Przetargi.pl
Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów

Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-823 Poznań, ul .Piekary
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6645233, 234, , fax. 616 645 235
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Projektów - Wielkopolska Organizacja Turystyczna
    ul .Piekary 17
    61-823 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6645233, 234, , fax. 616 645 235
    REGON: 63453852700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wot.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych i realizację kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym oraz organizację i realizację wizyt studyjnych (study tour) dla środowisk opiniotwórczych, blogerów, dziennikarzy i touroperatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Szlaku Piastowskiego (dalej: Kampania) oraz organizacja i realizacja wizyt studyjnych (dalej: wizyty studyjne) dla środowisk opiniotwórczych, w tym blogerów, dziennikarzy i touroperatorów. Zamawiający wskazuje obligatoryjne elementy opracowania i realizacji Kampanii a)badania jakościowe pre i post mające na celu weryfikację działań oraz skuteczności przeprowadzonej Kampanii. Badania powinny zostać przeprowadzone na reprezentacyjnej próbie badawczej, przyjmując za populację ogół mieszkańców Polski. Celem prowadzonego badania jest sprawdzenie rozpoznawalności Szlaku Piastowskiego, jego postrzegania, wiedzy na temat obiektów szlaku oraz opinii na temat jego atrakcyjności; b)kampania promocyjna on-line, w tym przygotowanie i publikacja artykułów na wybranych ogólnopolskich serwisach internetowych o tematyce turystycznej (zwł. w działach poświęconych turystyce, będących częścią dużych, wielotematycznych portali), działania w mediach społecznościowych, współpracę z polskimi blogerami podróżniczymi, marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz inne działania z zakresu online marketingu; c)miesięczna kampania reklamy zewnętrznej (outdoor) w formie ekspozycji plakatów citylight na przystankach komunikacji miejskiej w centrach następujących miast: Poznań, Szczecin, Wrocław, Kraków, Warszawa, Bydgoszcz - w sumie nie mniej niż 80 plakatów; d)organizacja co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem dziennikarzy z wiodących ogólnopolskich dzienników i tygodników opinii w mieście/miejscu na Szlaku Piastowskim w Wielkopolsce e)przeprowadzenie kampanii radiowej w stacji radiowej o profilu Adult Contemporary / Talk / All-Service Radio. Dopuszcza się organizację kampanii w stacjach ogólnopolskich lub ponadregionalnych lub stacjach regionalnych i koncesjonowanych stacjach lokalnych, pod warunkiem objęcia zasięgiem oddziaływania cały obszar wskazany w niniejszym dokumencie. Minimalny zasięg dzienny stacji radiowej powinien wynosić 3% dla stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych i 5% (w odniesieniu dla danego regionu / miasta) dla pozostałych stacji; W ramach realizacji zamówienia na organizację wizyt studyjnych, Wykonawca przygotuje i przeprowadzi cztery 4-dniowe wizyty studyjne Szlakiem Piastowskim w Wielkopolsce, każda dla 6 osób z obowiązkowym (dodatkowym) udziałem po jednym przedstawicielu Zamawiającego i Wykonawcy, preferowany termin maj – sierpień 2019 roku, na trasach: I trasa: dzień 1 Poznań – Lubiń – Grzybowo – Poznań dzień 2 Poznań – Pobiedziska – Dziekanowice – Gniezno – Trzemeszno dzień 3 Biskupin – Wenecja – Wągrowiec – Czerwonak – Poznań dzień 4 Poznań II trasa: dzień 1 Poznań – Lubiń – Kalisz dzień 2 Kalisz – Konin – Ląd – Pyzdry – Grzybowo dzień 3 Gniezno – Ostrów Lednicki – Pobiedziska – Poznań dzień 4 Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: •minimum 1 osobą zarządzającą projektem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i w przeciągu 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert zarządzała minimum 2 projektami o charakterze medialnym i/lub promocyjnym; •minimum 1 osobą ds. planowania i zakupu mediów, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która w przeciągu 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert była odpowiedzialna – w ramach realizowanego projektu – za planowanie i zakup mediów w minimum 2 projektach związanych z planowaniem strategii medialnej i/lub zakupem emisji w mediach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; w tym Opis całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz realizacja kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej Szlaku Piastowskiego na rynku krajowym, który stanowi treść oferty i będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert. b)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie uwierzytelnionej notarialnie kopii. c)zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. d) oświadczenia stanowiące załącznik nr 2A i 2C do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach