Przetargi.pl
Odbudowa drewnianego budynku dawnej wyłuszczarni nasion z miejscowości Kobylec translokowanago do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie

Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, Działyńskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7615045, 7615046, , fax. 62 7615046
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie
    Działyńskich 2
    63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7615045, 7615046, , fax. 62 7615046
    REGON: 25051810528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/okl_goluchow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drewnianego budynku dawnej wyłuszczarni nasion z miejscowości Kobylec translokowanago do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Drewniany budynek z miejscowości Kobylec gm. Wągrowiec na terenie Nadleśnictwa Durowo (RDLP Piła) był wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków gm. Wągrowiec. W październiku 2018 r. został w całości rozebrany, a jego elementy zostały przewiezione do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu nr Po-WN.5140.784.6.2018 z dnia 10 września 2018 r. Szczegółowy zakres zadania: a) przedmiotem zadania jest rekonstrukcja (ponowny montaż) budynku po jego inwentaryzacji i oznakowaniu poszczególnych elementów zgodnie z Inwentaryzacją architektoniczno-konstrukcyjną wraz z Aneksem (załącznik nr 13 do SIWZ), rozbiórce i translokacji. Dokumentacja fotograficzna stanu pierwotnego podczas Inwentaryzacji zostanie udostępniona przy podpisaniu umowy. b) rekonstrukcja odbędzie się przy pomocy oryginalnych elementów konstrukcyjnych oznakowanych zgodnie z Inwentaryzacją architektoniczno-konstrukcyjną wraz z Aneksem oraz zgodnie z Ekspertyzą mykologiczno-budowlaną (załącznik nr 14 do SIWZ). Brakujące elementy konstrukcyjne zostaną zrekonstruowane z nowego drewna dostarczonego przez Zamawiającego c) w stosunku do stanu sprzed rozbiórki (inwentaryzacji) nie przewiduje się zmian: drewniany budynek trzykondygnacyjny zbudowany na planie prostokąta, nakryty dwuspadowym dachem o niewielkim nachyleniu połaci pokrytych papą na deskowaniu; konstrukcja budynku szkieletowa; poszycie ścian zewnętrznych budynku z poziomych desek układanych na jednostronny zakład
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Nr rachunku: SANTANDER BANK POLSKA S.A. 84 1090 1128 0000 0000 1201 5667 z dopiskiem „Wadium” i nr postępowania, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium wnoszone w formie: w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje) należy oryginał dokumentu wadialnego dołączyć do oferty jako osobny dokument (bez spinania z ofertą), a kopię dokumentu wadialnego spiąć lub zszyć z ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 5, 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Do oferty wykonawca załącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach