Przetargi.pl
OG 35-34/12 Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie, zgodnie z zakresem realizowanych prac, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
    ul. dr. Józefa Rostka 2 2
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
    REGON: 00032203400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OG 35-34/12 Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie, zgodnie z zakresem realizowanych prac, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz budynków Sadu Rejonowego w Chorzowie, utrzymanie czystości na zewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, odśnieżanie w okresie zimowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: A. Powierzchnia biurowa obiektów OGÓŁEM : 5 065,73 m? a. budynek przy ul. dr. Józefa Rostka 2 w Chorzowie - 4 291,40 m ? b. budynek przy ul. Dworcowej 3 w Chorzowie - 363,33 m? c. budynek przy ul. Pocztowej 20 w Świętochłowicach - 411,00 m? B. Pozostałe parametry łącznie dla wszystkich obiektów: a) okna uchylno rozwierane o powierzchni (jednostronnej)-677,62 m2 w łącznej ilości 236 sztuk; b) konstrukcje szklano- aluminiowe o powierzchni- 248,79 m2, w tym do jednostronnego mycia 90,00 m2; c) drzwi o powierzchni (jednostronnej)- 449,55 m2 w łącznej ilości 248 sztuk; d) ilość kabin ubikacyjnych łącznie- 65 sztuk; e) podajnik na mydła w płynie- 40 sztuk; f) pojemnik na ręczniki papierowe- 40 sztuk; g) pojemnik na papier toaletowy- 40sztuk; h) ręczniki papierowe: białe, gofrowane, składne w -Z-, wymiar ręcznika 25x23 cm; i) mydło w płynie antybakteryjne; j) papier toaletowy: białość 75%, gofrowany, miękki, średnica tulei 4 cm, gramatura 28-30g/m2, średnica pojemnika na papier 20 cm, szerokość papieru 9 cm; k) elektroniczne odświeżacze powietrza SELECT+ z programatorem, firmy MERIDA- 35 sztuk (programowane są następujące parametry: wkład do 1 szt. odświeżacza producenta wystarcza na 90 dni, przy ustawieniu pracy w godzinach od 6:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku); l) Piasek i mieszankę niezamarzającą do posypywania dojść, chodników, przejść, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt w ilościach niezbędnych do zgodnego z umową wykonania przedmiotu umowy. m) wykładzina PCV -1824,50 m2 n) wykładzina dywanowa- 110,20 m2. o) płytki ceramiczne 3059,20 m2 p) deska barlinecka 40,2 m2 q) beton- 30,9 m2 r) maty wejściowe- 27,5m2(Rostka) + 10,5 m2 (Pocztowa)+ 9,45m2 (Dworcowa) s) powierzchnia zewnętrzna przy budynku ul. Rostka: dziedziniec+chodnik-590m2 t) powierzchnia parkingu przy budynku ul. Rostka: 600 m2 u) powierzchnia zewnętrzna przy budynku ul. Pocztowa: dziedziniec+chodnik-120m2 v) średnio w budynkach w ciągu dnia przebywa: przy ul. Rostka 2- ok. 200 osób; przy ul. Dworcowej 3/1- ok. 30 osób; przy ul. Pocztowej 20- ok. 30 osób. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu umowy. b) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p. poż. jak i innych obowiązujących u Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do terminowego i należytego wykonywania usług i czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompletnego kierownictwa, odpowiedniej siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń w ilościach niezbędnych do terminowego i zgodnego z umową wykonania prac oraz usunięcia wad w przypadku ich stwierdzenia. e) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco ładu i porządku oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu pomieszczeń po zakończonej pracy. g) Do obowiązków pracowników Wykonawcy należy pobieranie i kwitowanie kluczy jak i zdawanie ich po zakończonej pracy w biurze ochrony obiektu za pokwitowaniem. h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników Wykonawcy z chwilą pobrania kluczy z biura ochrony obiektu. i) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. j) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Z ramienia Wykonawcy zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna bezpośrednio za realizacje usługi zwana w dalszej części specyfikacji -pełnomocnikiem Wykonawcy-, która będzie sprawowała nadzór nad pracownikami Wykonawcy świadczącymi usługę w godzinach popołudniowych na obiektach Sądu, pozostając jednocześnie w stałym kontakcie z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego. W przypadku jakichkolwiek uwag bądź zastrzeżeń Kierownik Oddziału Gospodarczego powiadamiać będzie o zaistniałym fakcie Pełnomocnika Wykonawcy. Pełnomocnikiem może zostać wyznaczona jedna z osób bezpośrednio wykonujących czynności wynikające z zakresu realizowanych prac, załącznik nr 1 do SIWZ. k) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. l) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia samodzielnie - bez podwykonawców. m) Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie inne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Wykonawca. n) Wykonawca jest zobowiązany do stałego zapewnienia pracownikom wykonującym przedmiot umowy zaopatrzenia w środki pozwalające na wykonanie w należyty sposób przedmiotu zamówienia. o) Pasty (polimerów) do podłóg należy używać antypoślizgowej z atestem. p) Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy były nie karane. q) Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco uzupełnia papier toaletowy w ubikacjach, mydło w płynie i ręczniki papierowe przy umywalkach dostarcza wkłady do elektronicznych odświeżaczy powietrza. r) Wykonawca wyposaża pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. s) Przewidziane do realizacji usług sprzątania osoby:- posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, zostaną przeszkolone przez Wykonawcę z zasad bhp i w zakresie ryzyka zawodowego na stanowisku pracy; będą wyposażone w niezbędny do realizacji usługi, sprawny technicznie, spełniający wymogi bhp, nowoczesny sprzęt, jednolitą odzież ochronną, identyfikatory i dobrej jakości, dopuszczone do obrotu środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia. t) Wykonawca zatrudni osoby do wykonywania usługi o nienagannej opinii. u) Wykonawca zobowiązany do przedstawienia aktualnych zaświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonania zamówienia na żądanie Zamawiającego. v) W przypadku, gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest na piśmie nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed przystąpieniem nowego pracownika do pracy poinformować Zamawiającego o wykonywaniu pracy przez wskazaną osobę, podając jej imię nazwisko oraz numer dowodu osobistego. Niedopuszczalne jest oddelegowanie przez Wykonawcę pracownika bez poinformowania Zamawiającego. Zamawiający może nie wyrazić zgody na przystąpienie do wykonywania usługi pracownika wskazanego przez Wykonawcę. Pełnomocnik Wykonawcy zobowiązany jest zapoznać nowego pracownika z zakresem wykonywanych prac oraz ze strukturą obiektów Zamawiającego. w) Zarówno Wykonawca jak i pracownicy świadczący usługę w obiektach Sądu Rejonowego zobowiązani są do zachowania tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz zakazuje się wynoszenia jakichkolwiek dokumentów z budynku Sądu. x) Faktura za wykonaną usługę wystawiona będzie każdorazowo na koniec miesiąca, w którym Wykonawca świadczył usługę dla Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru usługi sprzątania, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Protokół ten będzie podpisywany przez obie strony w terminie pomiędzy 26 a 30 dniem każdego miesiąca. Harmonogram kontroli wykonywanych prac, będzie załącznikiem do protokołu odbioru usługi sprzątania. Celem kontroli wykonywanych usług, harmonogram będzie uzupełniany przez Kierownika Oddziału Gospodarczego po upływie terminów wykonania usług przewidzianych w zakresie realizowanych prac oraz podpisywany y) Do obowiązków Zamawiającego należy udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń biurowych wraz z kluczami. z) Zamawiający nie narzuca Wykonawcom formy zatrudniania. W celu realizacji usługi Wykonawca winien dysponować pracownikami zatrudnionymi według form przewidzianych prawem. Zamawiający wymaga stabilności stanu osobowego do wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, solidności i rzetelności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za swoich pracowników, a także narażony jest na kary umowne z tytułu niewłaściwego świadczenia usługi. aa) Do kontroli pracy pracowników Wykonawcy upoważnione są następujące osoby: - Prezes Sądu Rejonowego; - Kierownik Finansowy Sądu; - Kierownik Oddziału Gospodarczego; - Kierownictwo Wykonawcy, Pełnomocnik Wykonawcy oraz inne służby kontrolne wyznaczone przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach