Przetargi.pl
Odczynniki hematologiczne wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5 diff oraz części zużywalne do analizatora hematologicznego ABX Micros

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odczynniki hematologiczne wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5 diff oraz części zużywalne do analizatora hematologicznego ABX Micros
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora 5 diff oraz odczynników i części zużywalne do analizatora hematologicznego ABX Micros według załącznika Nr 1 , Nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stosownie do art. 22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formalności (dokumenty i oświadczenia) konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów) Oświadczenia stosowne do art. 22, 24 i 44 ustawy PZP wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ - o nie zaleganiu z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 U pzp -o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 U pzp W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane odczynniki są dopuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz. U. nr 93 z 2004r z późniejszymi zmianami lub posiadają deklarację , świadectwo lub certyfikat CE lub inne aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz że posiadają aktualne karty charakterystyk odczynników zgodne z obowiązującymi przepisami , w przypadku wyboru naszej oferty dokumenty na podstawie , których oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania oraz karty charakterystyk zostaną dostarczone wraz z pierwszą dostawą. - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach