Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem decyzji ULICP dla budowy drogi dojazdowej do planowanego obiektu przy ul. Golikówka w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem decyzji ULICP dla budowy drogi dojazdowej do planowanego obiektu przy ul. Golikówka w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie kompletnej koncepcji architektonicznej budowy drogi dojazdowej do planowanego obiektu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Golikówka, wraz z przebiegiem sieci uzbrojenia terenu dla planowanego obiektu. 2) Przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko, przygotowanie dokumentów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacja inwestycji. 3) Przygotowanie materiałów i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji ULICP dla budowy drogi dojazdowej do planowanego obiektu Domu Pomocy Społecznej oraz budowy sieci uzbrojenia terenu. Za kompletny uznaje się wniosek, na podstawie którego zostanie wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnych korekt wniosku oraz składania wyjaśnień i uzupełnień w organie prowadzącym postępowanie. 4) Dokonywanie uzgodnień z jednostkami zarządzającymi nieruchomością w imieniu Gminy Miejskiej Kraków oraz z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, a także wszystkimi innymi podmiotami, z którymi należy współpracować przy realizacji inwestycji. 2. Wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji uwzględni ustalenia zawarte w: 1) decyzji nr AU-2/7331/2280/08 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 19 czerwca 2008 r., stanowiącej załącznik nr 3 do siwz, 2) informacji technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji z dnia 6 marca 2009 r., stanowiącej załącznik nr 4 do siwz 3) koncepcji architektonicznej budowy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych przy ul. Golikówka w Krakowie, stanowiącej załącznik nr 5 do siwz, 3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego. 4. Dokumentacja zostanie dostarczona Zamawiającemu w 5 jednobrzmiących egzemplarzach, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej, wyłącznie jako skan jednego z egzemplarzy, w formie plików *.pdf . Ponadto Wykonawca dostarczy wszystkie rysunki wchodzące w skład dokumentacji na osobnym nośniku, w postaci plików *.dwg. 5. Wymogi dotyczące dokumentacji: 1) Dokumentacja ma być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj.: uzyskanie decyzji ULICP dla budowy drogi dojazdowej do planowanego obiektu DPS przy ul. Golikówka w Krakowie wraz z budową sieci infrastruktury uzbrojenia terenu. 2) Wykonana dokumentacja ma być zgodna m.in. z: a) wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity DZ. U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r., c) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, d) wszystkimi innymi unormowaniami, zasadami, standardami i przepisami prawnymi których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji. 3) Koncepcja architektoniczna będzie zawierała opracowanie projektowe dotyczące drogi dojazdowej (jezdnia, chodnik) do planowanego obiektu DPS przy ul. Golikówka, wraz z przebiegiem sieci uzbrojenia terenu: wodociągowej i kanalizacji opadowej oraz szczegółowy opis przyjętych rozwiązań. Koncepcja ma stanowić rozszerzenie decyzji ULICP dla budowy domu pomocy społecznej przy ul. Golikówka nr AU-2/7331/2280/08 z dnia 19.06.2008 r. Przyjęte rozwiązania mają współgrać z koncepcją architektoniczną budowy DPS i będą stanowiły jej uzupełnienie. Sporządzona dokumentacja będzie wykorzystana przez Zamawiającego do zlecenia opracowania na jej podstawie dokumentacji projektowo - wykonawczej budowy drogi dojazdowej i sieci uzbrojenia terenu. 4) Wykonawca przeprowadzi wszystkie działania związane z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, uzyskując stosowne pełnomocnictwo od Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie dokonywał uzgodnień na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego 7. Odpowiedzialność za wady oraz warunki gwarancji i rękojmi. 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za opóźnienia procesu inwestycyjnego powstałe w wyniku popełnionych przez niego błędów w realizacji przedmiotu zamówienia oraz wad dokumentacji, 2) Zobowiązania wynikające z rękojmi, gwarancji oraz konsekwencje wad w dokumentacji ponosi Wykonawca w całym zakresie prowadzonych działań w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również w zakresie zleconym podwykonawcom, 3) Gwarancja i rękojmia na dokumentację projektową opracowaną i dostarczoną przez Wykonawcę mija z dniem odbioru robót budowlanych bez wad, nie zwalnia to Wykonawcy od odpowiedzialności za ewentualne błędy, których konsekwencje zostaną ujawnione na etapie użytkowania lokali, 4) Wykonawca ma obowiązek usunąć wady dokumentacji w terminie (w tym również wady stwierdzone w toku uzyskiwania pozwolenia na budowę) do 4 dni od daty przekazania przez uczestników procesu inwestycyjnego informacji w tym zakresie. Jeżeli usunięcie wady w terminie 4 dni jest niemożliwe, z przyczyn obiektywnych i uzasadnionych przez Wykonawcę, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy inny termin usunięcia wad. 5) W przypadku nie usunięcia wad dokumentacji w terminie, o którym mowa w pkt 4 Zamawiający ma prawo: a) obciążyć Wykonawcę wszelkimi szkodami powstałymi w wyniku przerwy w pracach, b) zlecić usunięcie wad dokumentacji osobie trzeciej. Wykonawca, na podstawie art. 49, ust. 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wyraża zgodę na wprowadzenie zmian w opracowanej przez niego dokumentacji. Zmiany mają być wprowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Wykonawca ma prawo do analizy dokumentacji opracowanej przez osoby trzecie i wnioskowania o wprowadzenie zmian w terminie do 4 dni od daty przekazania przez Zamawiającego dokumentów, w których osoba trzecia poprawiała wady dokumentacji sporządzonej przez wykonawcę. Nie wniesienie uwag w ww. terminie oznacza akceptację przekazanej dokumentacji. W takim wypadku wykonawca w dalszym ciągu pełni nadzór autorski nad realizacją całości prac budowlanych i składa u zamawiającego oświadczenie, o którym mowa w art. 36a, ust.6 ustawy Prawo budowlane. 6) Wykonawca ma obowiązek poinformowania w terminie do 2 dni roboczych o wszelkich okolicznościach, które mogą opóźnić lub uniemożliwić realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli przyczyną opóźnienia lub uniemożliwienia realizacji przedmiotu zamówienia jest sytuacja zastana przez projektanta, a nie posiadał on o wiedzy o tym na etapie postępowania o udzieleniu zamówienia, to o fakcie uniemożliwiającym mu należyte i terminowe wywiązanie się z umowy powiadomić Zamawiającego w terminie do tygodnia od dnia podpisania umowy. W przypadku niezachowania w/w terminów, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niezrealizowanie umowy lub za opóźnienia w jej realizacji z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 8. Prawa autorskie 1) Zamawiający, wraz z dokumentacją nabywa również autorskie prawa majątkowe, zgodnie z art. 41, ust. 1 p. 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zarówno do utworu zbiorowego jak również do poszczególnych jej części mających samodzielne znaczenie, 2) W rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych Zamawiający ma prawo do opublikowania, rozpowszechnienia, wprowadzenia przedmiotu zamówienia do obrotu i korzystania z dokumentacji w ramach odrębnych pól eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj. do zwielokrotniania dowolną techniką, udostępniania publicznie, umieszczania na stronie internetowej, przesyłania w wersji elektronicznej opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji, w tym m.in. do celów udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, do konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań i ubiegania się na jej podstawie do uzyskania niezbędnych dla prawidłowego użytkowania i funkcjonowania obiektu decyzji i pozwoleń, do wykorzystania dokumentacji na cele budowlane i korzystania na placu budowy wraz z wykonaniem przy jej użyciu dokumentacji powykonawczej. Zamawiający ma prawo przekazywać i publikować dokumentację projektową lub jej część w oryginale lub zwielokrotnioną przez Zamawiającego bez konieczności autoryzacji kopii przez Wykonawcę. 3) Autorskie prawa majątkowe uprawniają Zamawiającego do korzystania z dokumentacji w sposób zgodny z jej przeznaczeniem oraz w w/w zakresie na terenie Polski na czas nieoznaczony. Wykonawca nie może wypowiedzieć umowy w zakresie przeniesienia majątkowych praw autorskich. 4) Dokumentacja udostępniana przez Zamawiającego podmiotom zewnętrznym na każdym etapie realizacji inwestycji. Podmioty te mogą przetwarzać dokumentacje w dowolnym zakresie, związanym z realizacją inwestycji. Za powyższe nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe wynagrodzenie, przeniesienie autorskich praw majątkowych następuje nieodpłatnie z chwilą przekazania Zamawiającemu dokumentacji i przeniesieniem własności egzemplarzy dokumentacji. Pozostałe ustalenia: 1. Wraz z dokumentacją Wykonawca złoży oświadczenie, że sporządzona przez niego, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentacja została przygotowana zgodnie z obowiązującymi w zakresie jej sporządzenia przepisami prawa (w tym w szczególności prawa budowlanego), normami, standardami i oraz zasadami wiedzy technicznej oraz że jest kompletna z punktu widzenia celu do jakiego ma służyć, 2. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji inwestycji przed złożeniem oferty, 3. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również kosztów wszystkich uzgodnień. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą, wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji oraz wszystkie usługi specjalistyczne, (nie dotyczy podzleconego zakresu usługi). 5. Do wszelkich zmian wprowadzanych w dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, że nie stanowią one istotnego odstąpienia od zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Nie dotyczy to zmian stanowiących odstępstwo istotne. W przypadku istotnych odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji, Wykonawca opracuje projekt zamienny i uzyska decyzję o zmianie pozwolenia na budowę. Powyższe Wykonawca realizuje w ramach nadzoru autorskiego. 6. Wszyscy podwykonawcy muszą mieć stosowne uprawnienia do wykonywania podzlecanych prac. 7. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wszystkie uzgodnienia i dokumenty uzyskane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 8. Sposób kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 1) Tylko korespondencja podpisana przez osoby upoważnione do kontaktów z Zamawiającym ma charakter wiążący 2) Wysłanie korespondencji na podany w ofercie nr faksu lub adres poczty elektronicznej jest równoznaczne z przekazaniem tego dokumentu Wykonawcy. Bieg wszelkich terminów podanych w korespondencji rozpoczyna się z chwilą wysłania korespondencji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór korespondencji. 3) W przypadku korespondencji przesyłanej przez Wykonawcę ma być ona dostarczana na Dziennik Podawczy Zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie oraz każdorazowo natychmiastowo przesyłana pocztą elektroniczną na adres: dg@mops.krakow.pl lub do@mops.krakow.pl . 4) Ze strony zamawiającego upoważnieni do kontaktów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są Marcin Ogórek i Michał Kasperczyk lub osoby ich zastępujące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach