Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758-40-82 , fax. 44 7584024
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758-40-82, fax. 44 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, a także odpady komunalne dostarczone przez mieszkańców do PSZOK i punktów wyznaczonych w aptekach i szkołach, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013, poz.1399), zapisami Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012, przyjętego w dniu 21.06.2012 r. uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego, a także przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Paradyż, przyjętego w dniu 05.12.2012 r. uchwałą Nr XXI/129/2012 Rady Gminy Paradyż. 3. Powierzchnia gminy: 81,56 km2. 4. Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 4630 osób. 5. Liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 4110 osób. 6. Liczba gospodarstw domowych, według stanu na dzień 08.05.2015 r.: 1089 szt., w tym: a) gospodarstwa do 2 osób - 367 szt. b) gospodarstwa od 3 do 5 osób - 506 szt. c) gospodarstwa od 6 do 9 osób - 205 szt. d) gospodarstwa powyżej 9 osób - 11 szt. 7. Wykaz zawierający ilość osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Paradyż oraz ilość gospodarstw domowych znajdujących się w tych miejscowościach - łącznie oraz w rozbiciu na przedziały i sposób segregacji odpadów komunalnych w poszczególnym przedziale (według stanu na dzień 08.05.2015 r.), stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 8. Wykaz nieruchomości zamieszkałych w Gminie Paradyż o utrudnionym dojeździe - brak utwardzonej drogi (według stanu na dzień 08.05.2015 r.), stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 9. Wykazy, o których mowa w pkt 7 i 8, załączone są pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. 10. Szczegółowy wykaz wszystkich zamieszkałych nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Paradyż stanowić będzie załącznik Nr 3 do umowy. 11. Wykaz, o którym mowa w pkt 10, zawierać będzie następujące dane: a) adres - miejscowość i numer nieruchomości; b) ilość gospodarstw domowych znajdujących się w danej nieruchomości; c) ilość osób mieszkających w danym gospodarstwie domowym; d) sposób gromadzenia odpadów w danym gospodarstwie domowym (selektywny/ nieselektywny); 12. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazami, o których mowa w pkt 7, 8 i 10, mogą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji zamówienia jest niezmienna, chyba, że liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, określona w pkt 5, ulegnie zmianie co najmniej o 5 %. 13. Łączna szacunkowa ilość odpadów komunalnych do odebrania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie realizacji zamówienia: ok. 757 Mg. W/w ilość obliczona została na podstawie ilości odpadów odebranych w Gminie Paradyż w 2014 r. (Szczegółowy wykaz odpadów komunalnych odebranych w 2014 r., w podziale na poszczególne rodzaje odpadów, stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ.) 14. Faktyczna ilość odpadów komunalnych w okresie realizacji zamówienia wynikać będzie z rzeczywistych ilości odpadów przekazanych przez mieszkańców Gminy Paradyż. 15. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: szkło, makulatura i tworzywa sztuczne. 2) z (PSZOK) - odpady komunalne zebrane w sposób selektywny, w tym: a) papier i tektura (20 01 01), b) tworzywa sztuczne (20 01 39), c) metale (20 01 40), d) szkło (20 01 02), e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35*, 20 01 36), f) wielkogabarytowe (20 03 07), g) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34), h) zużyte opony (20 03 99), i) przeterminowane lekarstwa (20 01 31*, 20 01 32), j) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów: a) Paradyż, ul. Polna 1 - przy punkcie aptecznym, b) Wójcin 90 - przy punkcie aptecznym. 4) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 z następujących punktów: a) Zespół Szkół Samorządowych w Paradyżu, ul. Przedborska 29, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, c) Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 87, d) Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Grzymałów 38. 16. W ramach zamówienia, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca zorganizuje Gminny Punkt Zbierania Odpadów - Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 17. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców raz w miesiącu - w dniu uzgodnionym z Zamawiającym, w godz. 8.00 - 16.00 w następujących okresach: a) od 1.07.2015 r. do 31.10.2015 r. b) od 1.04.2016 r. do 31.10.2016 r. c) od 1.04.2017 r. do 30.06.2017 r. 18. Pracownika PSZOK zapewni Zamawiający. 19. Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych. Wywóz odpadów wielkogabarytowych powinien być zrealizowany raz w okresie wrzesień/październik 2015 r. i raz w okresie wrzesień/październik 2016 r. 20. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady, przystosowanych do opróżniania mechanicznego. 21. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom bezpłatnie na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 22. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej - w przedziałach: a) gospodarstwa domowe do 2 osób; b) gospodarstwa domowe od 3 do 5 osób; c) gospodarstwa domowe od 6 do 9 osób; d) gospodarstwa domowe powyżej 9 osób. 23. W przypadku większych potrzeb mieszkańców Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bezpłatnie worki 120 l z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne w ilości odpowiadającej potrzebom danej nieruchomości. 24. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, tj.: a) odpady komunalne zmieszane - nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) odpady zbierane w sposób selektywny - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 25. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w dniu ustalonym przez Wykonawcę w harmonogramie wywozu odpadów, dotyczącym danego roku. 26. Obowiązki Wykonawcy opisane zostały w § 7 projektu umowy. 27. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie zadania, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 28. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, którzy wskazani zostaną w umowie. 29. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 30. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 31. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym ma być realizowana usługa oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r. (znak sprawy:ZPF.271.4.2015) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt 1, muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r. (znak sprawy: ZPF.271.4.2015) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 8. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 15. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach