Przetargi.pl
Opracowanie i wyprodukowanie spotów telewizyjnych i radiowych

Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641600 , fax. 041 3641666
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
    ul. Witosa 86 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641600, fax. 041 3641666
    REGON: 29234674600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wyprodukowanie spotów telewizyjnych i radiowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opracowanie i wyprodukowanie spotów telewizyjnych (pkt. 1) Zakres zamówienia: 1. Opracowanie i wyprodukowanie 2 spotów telewizyjnych 60 sekundowych w standardzie umożliwiającym ich wielokrotną emisję na antenach lokalnych telewizji oraz oddziałów regionalnych TVP. Przedmiot zamówienia będzie wykonany z materiałów Wykonawcy i na sprzęcie Wykonawcy. Wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni profesjonalną jakość wyprodukowanych spotów telewizyjnych. 3. Minimalne wymagania techniczne dla produkcji spotu: - ścieżka dźwiękowa - format 48 kHz, 24 bit stereo, mix zmasterowany -10dB (lub wyższym), - forma produkcji spotu musi być zgodna z wymogami emisyjnymi materiałów telewizyjnych w standardzie PAL (lub wyższym). 4. Spoty muszą zostać nakręcone w technice łączenia materiału filmowego i fotograficznego z elementami animacji komputerowej. Projekt scenariusza będzie opracowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich motywów i elementów scenariusza wskazanych przez Zamawiającego z udziałem osób wskazanych przez Zamawiającego - przedstawicieli władz Samorządu Województwa Świętokrzyskiego, pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach, statystów oraz lektorów, z podkładem muzycznym - linią melodyczną. 5. Tematyka spotów telewizyjnych dotyczy promocji: Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności: -I wariant spotu będzie dotyczyć realizacji na terenie województwa świętokrzyskiego projektów w zakresie reorientacji zawodowej i przekwalifikowania w ramach Działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. W spocie tym musi wystąpić 1 przedstawiciel władz Samorządu Województwa Świętokrzyskiego oraz przedstawiciel WUP w Kielcach. W celu zilustrowania i obrazowego przedstawienia przypadków przekwalifikowania Wykonawca zaangażuje 2 statystów, wcielających się w rolę osób, które dzięki unijnym projektom zmieniły zawód i funkcjonują w nowej rzeczywistości społeczno - gospodarczej. Wymagany jest również 1 głos lektora prowadzącego. -II wariant spotu dotyczyć będzie projektów w zakresie promocji przedsiębiorczości i powstawania nowych firm dzięki unijnym dotacjom (Działanie 6.2 Wsparcie dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla którego Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach pełni rolę Instytucji Pośredniczącej 2 stopnia). W spocie tym musi wystąpić 1 przedstawiciel władz Samorządu Województwa Świętokrzyskiego, przedstawiciel WUP w Kielcach oraz 3 statystów w roli właścicieli firm powstałych dzięki unijnym dotacjom. Wymagany jest również 1 głos lektora prowadzącego. 6. Na zakończenie każdego spotu musi pojawić się informacja (pełen kolor) zawierająca: -logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w formie podstawowej wraz z hasłem programu operacyjnego, - logo WUP wraz z podpisem Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, - flagę Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, - treść informującą o współfinansowania spotu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Przeczytane hasło: Człowiek - najlepsza inwestycja. Dodatkowo treść informacji o współfinansowaniu musi zostać przeczytana przez lektora w trakcie wyświetlania tablicy. Przy projektowaniu rozmieszczenia elementów obowiązują Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy wszystkie wymagane przez Zamawiającego motywy i elementy scenariuszy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej i elektronicznej (na płycie DVD) w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy scenariuszy wszystkich spotów reklamowych, uwzględniających motywy i elementy przekazane przez Zamawiającego. Ostateczny termin zatwierdzenia scenariuszy przez Zamawiającego upływa w ciągu 10 dni roboczych od podpisania umowy. Akceptacja scenariuszy nastąpi w formie podpisu przez osobę reprezentującą Zamawiającego na każdym z przedłożonych egzemplarzy scenariuszy przeznaczonych dla Zamawiającego i Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania uwag i wniosków do przedłożonych przez Wykonawcę scenariuszy, a Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i naniesienia poprawek niezwłocznie od chwili zgłoszenia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag i wniosków dotyczących produkowanych spotów na każdym etapie nagrywania. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gotowe nagrania spotów telewizyjnych w 2 kopiach na płytach DVD w formacie umożliwiającym ich emisję w lokalnych stacjach telewizyjnych, oddziałach regionalnych TVP oraz zamieszczenie ich na stronie internetowej. 11. Przekazanie gotowych spotów telewizyjnych zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, którego załącznikami będą metryki spotów. II. Opracowanie i wyprodukowanie spotów radiowych (pkt. 2) Zakres zamówienia: 1. Opracowanie i wyprodukowanie 2 wariantów 60 sekundowych spotów radiowych w standardzie umożliwiającym wielokrotną ich emisję na antenach rozgłośni lokalnych i regionalnych. Przedmiot zamówienia będzie wykonany z materiałów Wykonawcy i na sprzęcie Wykonawcy. Wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy. 2. Tematyka spotów radiowych dotyczy promocji: Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności: - I wariant spotu będzie dotyczyć realizacji na terenie województwa świętokrzyskiego projektów w zakresie reorientacji zawodowej i przekwalifikowania w ramach Działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. W spocie tym musi wystąpić 1 przedstawiciel władz Samorządu Województwa Świętokrzyskiego oraz przedstawiciel WUP w Kielcach. W celu zilustrowania i obrazowego przedstawienia przypadków przekwalifikowania zostanie zaangażowanych 2 lektorów, wcielających się w rolę osób, które dzięki unijnym projektom zmieniły zawód i funkcjonują w nowej rzeczywistości społeczno - gospodarczej oraz 1 lektor prowadzący. - II wariant spotu dotyczyć będzie projektów w zakresie promocji przedsiębiorczości i powstawania nowych firm dzięki unijnym dotacjom (Działanie 6.2 Wsparcie dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla którego Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach pełni rolę Instytucji Pośredniczącej 2 stopnia) W spocie tym musi wystąpić 1 przedstawiciel władz Samorządu Województwa Świętokrzyskiego, przedstawiciel WUP w Kielcach, 3 lektorów w roli właścicieli firm powstałych dzięki unijnym dotacjom oraz 1 lektor prowadzący. 3. Wykonawca zapewni profesjonalną jakość wyprodukowanych spotów radiowych. Minimalne wymagania techniczne produkcji spotu: - format 48 kHz, 320 kb/s, mix zmasterowany do -1bB. 4. Wykonawca wyprodukuje spoty radiowe w jakości i standardzie umożliwiającym ich emisję w lokalnych i regionalnych stacjach radiowych. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie wymagane elementy scenariusza oraz motywy stanowiące jego część w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu scenariusze uwzględniające wszystkie motywy i elementy wymagane przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zaproponuje podkład muzyczny - linię melodyczną oraz uzyska od Zamawiającego jego akceptację. 6. Ostateczny termin zatwierdzenia scenariuszy przez Zamawiającego upływa w ciągu 10 dni roboczych od podpisania umowy. Akceptacja scenariuszy nastąpi w formie podpisu przez osobę reprezentującą Zamawiającego na każdym z przedłożonych egzemplarzy scenariuszy przeznaczonych dla Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Wykonawca przedstawi zamawiającemu głosy lektorów oraz uzyska od Zamawiającego ich akceptację. 8. Zamawiający wymaga, aby wszelkie dźwięki nagrano w profesjonalnym studio dźwiękowym. Wykonawca zapewni kompleksowy montaż i udźwiękowienie spotu. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt spotu radiowego w wersji elektronicznej i uzyska od Zamawiającego akceptację. W przypadku uwag ze strony Zamawiającego Wykonawca dokona ewentualnych korekt i niezwłocznie przedstawi ostateczną wersję spotu Zamawiającemu. 10. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zapis wyprodukowanych spotów na nośniku DVD CD w formacie umożliwiającym ich emisję w lokalnych i regionalnych stacjach radiowych oraz zamieszczenie ich na stronie internetowej. 11. Przekazanie gotowych spotów radiowych zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, którego załącznikami będą metryki spotów. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do spotów telewizyjnych i spotów radiowych w zakresie wszelkich pól eksploatacji, w szczególności: 1. publicznego odtwarzania, 2. publicznego wykonywania, 3. wyświetlania, 4. nadawania za pomocą wizji lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną, 5. reemisji, 6. wprowadzania do sieci Internetu, 7. wprowadzania do obrotu, 8. utrwalania jakąkolwiek techniką, 9. zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, 10. najmu egzemplarza, 11. użyczenia egzemplarza, 12. wprowadzenia do pamięci komputera
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach