Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej w Łomnicy (dz. nr 22 dr. obręb 0004 Łomnica) wraz z odwodnieniem liniowym zamkniętym na długości 200 mb (od 0+000 do 0+200) [powódź, intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8456263 , fax. 074 8456339
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    ul. Grunwaldzka 55 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8456263, fax. 074 8456339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej w Łomnicy (dz. nr 22 dr. obręb 0004 Łomnica) wraz z odwodnieniem liniowym zamkniętym na długości 200 mb (od 0+000 do 0+200) [powódź, intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Odbudowa drogi gminnej w Łomnicy (dz. nr 22 dr. obręb 0004 Łomnica) wraz z odwodnieniem liniowym zamkniętym na długości 200 mb (od 0+000 do 0+200) [powódź, intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]. Istniejące zagospodarowanie terenu - Jezdnia - Istniejąca jezdnia przedmiotowej drogi gminnej, pełniącej funkcję drogi dojazdowej do powstającej zabudowy jednorodzinnej (kl. D ), posiada nawierzchnię żwirową z kruszywa łamanego, uzupełnianą po każdym większym deszczu. Spadek podłużny waha się pomiędzy 0,5% do 19,5%, szerokość jezdni zmienna, średnio 3 m: spadki poprzeczne zmienne. Po intensywnych opadach atmosferycznych w 2013 r. gruntowa nawierzchnia drogi została wymyta; doraźnie naprawiono ją kruszywem kamiennym. Droga wymaga odbudowy nawierzchni i elementów odwodnienia. Wzdłuż drogi nie ma chodników, kanalizacji deszczowej ani innych elementów odwodnienia korpusu drogowego. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spływ wód opadowych jezdnią o nawierzchni żwirowej. W pasie drogowym prowadzone jest następujące uzbrojenie: linia energetyczna doziemna zasilająca działki budowlane przyległe do drogi. Projektowany zakres robót do wykonania: 1. długość łączna projektowanego odcinka - 211,27 m; 2.powierzchnia jezdni - 640 m?; a)nawierzchnia bitumiczna - 588 m?; b)w tym ściek - 52 m?; 3.powierzchnia zjazdu o nawierzchni bitumicznej - 8 m?; 4.krawężniki betonowe - 427 m; 5.ściek prefabrykowany z rusztem żeliwnym - 208 m; 6.studzienka prefabrykowana zbiorcza 25x62x70 cm - 1 szt.; 7.przykanalik 160 - 0,5 m; 8.przykanalik 300 (315) - 7,0 m; 9.studnia rewizyjna 1000 - 1 szt.; 10.umocnienie dna i skarp potoku obrukiem - 18 m?; 11.wyrównanie poboczy kruszywem - 306 m? Przedmiar robót: I. Wymagania ogólne - Dostosowanie do wymagań ogólnych Inwestora, organizacja placu budowy, ubezpieczenia, gwarancje, nadzory specjalistyczne, inwentaryzacja geodezyjna, wykonanie projektu i wyniesienie org. ruchu zastępczego. II. Roboty przygotowawcze i ziemne: 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,228 km; 2.Rozbiórka nawierzchni bitumicznej śr. gr. 4 cm na zjeździe i na podłączeniu do naw. mostku; wywóz i składowanie destruktu bitumicznego - 16 m?; 3. Korytowanie - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego śr. gr. 12 cm (korytowanie) wraz ze składowaniem gruzu na terenie budowy- jezdnia (do wbudowania w pobocze) - ewentualna wymiana gruntu w miejscach nienośnych (do 10 % pow. podbudowy)-wywóz nadmiaru gruntu - 635 m?; 4.Wykopy w gruncie rodzimym - pod ławy krawężnikowe i pod ściek przykrawężnikowy wraz z wywozem i składowaniem gruntu (materiał Wykonawcy) - 149 m?; 5.Wykopy w gruncie rodzimym (nie wyklucza się skały) - pod studnie rewizyjną, przykanaliki i rurę osłonową wraz z wywozem i składowaniem nadmiaru gruntu (materiał Wykonawcy) 27 m?; 6.Zasypanie wykopów, w tym obsypki piaskowe wraz z zagęszczeniem nasypów (zasypek) - 16 m?; III. Roboty drogowe: 1.Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem, przekrój ławy 0,087 m2, w tym najazdowy na zjazdach oraz łukowy - 471 m; 2. Ustawienie ścieku betonowego , prefabrykowanego typu bielbet (TC) z rusztem żeliwnym klasy D400, 25x30x100(50) na ławie betonowej z oporem, przekrój ławy 0,070 m2 w tym 1 studzienka zbiorcza 25x62x70 z wylotem na wprost - 225 m; 3.Podbudowa zasadnicza gr. 7 cm z betonu asfaltowego AC16P wraz ze skropieniem emulsją asfalt. Jezdnia 588x1,08=635 m?; 4.Warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC11S wraz ze skropieniem emulsją asfaltową 635+52(zjazd) wraz z ułożeniem przy ścieku taśmy bitumicznej 4x40 mm - 687 m? IV.Elementy odwodnienia i roboty wykończeniowe: 1.Wykonanie studni rewizyjnej H=250 cm DN 1000 z kręgów żelbetowych wraz z płytą żelbetową nastudzienną 1200 i włazem żeliwnym klasy D400 oraz stopniami żeliwnymi; 2.Wykonanie przykanalika Dn 160 z PCV; 3.Wykonanie przykanalika Dn 300 (315) z PCV wraz z przewiertem przez przyczółek mostu oraz naprawą przyczółka po montażu rury - 7 m; 4.Wykonanie podbudowy betonowej gr 10 cm z betonu C12/15 w dnie i na skarpie potoku wraz z wykonaniem koryta w gruncie kamienistym , wywozem i składowaniem gruntu oraz przerzutem wód potoku na czas robót (połówkowo) - 18 m?; 5.Wykonanie obruku z kostki granitowej 18/16 na podsypce cementowo-piaskowej gr śr 5 cm wraz z wykonaniem gurtów z opornika granitowego i wypełnienie spoin zaprawą cementową 1:4 - 18 m?; 6.Wykonanie poboczy z gruntu z rozbiórki istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem - 306 m?; 7.Założenie rury osłonowej dwudzielnej, grubościennej 100 mm na kabel doziemny - 5 Szczegółowy zakres robót określa Projekt budowlany oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z rysunkami - dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca - nr rachunku: 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum dwa dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 1 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55 przed terminem składania ofert. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać wszystkie okoliczności opisane w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 6.Do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach