Przetargi.pl
Opracowanie audytów energetycznych wraz z projektami termomodernizacji 4-ch budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzelce Krajeńskie

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2011-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie audytów energetycznych wraz z projektami termomodernizacji 4-ch budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzelce Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie audutów energetycznych dla przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji w trybie Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontu wraz z projektami budowlanymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie: 1) Przedszkola Samorządowego nr 1 w Strzelcach Krajeńskich, przy ul. Brygady Saperów 35 (kubatura: 4.306,5 m3, pow. użytkowa: 1.139,00 m2), 2) Publicznej Szkoły Podstawowej w Tucznie (kubatura: 3.816,6 m3, pow. użytkowa: 512,00 m2) , 3) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bobrówku (kubatura: 2.800,00 m3, pow. użytkowa: 378,00 m2) , 4) Publicznego Gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich, przy ul. Słowackiego (kubatura: segment A: 11.118,40 m3; segment B: 7.396,08 m3, segment C: 3.424,44 m3; segment D: 10.163,00 m3; powierzchnia użytkowa: segment A: 3.023,45 m2; segment B: 1.813,17 m2; segment C: 1.268,31 m2; segment D: 1.477,40 m2) W ramach opracowania należy dla każdego budynku z osobna opracować: 1) audyt energetyczny dla przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji w trybie Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz.U. Nr 223, poz. 1459 ze zm) w 5 egz. w tym 1 egz. w formie elektronicznej. a) Opracowanie w zakresie i formie zgodnej z: - Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formu audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmów oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego; - Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczenia charakterystyki energetycznej budynku oraz lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiacej samodzielną całość techniczno-użtkową oraz sposobu sporzadzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej. Zawierający między innymi: kartę audytu energetycznego; dokumenty i dane żródłowe wykorzystywane przy opracowaniu audytu oraz wytyczne i uwagi inwestora budowlanego budynku; inwentaryzację techniczno-budowlaną budynku; ocenę aktualnego stanu technicznego budynku; wykaz rodzaju usprawnień i przecięwzięć termomodernizacyjnych; określenie optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego; opis techniczny optymalnego wariantu. 2) po opracowaniu audytu energetycznego, w jego oparciu należy opracować projekt budowlany na termomodernizację budynku a) Opracowanie projektu budowlanego w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1133 ze zm. w 5 egz. w tym 1 egz. w formie elektronicznej b) Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem. w 2 egz. w tym 1 egz. w wersji elektronicznej c) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku Dz. U z 2004r. Nr 202 poz. 2072. ze zm. - 2 egz. w tym 1 egz. w formie elektonicznej . 3.3 OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający zapewni Wykonawcy pomoc w rozwiązywaniu spraw formalnych w przypadkach, w których udział Zamawiającego jest wymagany obowiązującymi przepisami lub udzielenie odpowiedniego upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego w takich przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w punkcie informacyjnym.. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust.5 ustawy 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach