Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 119843 w Radochowie od drogi gminnej nr 119832 ul. Wiejskiej do drogi powiatowej o długości 1422,20 m

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2010-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 119843 w Radochowie od drogi gminnej nr 119832 ul. Wiejskiej do drogi powiatowej o długości 1422,20 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: Projekt przewiduje wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni warstwą wiążącą z asfaltobetonu gr. 2cm na 0. Wykonanie nakładki nowej warstwy ścieralnej grubości 5 cm na długości odcinka 1422,20 mb tj. 0+566,0 do 1+988,20 oraz podniesienie niwelety jezdni na odcinku 102,1mb tj. 0+780,60 do 0+882,70 poprzez wykonanie pełnej konstrukcji jezdni jak na poszerzeniach na odcinku miejskim zgodnie z przekrojem rys. nr 3. W celu zapobiegnięcia podmywaniu drogi należy wykonać rów odwadniający na długości obu dróg = 882,7mb, oraz podcięcie skarpy na odcinku 381,80 mb zgodnie z planem liniowym rys. nr 5. Wykonać 3 przepusty o przekroju 600 przez drogę w celu odprowadzenia wody z rowów zgodnie z przekrojem rys. nr 6. Projektuje się wykonanie poboczy utwardzonych szerokości 1 mb po obu stronach drogi z frezowiny bądź niesortu kamiennego. Należy dokonać oczyszczenia istniejących rowów i przepustów na całej długości odcinka Konstrukcja nawierzchni jezdni podniesienie niwelety 0+780,60 do 0+882,70 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8mm 5 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej szybko rozpadowej K1-60 o zużyciu 0,8kg-m2 -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm 7cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej średnio rozpadowej K2-60 o zużyciu 1kg-m2 -kruszywo łamane 0-31,5 stabilizowane mechanicznie 8cm -kruszywo łamane 0-63 stabilizowane mechanicznie 15cm -piasek gruboziarnisty 10cm Konstrukcja nawierzchni jezdni istniejącej (nakładka) -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8mm 5 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej szybko rozpadowej K1-60 o zużyciu 0,8kg-m2 -warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego 0-16mm 2 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej średnio rozpadowej K2-60 o zużyciu 1kg-m2 -istniejąca nawierzchnia Konstrukcja nawierzchni zjazdów o nawierzchni gruntowej -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8mm 4 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej szybko rozpadowej K1-60 o zużyciu 0,8kg-m2 -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm 4cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej średnio rozpadowej K2-60 o zużyciu 1kg-m2 -kruszywo łamane 0-31,5 stabilizowane mechanicznie 25cm -piasek gruboziarnisty 10cm Konstrukcja nawierzchni jezdni w miejscach przepustów przez drogę -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8mm 5 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej szybko rozpadowej K1-60 o zużyciu 0,8kg-m2 -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm 7cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej, kationowej średnio rozpadowej K2-60 o zużyciu 1kg-m2 -kruszywo łamane 0-31,5 stabilizowane mechanicznie 20cm -piasek gruboziarnisty 10cm Technologia robót a) Podbudowa z kruszywa łamanego Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości, takiej, aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Warstwa podbudowy powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Wilgotność mieszanki kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej. Zagęszczenie podbudowy stabilizowanej mechanicznie należy uznać za prawidłowe, gdy stosunek wtórnego modułu odkształcenia do pierwotnego modułu odkształcenia jest nie większy od 2,2. Szerokość podbudowy nie może różnić się od szerokości projektowanej o więcej niż +10 cm, - 5 cm. Równość podbudowy - nierówności podbudowy nie mogą przekraczać 10 mm. Spadki poprzeczne podbudowy na prostych i łukach powinny być zgodne z dokumentacją projektową z tolerancją! 0,5 %. Rzędne wysokościowe - różnice pomiędzy rzędnymi projektowanymi a wykonanymi nie powinny przekraczać + 1 cm, - 2 cm. Grubość podbudowy nie może się różnić od grubości projektowanej o więcej niż 10 %. Wszystkie powierzchnie podbudowy, które wykazują większe odchylenia od określonych wyżej powinny być naprawione przez spulchnienie lub zerwanie do głębokości co najmniej 10 cm, wyrównane i powtórnie zagęszczone. Podbudowę z kruszywa należy wykonać zgodnie z normą PN-S-96023 Konstrukcje drogowe. Podbudowa i nawierzchnia z tłucznia kamiennego oraz normą PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. b) Wykonanie warstw w asfaltobetonu Mieszanka asfaltowa powinna być wbudowywana układarką wyposażoną w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy i utrzymywaniem niwelety zgodnie z dokumentacją projektową. Zagęszczanie należy rozpocząć od krawędzi nawierzchni ku osi. Wskaźnik zagęszczenia ułożonej warstwy powinien być min. 98,0%. Złącza w nawierzchni powinny być wykonane w linii prostej, równolegle lub prostopadle do osi drogi. Złącza w konstrukcji wielowarstwowej powinny być przesunięte względem siebie co najmniej o 15 cm. Złącza powinny być całkowicie związane, a przylegające warstwy powinny być w jednym poziomie. Złącze robocze powinno być równo obcięte i powierzchnia obciętej krawędzi powinna być posmarowana asfaltem lub oklejona samoprzylepną taśmą asfaltowo-kauczukową. Sposób wykonywania złącz roboczych powinien być zaakceptowany przez Inżyniera. Urządzenia obce Na terenie objętym opracowaniem nie znajduje się kanalizacja sanitarna oraz sieć teletechniczna, wodociągowa i elektryczna oświetlenia drogowego. Może natomiast wystąpić sieć energetyczna w poboczu pasa drogowego, stanowiąca przyłącza do nowoprojektowanych działek. Miejsca prowadzenia robót należy uzgodnić z energetyką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach