Przetargi.pl
Odbiór, transport, i składowanie odpadów 2010.

Miejski Zakład Komunalny w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Dworska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191035 , fax. 042 7191035
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny w Głownie
    ul. Dworska 3 3
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191035, fax. 042 7191035
    REGON: 47152436200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport, i składowanie odpadów 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, transport, unieszkodliwianie i składowanie odpadów o kodzie (20 03 01).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którym Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz posiadają wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną Decyzję Wojewody, właściwego dla lokalizacji składowiska odpadów, na które transportowane będą odpady odbierane od Zamawiającego, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, w tym o kodzie 20 03 01 4)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 5)Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do transportu odpadów o kodzie 20 03 01, oraz inne uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. 6)Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glowno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach