Przetargi.pl
Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy dróg gminnych w Tuliszowie, Kuźnicy Podleśnej, wykonania odwodnienia drogi i budowy mostu na drodze gminnej w Żelisławicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad w/w obiektami

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2011-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy dróg gminnych w Tuliszowie, Kuźnicy Podleśnej, wykonania odwodnienia drogi i budowy mostu na drodze gminnej w Żelisławicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad w/w obiektami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy dróg gminnych w Tuliszowie, Kuźnicy Podleśnej, wykonania odwodnienia drogi i budowy mostu na drodze gminnej w Żelisławicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad w/w obiektami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania: Budowa drogi gminnej w Tuliszowie oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót. 1.Projekt ma dostosowywać istniejącą drogę w Tuliszowie do warunków technicznych drogi gminnej klasy L, określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430). Należy zaprojektować drogę o nawierzchni asfaltowej o długości około 0,6 km wraz z odwodnieniem oraz chodnikiem po jednej stronie drogi i wjazdami na posesje wraz z ewentualnymi przepustami. Wykonawca zaprojektuje przesunięcie istniejących słupów teletechnicznych i ewentualnie energetycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych projektem. 2.W celu skoordynowania projektu drogi z zamierzeniami zarządców sieci: gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie. Część II. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania: Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Podleśnej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót. 1.Projekt ma dostosowywać istniejącą drogę gminną o nawierzchni tłuczniowej do warunków technicznych drogi gminnej klasy L określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430). Należy zaprojektować drogę o długości około 380 m. wraz z kanalizacją deszczową lub odwodnieniem, chodnikiem po jednej stronie drogi oraz wjazdami na posesje wraz z ewentualnymi przepustami. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych projektem. 2.W celu skoordynowania projektu drogi z zamierzeniami zarządców sieci: gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie. Część III. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji budowy odwodnienia drogi gminnej i budowy mostu nad potokiem w Żelisławicach oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu, bodowy odwodnienia drogi gminnej i budowy mostu nad potokiem w Żelisławicach oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót. 1.Projekt ma dostosować odwodnienie drogi gminnej do potoku oraz budowę mostu nad potokiem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne - budowa kanalizacji deszczowej oraz budowa mostu nad potokiem w Żelisławicach o pow. 30 m2 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych projektem. 2.W celu skoordynowania projektu drogi z zamierzeniami zarządców sieci: gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla części I,II,III: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)wykonanie map do celów projektowych, b)uzyskanie dokumentacji terenowoprawnej, c)uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, d)uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2003 nr 80 poz. 721), w tym uzyskanie projektu podziału nieruchomości (map zatwierdzających projekty podziału) spełniającego wymogi załącznika do wniosku o wydanie decyzji ZRIP (art. 5 ust. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych), e)dokonanie czynności geodezyjnych w terenie w zakresie jw. oraz dopełnienie niezbędnych czynności formalnoprawnych dla wszystkich działek przewidzianych pod pasy drogowe w celu dokonania wpisów do ksiąg wieczystych i katastru nieruchomości, f)uzyskanie niezbędnych decyzji środowiskowych wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, g)wykonanie projektów budowlanych, h)wykonanie projektów wykonawczych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi, spełniających wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych i odpowiednich rozporządzeń do ww. Ustawy. i)uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii, j)wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, k)wykonanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac. 2.Pełnienie nadzoru autorskiego powinno w szczególności obejmować: a)stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, b)usuwanie wad i uszczegóławianie projektu technicznego w trakcie realizacji robót budowlanych na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, c)uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d)udział w naradach technicznych, e)udział w odbiorze poszczególnych etapów robót budowlanych potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy oraz w odbiorze końcowym inwestycji, f)zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. Pozostałe warunki zlecenia wspólne dla części I,II,III:: 1.Wykonawca sporządzi dokumentację stanowiącą przedmiot umowy i przekaże Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót zostaną sporządzone w 2 egzemplarzach. Dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót oraz inne opracowania stanowiące przedmiot zamówienia będą przekazane Zamawiającemu także w formie cyfrowej. 2.W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca nieodpłatnie, w terminie 7 dni, dostosuje je do aktualnej bazy cenowej na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca dokona dwóch ewentualnych aktualizacji kosztorysów, kolejne aktualizacje będą przedmiotem odrębnego zlecenia. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany jest do udziału w ewentualnych naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz przynajmniej do przedstawiania Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. 4.W dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów, ze szczególnym uwzględnieniem art.29 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 7.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, w trzech transzach w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru. 8.Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach