Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2012

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Siedlce. Szczegółowy zakres usług do wykonania obejmuje: - mechaniczne usuwanie śniegu na pobocza (zgarnianie) w celu zapewnienia odpowiednich, przejezdnych warunków komunikacyjnych, dodatkowe przegarnianie na skrzyżowaniach dróg w celu zapewnienia odpowiednich promieni skrętów ułatwiających wjazdy i wyjazdy; - odgarnianie śniegu z zatok przystanków autobusowych, usuwanie śliskości zimowej na drogach, odśnieżanie chodników. Wymagany sprzęt do realizacji zamówienia: Samochód ciężarowy (sztuk 2) - wyposażony w pług śnieżny o szerokości co najmniej 3 metrów z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego i skośnym położeniem narzędzia roboczego w stosunku do kierunku jazdy Przewidywana ilość pracy sprzętu - 120 godzin/ każdy ( 2 x120 godzin = 240 godzin) Koparko - ładowarka o mocy powyżej 80 kM ( sztuk 4) wyposażone w pług śnieżny o szerokości co najmniej 3 metrów z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego i skośnym położeniem narzędzia roboczego w stosunku do kierunku jazdy. Przewidywana ilość pracy sprzętu - 120 godzin/każda ( 4x120 godzin = 480 godzin) Solarko - piaskarka (sztuk 1) - samochód ciężarowy z pługiem śnieżny oraz z urządzeniem umożliwiające zwalczanie śliskości zimowej wraz ze środkiem uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 25 godzin Odśnieżarka samojezdna do odśnieżania chodników( sztuk 1) Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 90 godzin Wykonawca jako jednostka prawna odpowiada za dyspozycyjność w/w sprzętu w okresie pracy przy odśnieżaniu dróg. Praca przy odśnieżaniu w godzinach dziennych, a w miarę potrzeby (zależnie od warunków pogodowych) również w godzinach nocnych. O ustaleniu użycia sprzętu, tras odśnieżania i kolejności odśnieżania dróg decyduje Gmina Siedlce- dział utrzymania dróg. Zamawiający - Gmina Siedlce płaci tylko za godziny pracy sprzętu (potwierdzone przez przedstawiciela Gminy Siedlce z działu utrzymania dróg). W przypadku nie wykorzystania godzin wynajmu poszczególnego sprzętu specjalistycznego Zamawiający dopuszcza zamianę ilości godzin pracy maszyn do kwoty umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach