Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełchatów wraz z ich transportem i zagospodarowaniem.

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Kościuszki 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 44 6326854
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    ul. Kościuszki 13 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 44 6326854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełchatów wraz z ich transportem i zagospodarowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Bełchatów w okresie od 01.07.2014 r. do 30.06.2015 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na trze części zwane dalej zadaniami. Zakres zamówienia dotyczy posesji zamieszkałych. Zadanie nr 1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Bełchatów oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest bezpośrednio z nieruchomości odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów, sklasyfikowane kodami: 1. Niesegregowane /zmieszane/ odpady komunalne - 20 03 01. 2. Segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - papier i tektura - 20 01 01, 15 01 01; - tworzywa sztuczne - 20 01 39, 15 01 02; - metal - 20 01 40, 15 01 04; - opakowania wielomateriałowe - 15 01 05. szkło - 20 01 02, 15 01 07; zużyte baterie i akumulatory - 20 01 34 /małogabarytowe/; Obowiązek zapewnienia pojemników 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojemniki na odpady komunalne i ustawić je na terenie nieruchomości na czas realizacji przedmiotowego zamówienia bez dodatkowych opłat ze strony właściciela nieruchomości i Zamawiającego. Pojemniki na odpady powinny być przystosowane do opróżniania mechanicznego. Ilość i wielkość pojemników służących do gromadzenia odpadów komunalnych będzie dostosowana do liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość w następujący sposób:  1. Jeden pojemnik o pojemności 0,12 m3 na zmieszane odpady komunalne dla nieruchomości, którą zamieszkują od 1 do 6 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 2. Jeden pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady suche /papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal/ dla nieruchomości, którą zamieszkują od 1 do 6 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 3. Jeden pojemnik o pojemności 0,12 m3 na szkło w formie zmieszanej dla nieruchomości, którą zamieszkują od 1 do 6 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 4. Jeden pojemnik o pojemności 0,24 m3 na zmieszane odpady komunalne dla nieruchomości, którą zamieszkują od 7 do 12 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 5. Jeden pojemnik o pojemności 0,48 m3 lub dwa pojemniki o pojemności 0,24 m3 na odpady suche /papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal/ dla nieruchomości, którą zamieszkują od 7 do 12 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 6. Jeden pojemnik o pojemności 0,24 m3 lub 2 pojemniki o pojemności 0,12 m3 na szkło w formie zmieszanej dla nieruchomości, którą zamieszkują od 7 do 12 osób włącznie, na której jest prowadzona segregacja u źródła; 7. Dla nieruchomości, na której zamieszkuje powyżej 12 osób zastosowanie ma zestaw pojemników taj jak w pkt. 4, 5 i 6 oraz dodatkowo jeden pojemnik o pojemności 0,24 m3 na zmieszane odpady komunalne, jeden pojemnik o pojemności 0,48 m3 na odpady suche /papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal/ oraz jeden pojemnik o pojemności 0,24 m3 na szkło w formie zmieszanej na każde kolejne 6 osób; 8. W zabudowie jednorodzinnej zamieszkałej przez 1 - 4 osoby, na której nie jest prowadzona segregacja u źródła pojemnik o pojemności 0,24 m3 na zmieszane odpady komunalne; 9. W zabudowie jednorodzinnej zamieszkałej przez więcej niż 4 osoby, na której nie jest prowadzona segregacja u źródła pojemnik o pojemności 0,24 m3 oraz dodatkowo jeden pojemnik o pojemności 0,12 m3 na każde kolejne dwie osoby; 10. Pojemniki i pergole śmietnikowe oraz pojemniki w gniazdach do selektywnej zbiórki dostosowane do ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość w zabudowie wielorodzinnej przy uwzględnieniu, że na jednego mieszkańca przypada 0,08 m3 odpadów w skali miesiąca; Pojemniki o których mowa w pkt. 1 powinny być wykonane z twardego tworzywa sztucznego, odpowiadać aktualnie obowiązującym w Polsce normom oraz być czyste, nieuszkodzone i sprawnie technicznie. Dane wskazujące liczbę osób zamieszkujących daną nieruchomość umieszczone są w wykazie złożonych deklaracji, który jest zawarty w pkt. pn. - /Informacje dodatkowe, istotne z punktu widzenia zamówienia/. Dane nie są zależne od Zamawiającego i będą one na bieżąco aktualizowane przez Zamawiającego. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migrację ludności. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zbiórką odpadów komunalnych wraz z informacją o ilości osób zamieszkujących nieruchomość i sposobie zbierania odpadów /selektywnie bądź nieselektywnie/. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mieszkańcom bezpośrednio na posesję pojemników na odpady zgodnie z wykazem złożonych deklaracji w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 01.07.2014 r. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 01.07.2014 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono /z podaniem przyczyny niedostarczenia/. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej trzydniowych w godzinach 7:00 - 20:00. W przypadku gdy mieszkaniec złoży nową deklarację, dokona jej korekty lub złoży zapotrzebowanie na usługę dodatkową, wówczas Zamawiający poinformuje drogą elektroniczną Wykonawcę o zaistniałej sytuacji. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania i wymiany pojemników w każdy poniedziałek danego miesiąca. Jeżeli dzień dostarczenia bądź wymiany pojemników przypada na dzień świąteczny lub wolny od pracy, wówczas pojemniki należy dostarczyć lub wymienić w pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu. Dodatkowo zwiększone ilości niesegregowanych /zmieszanych/ odpadów komunalnych lub pozostałości z segregowania odpadów komunalnych /niemieszczące się w pojemnikach/ Wykonawca odbierze w workach, które właściciel nieruchomości będzie mógł odebrać w Urzędzie Gminy. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego worki na odpady w partiach /100 szt./, według bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym każdorazowo zamówiona partia worków dostarczona będzie przez Wykonawcę w terminie 3 dni do dnia otrzymania stosownego zamówienia od Zamawiającego, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Worki powinny być wykonane z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 l i grubości min. 60 mikronów zapewniającej odporność na rozerwanie, bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych z logiem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje, że dostarczone partie worków na odpady będą stanowiły do 2% wartości zamówienia. 3. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. UWAGA! Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki do odbierania odpadów komunalnych i zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem, zdarzeniem losowym /np. Pożar/. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych na wniosek Właściciela nieruchomości składany w Urzędzie Gminy w zakresie odbioru dodatkowych ilości odpadów nie mieszczących się w pojemnikach ustawionych na nieruchomości oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych /powyżej ilości, które właściciel nieruchomości może przekazać do PSZOK/. Usługa dodatkowa będzie obejmować: a) dodatkowy cykliczny wywóz zmieszanych odpadów komunalnych w pojemniku 120 L; b) dodatkowy cykliczny wywóz zmieszanych odpadów komunalnych w pojemniku 240 L; c) dodatkowy cykliczny wywóz zmieszanych odpadów komunalnych w pojemniku 1,1 m3; d) dodatkowy jednorazowy wywóz zmieszanych odpadów komunalnych w kontenerze 5 m3 - 7,5 m3; e) dodatkowy cykliczny wywóz szkła w formie zmieszanej zgromadzonego w pojemniku 120 L; f) dodatkowy cykliczny wywóz odpadów suchych /papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal/ zgromadzonych w pojemniku 240 L; g) dodatkowy jednorazowy wywóz odpadów /nie zawierających frakcji materiałów izolacyjnych/ zgromadzonych w kontenerze 5 m3 - 7,5 m3; h) dodatkowy jednorazowy wywóz odpadów /zawierających frakcję materiałów izolacyjnych/ zgromadzonych w kontenerze 5 m3 - 7,5 m3. W przypadku gdy Zamawiający zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na dostarczenie kontenera w ramach usług dodatkowych wówczas Wykonawca zobowiązuje się do dostawy kontenerów na wskazane nieruchomości w terminie 48 h od otrzymanego zgłoszenia. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów 1.Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bełchatów: Niesegregowane /zmieszane/ odpady komunalne - 1 raz w miesiącu, w terminie zgodnym z obowiązującym harmonogramem odbioru odpadów, od godziny 600; Segregowane odpady komunalne: - Surowce suche /papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe/- 1 raz w miesiącu, w terminie zgodnym z obowiązującym harmonogramem odbioru odpadów, od godziny 600; - Opakowania szklane - 1 raz na kwartał, w terminie zgodnym z obowiązującym harmonogramem odbioru odpadów , od godziny 600; - Baterie i akumulatory /małogabarytowe/ - 1 raz na kwartał, w terminie zgodnym z obowiązującym harmonogramem odbioru odpadów, od godziny 600. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych umieszczonych w workach i wystawionych przy pojemnikach zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów zmieszanych. 2. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogram odbioru, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował na stronie internetowej, a Wykonawca w formie kolorowych wydruków będzie zobowiązany do dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych do dnia 30.06.2014. Na harmonogramie powinna być umieszczona informacja o konieczności wystawienia pojemników na odpady do godziny 600. Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres obowiązywania umowy. UWAGA! Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Urzędu Gminy Bełchatów harmonogramu odbioru odpadów komunalnych w postaci kolorowych wydruków po 50 szt. dla każdej trasy. Kontrola obowiązku segregowania odpadów 1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 2. W przypadku gdy właściciel nieruchomości, który zadeklarował, że odpady będą gromadzone w sposób selektywny, wystawia je w sposób zmieszany Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik /np. samoprzylepną kartką/ informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. 3. Jeżeli upomnienie to nie przyniesie skutku i sytuacja taka się powtórzy, o zaistniałej sytuacji Wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. Zadanie 2 Utrzymanie i Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wyposażenie w odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów, odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w nim gromadzonych. Punkt zlokalizowany jest w miejscowości Zawady, 97 - 400 Bełchatów, a właścicielem punktu jest Gmina Bełchatów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów: Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje opadowe) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 28, 20 01 30; Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34; Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36; Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07; Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17; Zużytych opon o kodzie 16 01 03; Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01; Odzież o kodzie 20 01 10; Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07; Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01; Odpadów komunalnych nie wymienionych w innych podgrupach /popiół, żużel/ o kodzie 20 03 99. 2) Zapewnienie pracownika oraz pracy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w następujących dniach i godzinach: - w okresie od listopada do marca we wtorki i czwartki w godzinach 900 - 1700 - w okresie od kwietnia do października we wtorki i czwartki w godzinach 1100 - 1900 - przez cały rok w każdą sobotę miesiąca w godzinach 09:00 - 13:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin funkcjonowania PSZOK za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. 3) W przypadku nieobecności pracownika obsługującego Punkt Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo pracownika i umożliwić normalne funkcjonowanie Punktu. 4) Pokrywanie przez Wykonawcę wszelkich kosztów związanych z obsługą i utrzymaniem Punktu. 5) Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie Punktu. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu, raportu zawierającego: - informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów. - informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Raporty należy przedkładać wraz z fakturą. 7) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych od właściciela w dniu 01.07.2014 r. i zdania go Zamawiającemu w dniu 30.06.2015 r. Przejęcie i zdanie punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z Wykonawcą. 8) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. Wykonawca jest zobowiązany do opróżnienia pojemników/kontenerów po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika PSZOK w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. Zadanie 3 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych położonych na terenie Gminy Bełchatów zgodnie z harmonogramem, dwa razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Odebranie wystawionych przed nieruchomościami następujących rodzajów odpadów: - Odpady wielkogabarytowe /wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny, meble; - Złom metalowy /rynny, rury, blachy, piece/; - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne /telewizory, monitory, pralki, kuchenki radia, drukarki, odkurzacze oraz inny sprzęt RTV i AGD/; - Opakowania z tworzyw sztucznych /beczki, skrzynki, wiadra/; - Urządzenia zawierające freony /lodówki/; - Zużyte opony /z pojazdów osobowych i maszyn rolniczych/; - Baterie i akumulatory, - Odpady ulegające biodegradacji /gałęzie, listwy drewniane, deski, płyty wiórowe/; 2) Załadunek na środek transportu; 3) Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca /w tym rozładunek u odbiorcy; 4) Zagospodarowanie odebranych odpadów; 5) Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności; 6) Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu raportu, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania; 7) Opracowanie przez Wykonawcę szczegółowego harmonogramu wykonania usługi na danym terenie. 8) Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Urząd Gminy Bełchatów najpóźniej na 30 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. Odpady wielkogabarytowe w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane z częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy /2 razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem/. Informacje dodatkowe istotne z punktu widzenia zamówienia: 1. Liczba złożonych deklaracji wg stanu an dzień 30.04.2014 r. wynosi 3120. 2. Na terenie Gminy Bełchatów ok. 97% nieruchomości zamieszkałych zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów. 3. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Bełchatów na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców uprawnionych do odbioru odpadów komunalnych w 2013 roku wynosiła: Kod odebranych odpadów komunalnych4) Rodzaj odebranych odpadów komunalnych4) Masa odebranych odpadów komunalnych5) [Mg] 20 03 01 Nie segregowane /zmieszane odpady komunalne/ 836,88 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 19,8 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 11,2 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 32 15 01 04 Opakowania z metali 0 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 1,1 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 131,6 15 01 07 Opakowania ze szkła 236,1 16 01 03 Zużyte opony 19,1 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 7,4 20 01 01 Papier i tektura 10,5 20 01 10 Odzież 0,6 20 01 23 Urządzenia zawierające freony 0,1 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 0,2 15 01 38 Drewno inne niż niż wymienione w 20 01 37 1,8 20 01 39 Tworzywa sztuczne 7,3 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 96,7 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 2,36 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 3,3 Uwaga: Ilość wytworzonych i odebranych z terenu Gminy Bełchatów odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, określonej w Rozdziale III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Z uwagi na przekroczenie dopuszczalnego limitu znaków w ogłoszeniu zamawiający rozszerzył opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia wadium, w wysokości: 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.06.2014r. do godz. 10.30. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Nr konta 61 1050 1461 1000 0023 5331 9805. Wadium jest wniesione w terminie, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, wpływ środków pieniężnych na wskazany w SIWZ rachunek, przed upływem daty i godziny składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli Zamawiający potwierdzi fakt wniesienia wadium przed upływem daty i godziny składania ofert. Wykonawcy składają wadium w sekretariacie, kasie lub w Zespole zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Gminy Bełchatów. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga by gwarancja zawierała również przesłanki utraty wadium, określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze, pisemne wezwanie Zamawiającego. 5) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbelchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach