Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BRZEŹNIO

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8203026, 043 8203024 , fax. 043 8203671
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    ul. Wspólna 44 44
    98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    tel. 043 8203026, 043 8203024, fax. 043 8203671
    REGON: 73093443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BRZEŹNIO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia 1.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. 1.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Brzeźnio oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku (stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ). 1.1.2 Kody CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. 90533000-2 - Usługi zagospodarowania odpadów 1.2.Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: 1.2.1 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady komunalne ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Brzeźnio. 1.2.2 Powierzchnia gminy: 128,73 km? . 1.2.3 Dane dotyczące liczby mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy oraz szacowanej liczby gospodarstw domowych wg stanu na dzień 30.06.2013 r. przedstawiają załącznik nr 8 i 12 do siwz. 1.2.4. Załącznikami nr 8 i nr 12 do SIWZ jest wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Brzeźnio i liczby zameldowanych w nich osób oraz wykaz nieruchomości niezamieszkałych. Wykaz załączony jest pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem mogą ulec zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy jest niezmienna. Dane wymienione w tabeli powyżej poz. 30 są danymi meldunkowymi z ewidencji ludności. Dane w tabeli poz. 31 uwzględniają migrację osób z terenu gminy (np. praca za granicą, studia). 1.2.5 Ilości odpadów zebranych w 2012 r. na terenie gminy przez firmy odbierające odpady: Razem 485,5 Wskazane ilości odebranych w 2012 r. odpadów są podane jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny zamówienia. 1.2.6 Ilość umów na wywóz odpadów zawartych przez mieszkańców wg stanu na dzień 31.12.2012 r. wynosiła 1173 szt . Ilość umów na wywóz odpadów zawartych przez przedsiębiorców według stanu na dzień 31.12.2012 r. wynosiła 75 szt. 1.2.7 Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego według złożonych przez mieszkańców deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi 98% zadeklarowało segregację odpadów. 1.3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych i nie zamieszkałych nieruchomości: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (odpady suche) o kodzie 15 01 06 - opakowania ze szkła o kodzie: 15 01 07, 2) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 b) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach:20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 d) odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 e) odpady budowlano-rozbiórkowe o kodach z grupy 17 f) zużyte opony o kodzie 16 01 03 g)odpady ulegające biodegradacji (zielone) o kodzie 20 02 01 h)opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07 i)opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 j)opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 k)chemikalia o kodach: 20 01 13, 20 01 15, 20 01 27, 20 01 14, 20 01 19, 20 01 29 l)opakowania z metali o kodzie 15 01 04 ł)opakowania wielomateriałowe o kodzie 15 01 05 1.4. Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 1.4.1 W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (utwardzony teren ul. Spółdzielcza 7, 98-275 Brzeźnio) Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Brzeźnio w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Brzeźnio w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeźnio. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w pojemniki: a)przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 0,12 m?, b)chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - pojemnik o pojemności 0,24 m?, c)zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 0,24 m?, d)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kontener o pojemności 1,1 m?, e)odpady wielkogabarytowe - kontener o pojemności 7 m3, f)odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener o pojemności 7 m3, g)zużyte opony - kontener o pojemności 7 m3, h)odpady zielone - pojemnik o pojemności 1,1m3, i)opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 np. typ IGLOO, j)opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 np. typ SIATKA, k)opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 0,24m3, l)opakowania z metali - pojemnik o pojemności 0,24 m?, ł)opakowania wielomateriałowe - pojemnik o pojemności 1,1 m? . 1.4.2 Za zorganizowanie i obsługę PSZOK odpowiada Zamawiający. 1.4.3 PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców raz w tygodniu. 1.4.4 Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwałą Rady Gminy Brzeźnio w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Brzeźnio w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeźnio. 1.4.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości pojemników jeśli będzie to wynikać z uzasadnionej potrzeby ich regulacji. 1.5. Obowiązek zapewnienia pojemników 1.5.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych pojemników na odpady przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w: - uchwale Rady Gminy Brzeźnio w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów - załącznik nr 10 do siwz. - oraz uchwale Rady Gminy Brzeźnio w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeźnio - załącznik nr 11 do siwz. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste, estetyczne, spełniające obowiązujące wymogi sanitarne i techniczne. 1.5.2. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Brzeźnio, w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. Szczegółowy wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostanie przekazany Wykonawcy po zawarciu umowy i będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 1 m-ca od daty przekazania mu aktualizacji wykazu zobowiązany będzie do dokonania wymiany pojemników na posesjach lub dostarczenia pojemników stosownie do wprowadzonych zmian. 1.5.3. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. W terminie do 25 dni od dnia podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników (worków) znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach według stanu na 21 dzień od dnia podpisania umowy wraz z informacją o posesjach, do których pojemników (worków) nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). W sytuacji, kiedy osoba dostarczająca pojemniki nie zastanie właściciela nieruchomości zobowiązana jest 2-krotne ponowić próbę dostarczenia pojemników. Zamawiający zastrzega prawo skontrolowania powyższej sytuacji przez osobę wyznaczoną przez Wójta Gminy. 1.5.4. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. 1.5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania worków zamiast pojemników do 31 grudnia 2013 roku. Natomiast od 01 stycznia 2014 roku wszystkie gospodarstwa domowe muszą zostać wyposażone w pojemniki na odpady. 1.6. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 1.6.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Brzeźnio w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 1.6.2. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach z uwzględnieniem, iż odbiór powinien odbywać się w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. Odstępstwa od wyżej wymienionych zasad muszą na bieżąco być uzgadniane z Zamawiającym. 1.6.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych harmonogramu/ów wywozu odpadów w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram/y powinien/nny dotyczyć odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie na podstawie, którego będzie realizowany odbiór. Harmonogram/y musi/ą określać godziny odbioru od do . 1.6.4. Harmonogram/y należy wykonać na papierze utwardzonym formatu A5 lub A6, w kolorze, w sposób przejrzysty i czytelny. Musi zawierać nazwę Gmina Brzeźnio wraz z danymi teleadresowymi oraz nazwę firmy odbierającej odpady, informację dotyczącą segregacji odpadów i konsekwencje w przypadku nieprzestrzegania zasad segregacji. Wzór harmonogramu musi być uzgodniony z Zamawiającym. Zakazuje się umieszczania na harmonogramie reklam. Mogą znaleźć się wyłącznie informacje z zakresu edukacji ekologicznej. 1.6.5. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK, tak aby zapewnić możliwość ciągłego odbioru odpadów od mieszkańców. Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej dwa dni wcześniej o konieczności odbioru odpadów. 1.6.6. Odbiór i wywóz odpadów będzie odbywał się ściśle według harmonogramu, sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Odbiór musi się odbywać w dni robocze od poniedziałku do soboty: - rozpoczęcie: nie wcześniej niż od godz. 6.00, - zakończenie: nie później niż do godziny 20.00. 1.6.7. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 1.6.8. Odbiór odpadów będzie następował z pojemników lub worków wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych. 1.6.9. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu w danym miesiącu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. 1.6.10. W sytuacjach nadzwyczajnych (zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, zastępczych pojemników (np. worków) oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. 1.6.11. Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów podczas realizacji usługi wywozu oraz kontroli. 1.7. Kontrola obowiązku segregowania odpadów. 1.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłocznego (najpóźniej w terminie do 7 dni roboczych) informowania Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które stanowią dowód nie wywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia segregacji odpadów i zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie. Protokół musi określać: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. 1.7.2. W w/w przypadku Wykonawca przekazuje informację ostrzegającą właściciela nieruchomości o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie przestrzegania obowiązku segregowania odpadów oraz o konsekwencjach, jeśli przypadek ten się powtórzy. Treść informacji musi zostać wcześniej zaakceptowana przez Zamawiającego. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) raportu uwzględniającego wszystkie nieruchomości na koniec IV kwartału 2013 r. (tj. do 31 grudnia 2013 roku) i na koniec IV kwartału 2014 roku (tj. do 31 grudnia 2014 roku) o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 2) raportów kwartalnych zawierających zmiany w ilości i rodzajów przekazywanych i odebranych pojemników w danym kwartale (załącznik do faktury). 3)sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. 5) jako załączniki do faktury kwartalnej wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Brzeźnio. 1.9. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1.9.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 1.9.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 1.9.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, zastępczych pojemników (np. worków) oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. 1.9.6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pisemnego potwierdzenia odbioru przez każdego właściciela nieruchomości pojemników i harmonogramu. 1.10. Obowiązujące przepisy prawa. Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 1) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 - ze zmianami), 2) Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391 ze zmianami), 3) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z dnia 8 stycznia 2013 r.), 4) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - ze zmianami), 5) Ustawa z dnia 29 lipca 2005 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. , Nr 180, poz. 1495 - ze zmianami), 6) Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 - ze zmianami), 7) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. , poz. 145), 8) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673 - ze zmianami), 9) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach (Dz. U. z 2010 r. , Nr 249, poz.1674 - ze zmianami), 10) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, Nr 112, poz. 1206 - ze zmianami), 11) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645), 12) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630), 13) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. , poz. 676), 14) Obowiązujące na terenie gminy akty prawa miejscowego. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczy w Sieradzu, O/Brzeźnio: 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczym w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio z adnotacją wadium w postępowaniu: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie: do dnia składania ofert do godz. 12:00. W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach