Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 40-635 Katowice, ul. Ziołowa 45/47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2024025 , fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne
ul. Ziołowa 45/47 45/47
40-635 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2024025, fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
REGON: 00126286085927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ DLA HOTELU PRACOWNICZEGO PRZY UL. ZIOŁOWEJ 43A W KATOWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPRACOWANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ DLA HOTELU PRACOWNICZEGO PRZY UL. ZIOŁOWEJ 43A W KATOWICACH - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta misi być zabezpieczona wadium w wysokości 1230 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji plus wycenione pakiety. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (Pełnomocnictwo nie jest wymagane , jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub , jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4.W celu potwierdzenia , ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .5. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 6. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do ofert należy dołączyć : aktualne świadectwa dopuszczenia zaoferowanych produktów do obrotu na rynku w Polsce (karta charakterystyki produktu) - należy każde świadectwo opisać jakiego pakietu i jakiej pozycji dotyczy, wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy i stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu , daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 ) SIWZ - referencje na przedmiot zamówienia ,Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych . 7. W przypadku , gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Potwierdzony wzór umowy - załacznik nr 4 9. potwierdzony załacznik nr 5a - informacje na temat działek i budynków podlegających inwentaryzacji. 10. Do oferty nalezy załaczyc wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temet ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - kserokopia posiadanych uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego w trybie zasiedzenia na rzecz Skarbu Państwa - 8 części
Dodano: 2014-09-12 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Kamienica Polska, Kruszyna, Janów, Starcza
Dodano: 2013-11-28 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2013-11-15 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Poczesna i Rędziny (2części)
Dodano: 2013-11-08 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna (3 zadania)
Dodano: 2013-10-22 - Sporządzenie pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do odłączenia nieruchomości Skarbu Państwa z Rep. Hip. - 13 zadań
Dodano: 2013-10-21 - Sporządzenie pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do odłączenia nieruchomości Skarbu Państwa z Rep. Hip. - 11 zadań
Dodano: 2013-10-11 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego.
Dodano: 2012-12-07 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie
Dodano: 2012-11-16 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska
Dodano: 2012-11-12