Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Głuchów

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
  • Data zamieszczenia: 2014-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
    REGON: 00053268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Głuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Głuchów. Gmina Głuchów wg stanu podanego w deklaracjach o wysokości opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, na dzień 30.09.2014r. liczy 5386 mieszkańców zamieszkałych w 17 miejscowościach na 1427 nieruchomościach wg wykazu zamieszczonego w SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wyposażenie nieruchomości zamieszkałych ( 1427 nieruchomości) w pojemniki lub worki, w tym: a) pojemniki na odpady zmieszane: - o poj. 120 l - 1122 szt., - o poj. 240 l - 305 szt. b) worki na odpady selektywne: - o poj. 120 l w kolorze zielonym (na opakowania ze szkła) w ilości: 1427 szt. x 24 m-ce = 34 248,00 szt., - o poj. 120 l w kolorze żółtym (na tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe w ilości: 1427 szt. x 24 m-ce = 34 248,00 szt., - o poj. 120 l w kolorze niebieskim (na papier i tekturę) w ilości: 1427 szt. x 24 m-ce = 34 248,00 szt., - o poj. 120 l w kolorze brązowym (na odpady ulegające biodegradacji) w ilości: 500 szt. x 24 m-ce = 12 000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Skierniewice, Oddział w Głuchowie , nr 14 9297 0005 0900 2088 2012 0005, z zaznaczeniem w tytule przelewu Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Głuchów. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach