Przetargi.pl
ODBUDOWA ELEWACJI I DOCIEPLENIE STROPODACHU W BUDYNKU C AKADEMI SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. TRAUGUTTA 21 - KONTYNUACJA OSTATNI ETAP, znak postępowania: ZP-6/05/2016

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3438031 , fax. 71 3431558
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3438031, fax. 71 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA ELEWACJI I DOCIEPLENIE STROPODACHU W BUDYNKU C AKADEMI SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. TRAUGUTTA 21 - KONTYNUACJA OSTATNI ETAP, znak postępowania: ZP-6/05/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych na trzech elewacjach budynku C nr 2,4,5 ( wg załączonej dokumentacji przetargowej) oraz wymiana pokrycia dachu, ocieplenia i wykonania nowych obróbek nad pomieszczeniami muzeum przy ul. Traugutta 21 we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje kompleksową odbudowę wszystkich elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej oraz wymianę poszycia dachu nad budynkiem muzeum w części wysokiej i niskiej, wykonanie docieplenia z wełny mineralnej gr 30cm nad belkami nośnymi w części wysokiej oraz w stropie podwieszanym w części niskiej. Prace stolarskie obejmują wymianę stolarki okiennej drewnianej w ilości 4 szt. na elewacji tylnej nr 5 na okna PCV rozwieralne i uchylno-rozwieralne dwudzielne. Nowe okna muszą być wykonane z odtworzeniem istniejących podziałów powierzchni szklonej. Roboty tynkarskie obejmują skucie w całości tynków i wykonanie nowych o podobnej strukturze i ziarnistości. Odtworzenie zniszczonych i uszkodzonych detali opasek. Należy zwrócić szczególną uwagę na bluszcz na elewacji nr 2 od strony północnej opisany w pkt.6 projektu. Zakres prac obejmuje: a)zabezpieczenie bluszczu na elewacji przed montażem rusztowań, b)demontaż obróbek blacharskich, rynien spustowych, instalacji odgromowej, c)skucie tynków, d)wymiana stolarki okiennej wg załączonego przedmiaru, e)wykonanie nowych tynków, f)wykonanie nowych obróbek okiennych, g)sprawdzenie jakości opasek okien, podokienników i wszystkich elementów, h)malowanie elewacji farbami emulsyjnymi na bazie emulsji z żywic sylikonowych wg. kolorystyki zamieszczonej w dokumentacji projektowej, i)wywiezienie materiałów z rozbiórki. Roboty przy wykonaniu nowych pokryć dachowych nad pomieszczeniami muzeum obejmują część wysoką o drewnianej konstrukcji dachu oraz część niską o konstrukcji dachu z betonowych płyt korytkowych. Prace obejmują demontaż wszystkich obróbek blacharskich na części wysokiej i niskiej, zerwanie pokryci papowego zdemontowanie, wymianę pokrycia z desek gr.19mm cz. wysokiej i wykonanie ocieplenia wełną mineralną gr.30cm. Na części wysokiej docieplenie z wełny układamy na sucho na foli polietylenowej nieprzepuszczalnej ułożonej na podsufitce i konstrukcji nośnej. Przed ułożeniem docieplenia należy konstrukcję nośną wzmocnić podłużnie zgodnie z zaleceniami oceny stanu technicznego i nośności konstrukcji pkt. 4 str.13. Na części niskiej dopcieplenie wykonujemy nad sufitem podwieszanym wewnątrz pomieszczenia. Ponadto w tym pomieszczeniu wykonujemy nową instalację elektryczną, wymieniamy gniazda, wyłączniki i lamy ,które montujemy w suficie podwieszanym. W pomieszczeniu tym zostaną wykonane okładziny ścian w postaci płyt gipsowych GK gr. 12.5mm na ruszcie metalowym krytym jednostronnie jednowarstwowo z wypełnieniem z wełny mineralnej gr. 10cm. Należy również zamontować dwie stalowe ocynkowane drabiny wejściowe na dach niski i wysoki o długości 2.5 i 3m. 3. Wykonawca w dniu podpisania umowy musi dostarczyć opracowany plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) obejmujący zakres wykonania robót. Wykonawca zobligowany jest na własny koszt do oznakowania i zabezpieczenia robót oraz powieszenia tablicy informacyjnej. UWAGA: W trakcie wykonywania robót elewacyjnych na elewacji nr 4 będą również kontynuowane roboty drogowe przy wymianie nawierzchni i ocieplenia ścian piwnic w/w budynku. Zamawiający zastrzegł sobie u wykonawcy robót drogowych udostępnieniu terenu na okres trzech tygodni. Termin udostępnienia terenu na czas wykonania elewacji zostanie ustalony na roboczo po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego wspólnie z wykonawca robót drogowych. 4. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. 5. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie konserwatorskie oraz pozwolenie na budowę. 6. Szczegółowy zakres robót opisuje: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ b) Ocena stanu technicznego i nośności konstrukcji dachu - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ c) projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy -załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 12-05-2016 o godz. 10:00 . W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do siedziby Zamawiającego ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU, pokój 517 V piętro. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Leszek Domagalski. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium.2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 24-05-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego :ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-6/05/2016 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 24-05-2016r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach