Przetargi.pl
Odnowa budynku remizy OSP w Darominie na potrzeby świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem

Gmina Wilczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 27-612 Wilczyce, 174 174
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8377275 , fax. 015 8377236
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczyce
    174 174 174
    27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8377275, fax. 015 8377236
    REGON: 83040979000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa budynku remizy OSP w Darominie na potrzeby świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Odnowa budynku remizy OSP w Darominie na potrzeby świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia SIWZ. 1.1 Roboty remontowo - budowlane 1) Roboty na tarasie: wyłożenie płytkami ceramicznymi Gres o wym. 30x30 mrozoodpornymi, antypoślizgowymi powierzchni tarasu(ok.52m2) i jego ścian bocznych wraz ze schodami na klej metodą zwykłą po uprzednim przygotowaniu powierzchni pod kładzenie płytek. Kolor płytek należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym; wykonanie cokolika (ok. 15m)z płytek GRES układanych na klej metodą zwykłą o wysokości 15cm przy tarasie zewnętrznym 2) Pomalowanie farbą olejną krat i balustrad (ok. 15m2) z prętów prostych na tarasie po uprzednim oczyszczeniu podłoża 3) Pomalowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi elewacji (ok. 507m2) otynkowanej na gładko po uprzednim odczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków i odpowiednim zagruntowaniu powierzchni. Kolor farby należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich. 4) Na parterze budynku w sali komputerowej - Ocyklinowanie posadzek drewnianych (ok. 47m2) po uprzednim sprawdzeniu nawierzchni podłogi i ewentualnym dobiciu wystających gwoździ; pomalowanie i polakierowanie (ok. 47m2) cyklinowanej uprzednio podłogi drewnianej lakierem chemoutwardzalnym ; dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 5) W pomieszczeniu hollu na parterze wyłożenie powierzchni posadzki płytkami GRES 30x30 (ok. 7m2) kładzionymi na klej metodą zwykłą, dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 6) okładziny schodów (ok. 17,5m2) prowadzących na piętro płytkami antypoślizgowymi GRES o wym. 30x30 układanych na klej metodą zwykłą; dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów klatki schodowej farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 7) Pomalowanie dwukrotnie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej (ok. 2,5m2) po odczyszczeniu , wraz z uszczelnieniem oraz ewentualną wymianą pękniętych szyb, 8) Wykonanie przewodów spalinowych i wentylacyjnych z cegły budowlanej pełnej na kątownikach stalowych łączących piec z kanałem, przy długości przewodu do 1m, przy użyciu wapna suchogaszonego ; podłączenie do kanału wentylacyjnego łazienki 9) Na piętrze budynku w pomieszczeniu sali wystawowo- konferencyjno multimedialnej ocyklinowanie posadzek drewnianych (ok. 110m2) po uprzednim sprawdzeniu nawierzchni podłogii ewentualnym dobiciu wystających gwoździ; pomalowanie i polakierowanie (ok. 110m2) cyklinowanej uprzednio podłogi drewnianej lakierem chemoutwardzalnym ; dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 10) W pomieszczeniu czytelni dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 11) W pomieszczeniu gospodarczym wyłożenie powierzchni posadzki płytkami GRES 30x30 (ok. 20m2) kładzionymi na klej metodą zwykłą, wykonanie cokolika (ok. 15m)z płytek GRES układanych na klej metodą zwykłą o wysokości 15cm, dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich; montaż 20l podgrzewacza do wody 12) W pomieszczeniu pomocniczym wyłożenie powierzchni posadzki płytkami GRES 30x30 (ok. 9m2) kładzionymi na klej metodą zwykłą, wykonanie cokolika (ok. 15m)z płytek GRES układanych na klej metodą zwykłą o wysokości 15cm, dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po uprzednim oczyszczeniu , uzupełnieniu ubytków w tynku i odpowiednim zagruntowaniu podłoża; kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich 13) Pomalowanie dwukrotne farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej (ok. 33m2) po oczyszczeniu powierzchni wraz z uszczelnieniem oraz ewentualną wymianą pękniętych szyb, 14) Wymiana łączników na prąd - 5 szt.(wył. klawiszowy) , wymiana gniazd wtyczkowych 2 biegunowych w obudowie uszczelnionej ze stykiem uziemiającym - 5szt., wymiana puszek podtynkowych - 5szt., wymiana przewodów kabelkowych (20m) w powłoce polwinitowej, w rurach instalacyjnych - łączny przekrój żył do 6mm2 miedziane 1.2 Wyposażenie: 1) zakup wraz z montażem atlasu do ćwiczeń stacjonarnego z regulacją obciążenia dla ćwiczenia motylków o wymiarach ok. 212x166x230( wysokość x szerokość x długość) - szt. 1; 2) zakup stołów konferencyjnych z blatem laminowanym z płyty wiórowej i nogach stalowych o wymiarach ok. 200 x 90 x 80[cm] (szerokość x głębokość x wysokość) - szt. 2; 3) zakup krzeseł konferencyjnych tapicerowanych pokrytych tkaniną na nogach stalowych - szt. 16; 4) zakup zestawu komputerowego wyposażonego w myszkę optyczną , monitor LCD 19 cal, zestaw głośnikowy (2 szt. głośników min. 2W i jeden głośnik min. 5W), listwę zasilającą (5 gniazd), klawiaturę, komputer (twardy dysk min. 500GB, karta graficzna, procesor min. 2.5GHz, napęd DVD-/+RW, obudowa, zasilacz min 400W, pamięć RAM min. 2GB, płyta główna, gwarancja 12 miesięcy - 1 kpl.) Oprogramowanie Windows 7; 5) zakup telewizora LCD - 32 cale, gwarancja 12 miesięcy, rozdzielczość 1366x768(HD Ready), moc wyjściowa audio (RMS) min. 2 x 5W, teletext (TTXT) Mega, menu w języku polskim, automatyczne wyszukiwanie kanałów, automatyczne wyłączanie, napisy, zużycie energii: maks.95W wraz z uchwytem do mocowania na ścianę i montażem - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach