Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Żytno w terminie od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014 roku.

Gmina Żytno ogłasza przetarg

  • Adres: 97-532 Żytno, ul. Krótka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3277001 , fax. 034 3269010
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żytno
    ul. Krótka 4 4
    97-532 Żytno, woj. łódzkie
    tel. 034 3277001, fax. 034 3269010
    REGON: 15139868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Żytno w terminie od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na terenie Gminy Żytno w terminie od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014 roku, wyposażenie wszystkich punktów składowania odpadów w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych oraz utworzenie i obsługa PSZOK zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. 2. Informacje ogólne o Gminie Żytno podane pomocniczo dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę oraz wyceny zamówienia. a) Powierzchnia Gminy Żytno: 200 km2 . b) Mapa Gminy Żytno stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga zapoznania się przed złożeniem oferty z topografią Gminy, w szczególności z warunkami dojazdu do poszczególnych posesji. Szczegółowa mapa Gminy dostępna w Urzędzie Gminy Żytno w pokoju nr 4. c) Zestawienie miejscowości Gminy Żytno, szacunkowej liczby gospodarstw domowych w poszczególnych miejscowościach oraz liczby mieszkańców w nich zameldowanych. L.p. Miejscowość Szacunkowa liczba gospodarstw domowych Liczba mieszkańców W tym zabudowa wielorodzinna 1 Barycz 15 38 2 Borzykowa 108 301 - Dom Nauczyciela , ul. Kościuszki 4 (1 lokal) - 2 os. - Budynek Ośrodka Zdrowia, ul. Kościuszki 2 (2 lokale) - 6 os. 3 Borzykówka 56 161 4 Budzów 45 155 5 Bugaj 15 54 6 Ciężkowiczki 23 47 7 Czarny Las 6 13 8 Czarny Las - Kolonia 6 10 9 Czechowiec 52 153 10 Ewina 22 22 11 Ferdynandów 17 30 12 Fryszerka 4 13 13 Grodzisko 82 199 14 Ignaców 13 50 15 Jarzębina 14 21 16 Jatno 6 7 17 Kąty 26 53 18 Kępa 13 27 19 Kozie Pole 30 67 20 Łazów 88 223 21 Magdalenki 18 47 22 Maluszyn 91 291 - Dom Nauczyciela, ul Wolności 7 (3 lokale) 9 os. - ul. A.Krajowej2 (1lokal) przedszkole 4 os. - ul. A. Krajowej 5 (2 lokale)- 5 os. - ul. A. Krajowej 11(3 lokale) 13 os. - budynek ośrodka zdrowia (2 lokale) - ul. Rybacka - obecnie nikt nie zamieszkuje 23 Mała Wieś 114 255 24 Mosty 50 130 25 Pągów 98 337 26 Pierzaki 33 123 27 Pławidła 25 34 28 Polichno 56 144 29 Pukarzów 67 206 30 Rędziny 66 177 31 Rogaczówek 41 120 32 Sady 31 116 33 Sekursko 71 227 Sekursko 74, Sekursko 75, Sekursko 76, Sekursko 77 - 22 os. 34 Silnica 119 278 35 Silniczka 131 397 - Dom Nauczyciela - Silniczka 157 -12 osób - Budynek wolnostojący (11 lokali) - Silniczka 74 - 33 osoby 36 Sudzin 20 52 37 Sudzinek 35 60 38 Turznia 9 14 39 Wymysłów 17 53 40 Zabrodzie Silnickie 10 25 41 Załawie 19 54 42 Żytno 256 694 - Budynek Ośrodka Zdrowia (8 lokali) ul. Strażacka 14 - 24 os. - budynek wolnostojący - ul. Strażacka 18 - 21 os. - budynek wolnostojący - ul. Traktorowa 7 - 17 os. Łącznie: 2017 4588 Szczegółowy wykaz nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żytno oraz ilości osób w nich zameldowanych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W okresie realizacji zamówienia podane powyżej dane będą ulegać zmianie. Zamawiający zaznacza, że podane zostały one w celach pomocniczych, aby ułatwić sporządzenie oferty. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy zestawienie przypisujące pojemniki do każdej nieruchomości, której właściciel złożył do Zamawiającego deklaracje. Liczba zawartych przez mieszkańców umów na odbiór odpadów komunalnych na terenie Gminy Żytno w roku 2012 wynosi 1112, co stanowi ok. 55% nieruchomości gminy. d) Masa odpadów zebranych na terenie gminy w 2012 roku: zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01: 504,3 Mg, opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02: 32,8 Mg, opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07: 161, 3 Mg. Przewiduje się znaczny wzrost ilości odbieranych odpadów w czasie realizacji Zamówienia. A) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych. 1.1 Bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Żytno, minimum raz w miesiącu zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żytno oraz uchwałą Rady Gminy Żytno w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów następujących frakcji: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) papieru, c) szkła, d) tworzyw sztucznych (plastik, opakowania wielomateriałowe, metal), e) odpadów biodegradowalnych. Odpady te będą wystawiane przez mieszkańców przed posesję lub ustawiane w pergolach śmietnikowych z zapewnionym swobodnym dojazdem. Odbiór odpadów Wykonawca będzie realizował od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.2 Zgromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Żytnie przy ulicy Traktorowej 2, następujących frakcji odpadów: a) przeterminowanych chemikaliów, b) zużytych baterii i akumulatorów , c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, e) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, f) zużytych opon, g) innych odpadów niebezpiecznych wydzielonych ze strumienia odpadów komunalnych h) papieru, tworzyw sztucznych, szkła. 1.3 Zebranych w zlokalizowanych na terenie gminy Żytno: a) szkołach, przedszkolach oraz w urzędzie gminy zużytych baterii i akumulatorów. Wykaz punktów: Publiczna Szkoła Podstawowa w Borzykowej, Borzykowa, ul. Szkolna 12 Publiczna Szkoła Podstawowa w Silniczce, Silniczka 169 Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Żytnie, Żytno, ul. Ogrodowa 16 Gimnazjum Publiczne im. K.I. Gałczyńskiego w Żytnie, ul. Ogrodowa 16 Przedszkole Publiczne w Żytnie, ul. Ogrodowa 16 Urząd Gminy Żytno w Żytnie, ul. Krótka 4 b) aptekach - przeterminowanych leków. Wykaz punktów: Apteka w Żytnie, ul. M. Konopnickiej 72 Apteka w Borzykowej, ul. Plac Tysiąclecia 2 Wykonawca będzie monitorował stan zapełniania pojemników w PSZOK-u oraz w szkołach, przedszkolach i w urzędzie gminy. Wykonawca będzie odbierał odpady w tych punktach z taką częstotliwością, by nie dopuścić do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. 2. Przedmiotem zamówienia jest również utworzenie oraz obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca wyposaży do dnia 01.07.2013 r. wyznaczony przez Zamawiającego punkt - utwardzony teren - (ul. Traktorowa 2, Żytno) w kontenery i pojemniki dostosowane wielkością do zapewnienia prawidłowej segregacji odpadów oddawanych przez mieszkańców, przystosowane do zbiórki następujących frakcji odpadów: a) przeterminowane chemikalia, b) zużyte baterie i akumulatory, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) odpady budowlane i rozbiórkowe, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyte opony, g) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, h) papier i) tworzywa sztuczne j) szkło Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK, utrzymuje pojemniki i kontenery w PSZOK w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym oraz odpowiada za utrzymanie na terenie PSZOK i wokół niego porządku. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rejestru oddawanych do PSZOK odpadów. Rejestr powinien zawierać co najmniej imię, nazwisko, adres osoby oddającej odpady, rodzaj , masę (lub objętość) odebranych odpadów, datę ich dostarczenia, oraz podpis osoby oddającej jak również podpis osoby przyjmującej odpady. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców Gminy Żytno raz w tygodniu, w każdą sobotę w godzinach 8.00-16.00 przez cały okres trwania umowy. W przypadku gdy sobota będzie dniem ustawowo wolnym od pracy PSZOK będzie nieczynny. Do PSZOK-u mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwałą Rady Gminy Żytno w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Żytno w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żytno. 3. Odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości zamieszkałych. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru mebli i innych odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych w ramach zbiórki objazdowej organizowanej dwa razy w roku w okresie wiosny i jesieni. Odpady te będą wystawiane przez mieszkańców przed posesję lub ustawiane w pergolach śmietnikowych z zapewnionym swobodnym dojazdem. Terminy zbiórek Wykonawca ustala po uzgodnieniu z Zamawiającym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. Każdą zbiórkę (jej termin i zasady) Wykonawca poprzedza akcją informacyjną minimum 14 dni przed dniem zbiórki. 4. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych do dnia 01. 07. 2013 r. w pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (nowe lub używane, ale w dobrym stanie technicznym i czyste) oraz w odpowiednio oznaczone kolorystycznie (papier- niebieski, szkło- zielony, tworzywa sztuczne- żółty, odpady biodegradowalne - brązowy) z odpowiednim napisem, oddzielne do każdego rodzaju odpadów, wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów worki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów w ilości 4 sztuki łącznie dla każdego gospodarstwa domowego oraz zgodnie z informacją przekazaną przez Zamawiającego (pierwsze zaopatrzenie). Do obowiązków Wykonawcy należy również systematyczne dostarczanie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Systematyczne dostarczanie worków właścicielom nieruchomości będzie następowało w dniu odbioru odpadów i będzie polegało na zaopatrzeniu w taką samą ilość i rodzaj worków jakie właściciel nieruchomości wystawi w dniu odbioru odpadów, chyba że właściciel nieruchomości zgłosi potrzebę zaopatrzenia w dodatkowe worki, przy zaopatrywaniu należy to uwzględnić. Jeżeli właściciel nieruchomości zmieni sposób gromadzenia odpadów ze zmieszanego na selektywny, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć temu właścicielowi odpowiednie worki do segregacji odpadów. Przez wyposażenie w pojemniki należy rozumieć czasowe oddanie do korzystania z pojemników (od dnia dostarczenia przez cały okres trwania umowy), nie oznacza to przeniesienia prawa własności pojemników na właściciela nieruchomości ani też na Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca jest zobowiązany naprawić go lub wymienić go w razie potrzeby na nowy lub używany, czysty, w odpowiednim stanie technicznym. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy sporządzenie i przedłożenie do dnia 03.07.2013 r. raportu o ilości dostarczonych pojemników i worków do poszczególnych posesji na terenie gminy Żytno. Raport będzie zawierał adresy nieruchomości wraz z podaniem dostarczonych do tych nieruchomości pojemników na odpady zmieszane oraz worków na odpady selektywne z uwzględnieniem ilości i wielkości oraz rodzaju pojemnika, worka oraz informację, do których nieruchomości nie dostarczono pojemników, z podaniem przyczyny niedostarczenia. 5. Wyposażenie do dnia 01.07.2013 r. szkół, przedszkoli oraz urzędu gminy w specjalne pojemniki na zużyte baterie i akumulatory (pojemnik 15l wykonany z polietylenu, wyposażony w szczelną, zatrzaskową pokrywę z odpowiednim otworem, nieprzezroczysty, z napisem: Baterie lub innym odpowiednim oznaczeniem), zgodnie z przedstawionym poniżej wykazem: a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Borzykowej, ul. Szkolna 12 - 1 pojemnik b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Silniczce, Silniczka 10 - 1 pojemnik c) Publiczna Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Żytnie, ul. Ogrodowa 16,- 1 pojemnik d) Gimnazjum Publiczne im. K.I. Gałczyńskiego w Żytnie, ul. Ogrodowa 16 - 1 pojemnik e) Przedszkole Publiczne w Żytnie, ul. Ogrodowa 16 - 1 pojemnik 6. Wyposażenie do dnia 01.07. 2013 r. aptek w pojemniki (pojemnik 120 l, wykonany z laminatu poliestrowo-szklanego, szczelnie zamykany, z napisem: Przeterminowane leki) na przeterminowane leki, zgodnie z przedstawionym poniżej wykazem: a) Apteka w Żytnie, ul. M. Konopnickiej 72- 1 pojemnik b) Apteka w Borzykowej, ul. Plac Tysiąclecia 2 - 1 pojemnik 7. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Odbiór odpadów dla nieruchomości o utrudnionym dostępie (budynki do których prowadzą drogi gruntowe, o utrudnionym przejeździe) Wykonawca może zorganizować w innym terminie niż dla pozostałych nieruchomości i realizować go przystosowanym do tego celu pojazdem. Harmonogram przedkłada Zamawiającemu do akceptacji. Do obowiązku Wykonawcy należy również dostarczenie powyższego harmonogramu każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej w terminie do 01.07.2013 r. Wykonawca pozostawia Zamawiającemu wersję elektroniczną harmonogramu. Ustalając harmonogram odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Wykonawca określa różne terminy zbiórki dla odpadów zmieszanych i dla selektywnie gromadzonych odpadów. W przypadku świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Żytno Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia różnych terminów zbiórek dla odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych i inny dla odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych. Na potwierdzenie zastosowania się do powyższych zastrzeżeń Wykonawca przedstawia Zamawiającemu powyższe harmonogramy wywozu odpadów. 8. Obowiązek przekazywania dokumentacji (sprawozdania, raporty, zawiadomienia, inne informacje). Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie ewidencji odpadów odpowiadającym wymogom ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz.21). Wykonawca składa Zamawiającemu: a) sprawozdanie, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 9n) na zasadach określonych w tej ustawie, b) raport o ilości dostarczonych pojemników i worków do poszczególnych posesji na terenie gminy Żytno w terminie do 03.07.2013 r.. Raport będzie zawierał adresy nieruchomości wraz z podaniem dostarczonych do tych nieruchomości pojemników na odpady zmieszane oraz worków na odpady selektywne z uwzględnieniem ilości i wielkości oraz rodzaju pojemnika, oraz informację, do których nieruchomości nie dostarczono pojemników, z podaniem przyczyny niedostarczenia (pierwsze zaopatrzenie), c) miesięczne sprawozdanie (w terminie do 10-ego każdego następnego miesiąca następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy) zawierające: dane Wykonawcy, nazwę i adres instalacji, do której zostały oddane odpady komunalne, masę, kody, rodzaj odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych, sposób zagospodarowania tych odpadów, liczbę właścicieli, od których odebrano odpady komunalne, liczbę i rodzaj dostarczonych w danym miesiącu pojemników i worków do poszczególnych posesji. wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady w sposób niezgodny z regulaminem (imię, nazwisko, adres, podstawa stwierdzenia niewłaściwego zbierania odpadów, fotografia, opis), nazwę i adres instalacji, do której zostały oddane odpady zebrane w PSZOK, szkołach, przedszkolu, aptekach, urzędzie, masę, kody, rodzaj tych odpadów, sposób ich zagospodarowania oraz liczbę mieszkańców, którzy oddawali odpady w PSZOK. d) zawiadomienie o niewłaściwym sposobie segregacji odpadów (niezwłoczne) - wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy nie wywiązują się z selektywnego zbierania odpadów (imię, nazwisko, adres nieruchomości, podstawa stwierdzenia niewłaściwego zbierania odpadów, fotografia, opis, data odbioru odpadów, imię i nazwisko odbierającego odpady, imię i nazwisko oraz podpis osoby sporządzającej zawiadomienie), e) karty przekazania odpadów zawierające minimum: datę, rodzaj, kod, wagę przekazanych odpadów, nazwy i adresy instalacji, do których zostały przekazane odpady, sposób zagospodarowania odpadów, dane i podpis osoby przekazującej odpady. Karty te muszą jednoznacznie stwierdzać, że przekazane odpady komunalne pochodzą z terenu Gminy Żytno. Sprawozdanie oraz karty przekazania odpadów stanowić będą załącznik do wystawionej przez Wykonawcę faktury, f) inne informacje dotyczące realizacji zamówienia, których Wykonawca jest w stanie udzielić (w przypadku gdy Zamawiający zwróci się o udostępnienie takich danych). 9. Kontrola Do obowiązków Wykonawcy należy kontrola selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz informowanie Zamawiającego i właściciela nieruchomości o przypadkach niedopełnienia tego obowiązku. Jeżeli właściciel nieruchomości, pomimo iż zadeklarował selektywną zbiórkę odpadów, nie będzie wywiązywał się z tego obowiązku Wykonawca powiadomi o tym właściciela nieruchomości poprzez naklejenie na pojemniku kartki z informacją o niedopełnieniu przez właściciela danej nieruchomości (adres) obowiązku segregacji, z wyjaśnieniem dlaczego tak stwierdzono oraz ostrzeżeniem o utracie stosowania niższej opłaty w przypadku gdy sytuacja ta powtórzy się 3-krotnie. Jeżeli dojdzie do mieszania poszczególnych frakcji odpadów po raz trzeci na tej samej nieruchomości Wykonawca powiadomi o tym właściciela tejże nieruchomości, poprzez naklejenie na pojemniku kartki z informacją o niedopełnieniu przez właściciela danej nieruchomości (adres) po raz trzeci obowiązku segregacji, z wyjaśnieniem dlaczego tak stwierdzono oraz informacją o utracie stosowania niższej opłaty. Wykonawca w takiej sytuacji sporządzi również zawiadomienie o niewłaściwym sposobie segregacji odpadów, w którym wskaże właściciela nieruchomości, podając imię, nazwisko, adres nieruchomości, podstawę stwierdzenia niewłaściwego zbierania odpadów oraz dołączy dokumentującą fotografię, opis, datę odbioru odpadów, imię i nazwisko odbierającego odpady, imię i nazwisko oraz podpis osoby sporządzającej zawiadomienie) i niezwłocznie przekaże je Zamawiającemu. 10. Utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń. a) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie technicznym i sanitarnym urządzeń i pojazdów wykorzystywanych do wykonania zamówienia, b) Do realizacji zamówienia Wykonawca wykorzystuje pojazdy i urządzenia zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, c) Do obowiązków Wykonawcy należy również zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości poddawanie myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie pojazdów i urządzeń oraz posiadanie aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie tych czynności, d) Wykonawca zapewnia, aby na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 11. Dodatkowe wymagania: a) Wszystkie zebrane z terenu Gminy Żytno odpady komunalne, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. Selektywnie zebrane odpady komunalne, wykonawca przekazywać będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013 r., poz. 21), a w przypadku odpadów zmieszanych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b) Zakazuje się mieszania odpadów komunalnych zebranych selektywnie z odpadami nie segregowanymi odbieranymi od mieszkańców, na każdym etapie realizacji Zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, tworzyw sztucznych, szkła, metalu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów z terenu gminy Żytno. d) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym poziomów ograniczenia masy odpadów komunach ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczania tych odpadów w odniesieniu do masy zebranych tego rodzaju odpadów z terenu gminy Żytno. e) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów w każdej zebranej i wystawionej przez mieszkańca zamieszkałej nieruchomości ilości. f) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji z wynikami pomiarów przez cały okres trwania umowy. g) Do obowiązków Wykonawcy należy niezwłoczne uporządkowanie miejsca po zebraniu odpadów w promieniu co najmniej 3m od miejsca zgromadzenia odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 13 000,00 zł, słownie: trzynaście tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach