Przetargi.pl
Odbudowa muru oporowego wraz z fundamentem oraz odbudową części drogi gminnej wraz z podbudową na działkach nr 569 dr. i 460 (wody płynące) w Głuszycy na łącznej powierzchni 80 m2 - [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.]

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8456263 , fax. 074 8456339
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    ul. Grunwaldzka 55 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8456263, fax. 074 8456339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa muru oporowego wraz z fundamentem oraz odbudową części drogi gminnej wraz z podbudową na działkach nr 569 dr. i 460 (wody płynące) w Głuszycy na łącznej powierzchni 80 m2 - [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Odbudowa muru oporowego wraz z fundamentem oraz odbudową części drogi gminnej wraz z podbudową na działkach nr 569 dr. i 460 (wody płynące) w Głuszycy na łącznej powierzchni 80 m2 - [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.]. Istniejące zagospodarowanie terenu - Celem inwestycji jest wykonanie remontu obiektu w miejscowości Głuszyca na rowie R-W, działka nr 460. Obiekt znajduje się w ciągu komunikacyjnym drogi lokalnej. Remont ma na celu przywrócenie parametrów użytkowych obiektu i obejmuje swym zakresem odbudowę muru oporowego w nawiązaniu do istniejącej drogi (projekt zakłada prowadzenie prac przy całkowitym zamknięciu ruchu). Remontowany odcinek muru wzdłuż cieku R-W na działce nr 460 to konstrukcja oporowa drogi lokalnej. Na odcinku objętym opracowaniem na długości 5m powstało osuwisko w wyniku naruszenia konstrukcji istniejącego muru. Mury oporowe występujące w obrębie przedmiotowego odcinka cieku są wykonane z bloków kamiennych łączonych zaprawą. Mur na całej długości nie jest wyposażony w bariery ochronne. Teren wokół obiektu to teren niezabudowany. W pobliżu przedmiotowego obiektu nie występują żadne sieci. Rodzaje wykonywanych robót: 1.Zagospodarowanie placu budowy; 2.Roboty ziemne: Roboty budowlano-montażowe (ciesielskie, zbrojarskie, betonowe i żelbetowe, spawalnicze); Roboty wykończeniowe; Roboty rozbiórkowe; Prowadzenie prac w pobliżu linii energetycznych i w bezpośrednim zetknięciu z tymi liniami; Maszyny i urządzenia techniczne użytkowane na placu budowy. Zakres prac obejmuje: Wykonanie wykopów pod fundament poniżej głębokości przemarzania; Zabezpieczenie wykopów i skarp w czasie prac; Odwodnienie wykopów; Wykonanie fundamentu betonowego o grubości min. 0,80 cm szer. 2,2 m; Budowę murów kamiennych granitowych na zaprawie cementowej podstawa szer.1,2 m góra 0,54 m; Wykonanie drenażu podłużnego za murem fi 200 w warstwie filtrującej; Wykonanie rurek drenarskich poprzecznych co 60 cm fi 50 mm; Zasypanie strefy za murem pospółka Id 0,97; Odtworzenie nawierzchni jezdni; Porządkowanie terenu humusowanie; Transport i dostarczenie niezbędnych materiałów. Przedmiar robót: 1. Roboty ziemne wykopy mechaniczne pod fundament na odkład w gruntach nieskalistych kat. III ze wszystkimi niezbędnymi czynnikami, w tym zabezpieczenie i odwodnienie wykopu, transport utylizacja na składowisko wykonawcy - 246,00 m?; 2.Wykonanie ławy fundamentowej z betonu B30 o gr. 0,8m i szerokości 2,2m wraz z prętami kotwiącymi i deskowaniem - 35,20 m3; 3.Wykonanie ścian oporowych wg PT o grubości do 120 cm na zaprawie cementowej kamień łamany granit wraz ze spoinowaniem oraz z wszystkimi niezbędnymi czynnikami w tym min długość odcinka 20 mb; 4.Wykonanie drenażu podłużnego za murem fi 200 w warstwie filtrującej - 20,00 mb; 5.Wykonanie rurek drenarskich poprzecznych co 60 cm fi 100 mm - 33,00 szt.; 6.Wykonanie zasypki muru z pospółki wraz z zagęszczeniem Id=0,97 oraz uzupełnieniem nawierzchni jezdni - 140,00 m3 ; Porządkowanie terenu wraz z odtworzeniem nawierzchni z kamienia łamanego gr 20cm - 60,00 m?. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano - wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca - nr rachunku: 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum dwa dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 1 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55 przed terminem składania ofert. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać wszystkie okoliczności opisane w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 6. Do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach