Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2011

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie ok. 188 km dróg oraz ok. 5 km chodników będących w administracji Gminy Siedlce w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011. Wykonawca musi posiadać sprawny sprzęt tj. - równiarka 120 KM - samochód 15-20 t. z pługiem - ciągnik z pługiem do odśnieżania 2 szt. - ładowarka ŁT - 4 z pługiem skośnym - samochód z solanką - odśnieżarka samobieżna do chodników lub potwierdzenie posiadania w dyspozycji w/w sprzętu np. podnajem. Wykonawca jako jednostka prawna odpowiada za dyspozycyjność w.w sprzętu w okresie pracy przy odśnieżaniu dróg. Praca przy odśnieżaniu w godzinach dziennych, a w miarę potrzeby (zależnie od warunków pogodowych) również w godzinach nocnych. O ustaleniu użycia sprzętu, tras odśnieżania i kolejności odśnieżania dróg decyduje Gmina Siedlce- dział utrzymania dróg. Zleceniodawca - Gmina Siedlce płaci tylko za godziny pracy sprzętu (potwierdzone przez sołtysów wsi lub przedstawiciela Gminy Siedlce z działu utrzymania dróg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00zł (słownie: tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl, www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach