Przetargi.pl
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe.

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Chopina 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2626869, 2626968 , fax. 0-32 2626968
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków
    ul. Chopina 34 34
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 2626869, 2626968, fax. 0-32 2626968
    REGON: 27827608600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków, Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy ( 2grupy), Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Warunki, które muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o zamówienie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (min. 2 np. referencje). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie zorganizowanych wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 4. Posiadają aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. Uwaga: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy -załącznik nr 1 -wskazana data podpisania oświadczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Zaświadczenie, że legitymują się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -Załącznik Nr 2 - wskazana data podpisu wykazu. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie zorganizowanych wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 6.Dokument (min. 2 np. referencje) potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 1)Druk Ofertowy - załącznik nr 3 dla Zadania 1 i (-lub) 2 i (-lub) 3 - wskazana data podpisania. 2)Wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w oparciu o kalkulację cenową wypoczynku młodzieży (oddzielnie dla każdego zadania) stanowiące załącznik nr 3.1. i (-lub) 3.2. i (-lub) 3.3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4)Krótka charakterystyka obiektu w tym opis miejscowości, obiektu mieszkalnego, obiektów sportowych przeznaczonych dla uczestników wycieczki szkoleniowej musi zawierać wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego zgodnie z rozdz. 5 SIWZ dla każdego zadania.(oferent może zamieścić fotografie lub foldery placówki, ośrodka). Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej (wyłączając pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9. pkt. 1 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawców informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 7.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 8.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 9.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed?siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 10.Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność obiektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssdg.republika.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach