Przetargi.pl
Odnowa nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2259W Jeruzal-Dębowce - granica powiatu, odcinek od km 3+000 do km 4+000 oraz odcinek od km 6+150 do km 7+150, ogółem długości 2.000,00 mb, gmina Mrozy, powiat miński, województwo mazowieckie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 6.700,00 PLN (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych); Zadanie 2: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); Zadanie 3: 7.400,00 PLN (słownie: s
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia będzie dysponował wykwalifikowanymi Pracownikami Nadzoru, posiadającymi wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniającymi także niżej podane minimalne wymagane doświadczenie zawodowe, w celu obsadzenia następujących stanowisk: 1) Kierownik budowy - Wykonanie odnowy nawierzchni drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym oraz musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) Majster robót drogowych - Wykonanie odnowy nawierzchni drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym. 3. Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego potencjału sprzętu podstawowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia, z podziałem na: 1) Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco 2) Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m 3) Skrapiarka lepiszcza 4) Szczotka mechaniczna 5) Walec samojezdny ogumiony ciężki 6) Walec samojezdny stalowy dwuwałowy 7) Mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa 8) Samochody skrzyn. / wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej, o nacisku na oś do 8 ton 9) Laboratorium drogowe, wykazując jednocześnie że Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował laboratorium drogowym wraz z kompletnym wyposażeniem celem przeprowadzenia badań jakości materiałów i robót, niezbędnych dla charakteru niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami wszystkich SST. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza samochodów o nacisku na oś powyżej 8 ton. Ponadto w czasie budowy Wykonawca powinien, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Badania kontrolne Wykonawca powinien wykonywać z częstotliwością gwarantującą zachowanie wymagań jakości robót. 4. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na drogach min. powiatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, poparte dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż min. 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy oraz możliwość uzyskania z Banku kredytu, pozwalających na realizację zamówienia przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego po protokolarnym odbiorze końcowym. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników konsorcjum z osobna musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków ogólnych określonych w art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy Pzp. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków określonych w art. 22,ust. 1, pkt 1-4, członkowie konsorcjum mogą złożyć jako jeden komplet dokumentów na potwierdzenie, że łącznie spełniają warunki, o których mowa w wyżej wymienionych punktach. 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy, Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10. Na podstawie art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty dla danego Zadania. 2. Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy dla danego Zadania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki/konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki/ konsorcjum. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy. 6. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz personelu, obejmujący wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu personelu Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie personelu wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz co najmniej 2 zamówień na drogach min. powiatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż co najmniej 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 12. Potencjał sprzętowy - oświadczenie że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnym potencjałem sprzętu podstawowego, zgodnie z wymaganiami SST oraz że w czasie budowy będzie, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Ponadto Wykonawca przedstawi dane dotyczące laboratorium drogowego wraz z opisem jego wyposażenia. Do wykazu sprzętu Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i laboratorium, jeżeli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał sprzęt i laboratorium, którymi będzie dysponował. 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 15. Dane dotyczące Konsorcjum (jeśli dotyczy). 16. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach: 3 i 6-9, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19. Zamawiający może żądać (zgodnie z art. 26, ust. 3 i 4 ustawy), w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia innych zaświadczeń. Nie złożenie oświadczenia w wymaganym terminie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24, ust. 2, pkt 3 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach