Przetargi.pl
Odbudowa ul. Górnej w Siedlęcinie ( droga 1012)

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa ul. Górnej w Siedlęcinie ( droga 1012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8cm i o szerokości 2,5m . W projekcie założono spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2% w kierunku ścieku wykonanego z kostki betonowej prostokątnej. Niweletę projektowaną należy dowiązać do niwelety wjazdów i skrzyżowania. Przewiduje się utrzymanie istniejącej niwelety projektowanego odcinka w celu zapewnienia odpowiedniej równości i utrzymania spadków podłużnych, a także płynnego dojazdu do posesji. W tym także celu należy indywidualnie w zależności od potrzeby obniżyć krawężnik na wjazdach. Przy drodze występuje stara szopa którą należy rozebrać w celu prawidłowego wykonania drogi. Cała ulica Górna będzie posiadać obwiednię krawężnika 15x22 natomiast na zatoce autobusowej krawężnik będzie miał wymiary 15x30. Należy także dokonać remontu muru oporowego po prawej stronie w km 0+061,5 - 0+080 poprzez rozebranie starego muru i wykonaniu nowego kamiennego z formaka 1 klasy. Powyżej muru wzdłuż drogi zaprojektowano umocnienie skarpy płytami ażurowymi typu JOMB o wymiarach 75x100cm. Płyty układane będą w następujący sposób: Wysokość umocnienia 75cm długość 0+080-0+188 układane na piasku z wypełnieniem otworów piaskiem. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Odwodnienie jezdni zaprojektowano ściekiem do wpustu i przykanalikiem o średnicy 250mm do pobliskiego potoku przy drodze powiatowej. W ciągu drogi przy wjeździe zaprojektowano przepust skrzynkowy o wymiarach:200x150cm. Należy rozebrać stary przepust, wykonać ławę fundamentową z chudego betonu, następnie ułożyć prefabrykaty, wykonać płytę żelbetową, izolację i wykonać nawierzchnię. Przepust zabezpieczyć balustradami z płaskowników pokazanych na schemacie poniżej. Zatoka autobusowa przylegająca do drogi powiatowej zostanie wykonana z kostki kamiennej grub 20cm na podbudowie betonowej. Wzdłuż zatoki zostanie wyremontowany mur oporowy z kamienia - formak 2klasy. Powstanie wiata przystankowa o następujących parametrach: _ Długość z zadaszeniem 300cm, _ szerokość z zadaszeniem 150cm, _ głębokość wiaty 170cm. Konstrukcja wiaty stalowa, ocynkowana i lakierowana. Pokrycie dachu z poliwęglanu komórkowego, ławeczka na długości wiaty z listew drewnianych na konstrukcji stalowej mocowana do wiaty. Osłony pionowe ze szkła hartowanego gr. 8mm komplet fundamentów. Wiata musi posiadać przeszkloną ramkę na rozkład jazdy formatu A3, znak przystanku mocowany na dachu wiaty, kosz na śmieci mocowany do konstrukcji wiaty. Powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie: Powierzchnie i długości projektowane: - krawężnik wystający - 51 mb, na zatoce, - krawężnik zatopiony - 309mb, - opornik 399 mb, - długość ścieku - 222mb, - powierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej kość grub. 8 cm- 802m2, - powierzchnia z kostki kamiennej na zatoce autobusowej 100m2. Warunki gruntowo-wodne Na podstawie art. 34, ust. 6, pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 z dnia 2013.11.29) oraz § 4, ust. 4 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych określono: - warunki gruntowe w zależności od stopnia ich skomplikowania - proste, - kategorię geotechniczną pierwszą. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o wytyczne określone załącznikiem 5 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie na podstawie następujących parametrów: - kategoria ruchu KR 1, - warunki wodne: dobre, - grupa nośności podłoża gruntowego: G2. Po wykonaniu mechanicznego profilowania należy zagęścić podłoże do osiągnięcia modułu sprężystości E2 większego od 100 MPa. W celu zapewnienia właściwej nośności należy wykonać podbudowę i wykonać nową nawierzchnię z kostki betonowej. Przekrój poprzeczny - konstrukcyjny jezdni Nawierzchnię ulicy Górnej w Siedlęcinie zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej kość grub. 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa gr. 15cm (tłuczeń 0-31,5), - warstwa stabilizacji Rm=1,5-2,5MPa 15cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Przekrój poprzeczny - konstrukcyjny zatoki autobusowej Nawierzchnię ulicy Górnej w Siedlęcinie zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki kamiennej grub. 17cm - podbudowa z betonu C16/20 grub 20cm - warstwa stabilizacji Rm=1,5-2,5MPa 15cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Szczegółowy zakres robót przedstawiają: dokumentacja techniczna i orientacyjne przedmiary robót, stanowiące integralne załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 12.000,00 PLN słownie: dwanaście tysięcy i 00/100 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin obowiązywania udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach