Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg i chodników będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2013

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg i chodników będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wynajem sprzętu wraz z obsługą do zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Siedlce. Szczegółowy zakres usług do wykonania obejmuje: - mechaniczne usuwanie śniegu na pobocza (zgarnianie) w celu zapewnienia odpowiednich, przejezdnych warunków komunikacyjnych, dodatkowe przegarnianie na skrzyżowaniach dróg w celu zapewnienia odpowiednich promieni skrętów ułatwiających wjazdy i wyjazdy; - odgarnianie śniegu z zatok przystanków autobusowych, usuwanie śliskości zimowej na drogach, odśnieżanie chodników. Wymagany sprzęt do realizacji zamówienia: 1)Samochód ciężarowy (sztuk 2) - wyposażony w pług śnieżny o szerokości co najmniej 3 metrów z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego i skośnym położeniem narzędzia roboczego w stosunku do kierunku jazdy Przewidywana ilość pracy sprzętu - 120 godzin/ każdy ( 2 x120 godzin = 240 godzin) 2)Sprzęt odśnieżający o mocy powyżej 80 kM w ilości łącznej (sztuk 4). np. równiarka, ciągnik kołowy, ładowarka, koparko-ładowarkę - wyposażone w pług śnieżny o szerokości co najmniej 3 metrów z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego i skośnym położeniem narzędzia roboczego w stosunku do kierunku jazdy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czy posiadany sprzęt odpowiada ustalonym kryteriom, o których mowa powyżej Przewidywana ilość pracy sprzętu - 120 godzin/każda ( 4x120godz. = 480 godzin) 3)Solarko - piaskarka (sztuk 1) - samochód ciężarowy z pługiem śnieżny oraz z urządzeniem umożliwiające zwalczanie śliskości zimowej wraz ze środkiem uszorstniającym (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 25 godzin 4)Odśnieżarka samojezdna do odśnieżania chodników( sztuk 1) Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu 90 godzin Wykonawca w okresie trwania umowy odpowiada za dyspozycyjność wskazanego w SIWZ sprzętu i jego dostarczenie wraz z obsługą do wskazanych prze Zamawiającego miejsc Praca przy odśnieżaniu w godzinach dziennych, a w miarę potrzeby (zależnie od warunków pogodowych) również w godzinach nocnych. O ustaleniu użycia sprzętu, tras odśnieżania i kolejności odśnieżania dróg decyduje Gmina Siedlce- dział utrzymania dróg. Zamawiający - Gmina Siedlce płaci tylko za godziny pracy sprzętu (potwierdzone przez przedstawiciela Gminy Siedlce z działu utrzymania dróg). W przypadku nie wykorzystania godzin wynajmu poszczególnego sprzętu specjalistycznego Zamawiający dopuszcza zamianę ilości godzin pracy maszyn do kwoty umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.12.2012 r. o godz. 930 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S.A., Oddział w Siedlcach, ul. Starowiejska 6 Nr 39106000760000331000193435, Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem Odśnieżanie dróg i chodników będących w administracji Gminy Siedlce, w roku 2013. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach