły podstawowej i gimnazjum w ramach projektu POKL Działanie 3.3.4 Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych z podziałem na 64 części zamówienia tj.:1. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SP na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 2. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z języka polskiego dla klasy 4-6 SP na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 3. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z historii dla klasy 4-6 1 SP na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 4. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z przyrody dla klasy 4-6 SP na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 5. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 6. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z fizyki dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 7. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z chemii dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 8. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z geografii dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 9. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z biologii dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu 10. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z techniki dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu, 11. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z języka polskiego dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu, 12. Opracowanie interdyscyplinarnego programu nauczania z historii dla klasy 1-3 PG na 3 letni cykl nauczania zgodnie z obowiązującą liczbą godzin wskazaną w podstawie programowej do nauczania ww. przedmiotu, 13. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z matematyki dla klas 4-6 SP na platformę e-learningową, 14. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z języka polskiego dla klas 4-6 SP na platformę e-learningową, 15. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z historii dla klas 4-6 SP na platformę e-learningową, 16. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z przyrody dla klas 4-6 SP na platformę e-learningową, 17. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z matematyki dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 18. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z fizyki dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 19. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z chemii dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 20. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z geografii dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 21. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z biologii dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 22. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z techniki dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 23. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z języka polskiego dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 24. Opracowanie informatyczne interdyscyplinarnego programu nauczania z historii dla klas 1-3 PG na platformę e-learningową, 25. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SP, 26. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z języka polskiego dla klasy 4-6 SP, 27. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z historii dla klasy 4-6 SP, 28. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z przyrody dla klasy 4-6 SP, 29. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG, 30. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z fizyki dla klasy 1-3 PG, 31. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z chemii dla klasy 1-3 PG, 32. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z geografii dla klasy 1-3 PG, 33. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z biologii dla klasy 1-3 PG, 34. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z techniki dla klasy 1-3 PG, 35. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z języka polskiego dla klasy 1-3 PG, 36. Przeprowadzenie konsultacji do innowacyjnego programu nauczania z historii dla klasy 1-3 PG 37. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SP z matematyki, 38. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SP z języka polskiego, 39. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SP z historii, 40. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 4-6 SPz przyrody, 41. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z matematyki, 42. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z fizyki, 43. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z chemii, 44. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z geografii, 45. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z biologii, 46. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z techniki, 47. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z języka polskiego, 48. Opracowanie recenzji programu nauczania z matematyki dla klasy 1-3 PG z historii, 49. Przeprowadzenie 60 h zajęć testujących innowacyjne programy nauczania z matematyki w klasach 4-6 SP, 50. Przeprowadzenie 60 h zajęć testujących innowacyjne programy nauczania z języka polskiego w klasach 4-6 SP, 51. Przeprowadzenie 60 h zajęć testujących innowacyjne programy nauczania z historii w klasach 1-3 PG, 52. Przeprowadzenie 60 h zajęć testujących innowacyjne programy nauczania z matematyki w klasach 1-3 PG, 53. Techniczne opracowanie 43 e-lekcji z matematyki w klasach 4-6 SP, 54. Techniczne opracowanie 48 e-lekcji z języka polskiego w klasach 4-6 SP, 55. Techniczne opracowanie 58 e-lekcji z historii w klasach 4-6 SP, 56. Techniczne opracowanie 58 e-lekcji z przyrody w klasach 4-6 SP, 57. Techniczne opracowanie 58 e-lekcji z matematyki w klasach 1-3 PG, 58. Techniczne opracowanie 84 e-lekcji z fizyki w klasach 1-3 PG, 59. Techniczne opracowanie 59 e-lekcji z chemii w klasach 1-3 PG, 60. Techniczne opracowanie 59 e-lekcji z geografii w klasach 1-3 PG, 61. Techniczne opracowanie 59 e-lekcji z biologii w klasach 1-3 PG, 62. Techniczne opracowanie 63 e-lekcji z techniki w klasach 1-3 PG, 63. Techniczne opracowanie 53 e-lekcji z języka polskiego w klasach 1-3 PG, 64. Techniczne opracowanie 58 e-lekcji z historii w klasach 1-3 PG, Dotyczy części od 1- 12: 1. Opracowanie programu skorelowanego z innymi przedmiotami zarówno matematyczno-przyrodniczymi jak i humanistycznymi a w szczególności: a)przedstawienie opisu skorelowanych treści z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i humanistycznych b) opisanie metod pracy do danej jednostki lekcyjnej w oparciu o TIK c) opracowanie w formie nakładek na program organizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami (słabym i zdolnym) w odniesieniu do każdej jednostki lekcyjnej d) opracowanie przykładowych zadań do danych jednostek lekcyjnych opracowanie zasad oceniania kształtującego - opis celów wychowawczych ze szczególnym uwzględnieniem postaw aktywnych i przedsiębiorczych e) opracowanie standardów diagnozowania osiągnięć (w tym m.in. narzędzi ) uczniów do wykorzystania przez powołane zespoły nauczycieli danego przedmiotu 2. Od wykonawcy oczekuje się terminowości w realizacji zadania, kreatywności, umiejętności informatycznych, umiejętności pracy w zespole, dokładności. Wykonawcy odpowiadają za jakość zrealizowanych zadań przed koordynatorem merytorycznym odbierającym wyniki pracy jak i koordynatorem projektu, od wykonawcy wymaga się obecności podczas zaplanowanych spotkań roboczych, szkoleń oraz podczas pracy zespołów opracowujących programy - wymagana obecność co najmniej 2 x w tygodniu w ZGSP w Chocianowicach. Dotyczy części od 13-24: 1. Opracowanie koncepcji realizacji programu nauczania na platformie e-learningowej zgodnie z postawą programową z uwzględnieniem multimedialnych materiałów dydaktycznych, metod kontroli postępów ucznia, metod komunikacji miedzy uczniami i nauczycielem, 2. Udział informatyków w pracach zespołu projektowego opracowującego innowacyjny program nauczania (stacjonarnie w szkole podczas pracy zespołów), 3. Analiza tworzonych programów pod względem możliwości ich zapisu na platformie e-learningowej. 4.Od wykonawcy oczekuje się terminowości w realizacji zadania, kreatywności, umiejętności informatycznych, umiejętności pracy w zespole, dokładności. Wykonawca odpowiada za jakość zrealizowanych zadań przed koordynatorem merytorycznym odbierającym wyniki pracy jak i koordynatorem projektu, od wykonawcy wymaga się obecności podczas zaplanowanych spotkań roboczych, szkoleń oraz podczas pracy zespołów opracowujących programy- wymagana obecność co najmniej 2 x w tygodniu w ZGSP w Chocianowicach. Dotyczy części od 25-36: 1. Udział konsultantów w pracach zespołu projektowego opracowującego innowacyjny program nauczania (stacjonarnie w szkole podczas pracy zespołów), 2. Opracowywanie pisemnych konsultacji i materiałów do powstających programów w szczególności zawierających opis słabych i mocnych stron programu, z podaniem wskazówek dot. modyfikacji programów ze szczególnym uwzględnieniem interdyscyplinarności oraz wykorzystania TIK do danej jednostki lekcyjnej, 3. Od wykonawcy oczekuje się terminowości w realizacji zadania, kreatywności, umiejętności informatycznych, umiejętności pracy w zespole, dokładności. Wykonawca odpowiada za jakość zrealizowanych zadań przed koordynatorem merytorycznym odbierającym wyniki pracy jak i koordynatorem projektu, od wykonawcy wymaga się obecności podczas zaplanowanych spotkań roboczych, szkoleń oraz podczas pracy zespołów opracowujących programy- wymagana obecność co najmniej 2 x w tygodniu w ZGSP w Chocianowicach. Dotyczy części od 37-48: 1. Wykazanie się znajomością interdyscyplinarnego programu nauczania z danego przedmiotu oraz konsultacjami do programów nauczania 2. Opracowanie pisemnej oceny- recenzji programu- od 5-10 stron w zależności od obszerności programu, 3. Przedstawienie oceny- recenzji programu na Radzie Pedagogicznej, 4. Od wykonawcy oczekuje się terminowości w realizacji zadania, kreatywności, umiejętności informatycznych, umiejętności pracy w zespole, dokładności. Wykonawca odpowiada za jakość zrealizowanych zadań przed koordynatorem merytorycznym odbierającym wyniki pracy jak i koordynatorem projektu, od wykonawcy wymaga się obecności podczas zaplanowanych spotkań roboczych, szkoleń oraz podczas pracy zespołów opracowujących programy- wymagana obecność co najmniej 2 x w tygodniu w ZGSP w Chocianowicach. Dotyczy części od 49-52:1. Opracowanie programu nauczania do zajęć testujących innowacyjne programy nauczania z matematyki, języka polskiego dla klas 4-6 PSP i fizyki oraz historii dla PG z wykorzystaniem kluczowych elementów powstałego innowacyjnego programu nauczania oraz jego modyfikacja w zależności od potrzeb zgłaszanych przez koordynatora projektu oraz w wyniku uwag wykonawcy (ale po konsultacji z koordynatorem), 2. Przeprowadzenie 60 h zajęć lekcyjnych dodatkowych-testujących w okresie od IX 2013-XII 2013 w oparciu o innowacyjny program, 3. Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, 4. Opracowanie narzędzi pomiaru jakości nauczania w oparciu o kluczowe elementy innowacyjnego program nauczania wykorzystujący nowoczesne metody oparte na TIK, 5. Mierzenie jakości nauczania w oparciu o innowacyjny program zgodnie z przedłożonym koordynatorowi harmonogramem i narzędziami pomiaru jakości nauczania, 6. Opracowywanie diagnoz i analiz w wyniku mierzenia jakości nauczania, 7. Rekrutacja uczestników zgodnie z wymaganiami zapisanymi w projekcie oraz zgodnie z wymaganiami POKL. Dotyczy części od 53-64: Informatyczne opracowanie zasobów dydaktycznych e-lekcji dla 3 letniego etapu nauczania a w szczególności zawierających: zadania, wykresy, doświadczenia, materiały dydaktyczne, nagrane istotne fragmenty lub całe lekcje w formie elektronicznej z możliwością zamieszczenia na platformie e-learningowej. Od wykonawcy oczekuje się terminowości w realizacji zadania, kreatywności, wysokich umiejętności informatycznych, umiejętności pracy w zespole, dokładności. Wykonawca odpowiada za jakość zrealizowanych zadań przed koordynatorem merytorycznym odbierającym wyniki pracy jak i koordynatorem projektu, od wykonawcy wymaga się obecności podczas zaplanowanych spotkań roboczych, szkoleń oraz podczas pracy zespołów opracowujących e - zasoby- wymagana obecność co najmniej 1 x w tygodniu w ZGSP w Chocianowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach