Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Pabianice

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676 , fax. 042 2139660
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    ul. Torowa 21 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, fax. 042 2139660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Pabianice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Pabianice w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2015. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie następujące rodzaje odpadów: 1 Odpady komunalne zmieszane 2 Odpady opakowaniowe szklane oraz szkło 3 Zmieszane odpady opakowaniowe 4 Opakowania z tworzyw sztucznych 5 Odpady zielone ulegające biodegradacji 6 Zużyte baterie i akumulatory 7 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz urządzenia zawierające freony 8 Odpady wielkogabarytowe 9 Zużyte opony 10 Przeterminowane leki 11 Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) 12 Odpady budowlano - rozbiórkowe 13 Opakowania z papieru i tektury oraz papier i tektura 14 Opakowania z metali oraz metale Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych stale i sezonowo położonych na terenie gminy Pabianice wraz z wyposażeniem wszystkich nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów. 2. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego zastępczych oznakowanych worków na zmieszane odpady komunalne o pojemności 120l., jeśli zaistnieje potrzeba odebrania większej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, niż ta która wynika z przyjętych założeń- nie więcej niż 400 szt. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał z następującą częstotliwością: 1) odpady komunalne zmieszane - 1 raz na dwa tygodnie; 2) odpady opakowaniowe szklane - 1 raz w kwartale; 3) odpady suche - 1 raz w miesiącu; Odpady będą zbierane i odbierane z pojemników o określonych pojemnościach i odpowiednich oznaczeniach kolorystycznych, zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pabianice, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Pojemności poszczególnych pojemników: 1) dla nieruchomości zamieszkałych stale i sezonowo: odpady komunalne zmieszane - pojemniki 120l, 240l lub 1100l; odpady opakowaniowe szklane - pojemniki 120l; odpady suche - pojemniki 240l; Oznaczenie kolorystyczne poszczególnych pojemników: odpady komunalne zmieszane - kolor zielony; odpady opakowaniowe szklane - kolor pomarańczowy; odpady suche - kolor żółty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojemniki na odpady komunalne i dostarczyć je na adres nieruchomości wskazanych w wykazie nieruchomości na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, bez dodatkowych opłat ze strony właściciela nieruchomości. Dostarczenie pojemników na adresy nieruchomości powinno nastąpić najpóźniej w terminie 15 dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę szczegółowego wykazu nieruchomości dnia podpisania umowy Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych selektywnie, gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanym w Pabianicach, ul. Łaska 13. Szacunkowe dane dotyczące ilości poszczególnych rodzajów odpadów odbieranych z nieruchomości i PSZOK oraz ilości pojemników na odpady opisane są w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostarczenia pojemników lub ich wymiany
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach