Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁACZÓW

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7581414 , fax. 44 7581414
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12 12
    26-307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 44 7581414, fax. 44 7581414
    REGON: 59064782000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁACZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Białaczów. Zakres zamówienia dotyczy posesji zamieszkałych i niezamieszkałych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady komunalne ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Białaczów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), a także Planu gospodarki odpadami przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXVI/481/12 z dnia 21 czerwca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Białaczów. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach. Odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania należy bezwzględnie przekazywać do instalacji do przetwarzania odpadów zgodnie z uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012. Oraz Uchwałą nr XXXV/687/13 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 26 kwietnia 2013 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012. Baza magazynowo - transportowa oraz cały sprzęt Wykonawcy winien spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 1.2. Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: 1.2.1 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Białaczów. 1.2.2 Powierzchnia gminy: 114,49km2 1.2.3 Dane o ilości gospodarstw oraz liczbie mieszkańców w poszczególnych miejscowościach gminy Białaczów, według obowiązujących deklaracji na dzień 30.09.2014 r. - wg tabeli w SIWZ Ogólna liczba mieszkańców, którzy nie segregują odpadów wynosi mniej niż 1% ogółu wszystkich zadeklarowanych mieszkańców gminy Białaczów. 1.2.4. Zestawienie zadeklarowanych pojemników na odpady zmieszane według złożonych deklaracji z nieruchomości niezamieszkałych obowiązujących na dzień 30.09.2014 r. wg tabeli w SIWZ System odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej 1.2.5 Łączna Ilości odpadów komunalnych odebranych w trzech kwartałach 2014 r. z terenu gminy Białaczów ustalona na podstawie kwartalnych sprawozdań przekazanych przez uprawnione podmioty odbierające odpady wyniosła: Lp. Kod odpadu Rodzaj odpadu Ilość [Mg] 1 20 01 01 papier i tektura 52,4 2 20 01 39 tworzywa sztuczne 50,0 3 20 01 02 szkło 50,6 4 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 13,8 10 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) 110,4 Razem 277,2 Łączna ilość odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Białaczów w 2013 r. ustalona na podstawie kwartalnych sprawozdań przekazanych przez uprawnione podmioty odbierające odpady wyniosła 474,8 [Mg] Podane ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego z uwagi na m.in. zmianę liczby nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych ( zmniejszenie lub zwiększenie ) oraz zmianę liczby mieszkańców spowodowaną migracją ludności. 1.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1) zmieszane 2) zbierane selektywnie takie odpady jak: a) papier i tektura, b) metal, c) tworzywa sztuczne, d) opakowania wielomateriałowe, e) szkło, f) odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone, g) przeterminowane leki, h) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe), i) zużyte baterie i akumulatory, j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, k) odpady wielkogabarytowe, l) odpady budowlane - rozbiórkowe wytworzone w ramach remontów, które nie są prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. Z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./ wykonywane we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości, m) zużyte opony, n)odzież i tekstylia Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie utworzyć i zorganizować tzw. punkt mobilny. Punkt mobilny może stanowić jedno miejsce wyznaczone przez Zamawiającego na terenie gminy Białaczów, do którego mieszkańcy będą mogli dostarczać zebrane selektywnie wyżej wymienione frakcje odpadów komunalnych lub kilka miejsc, w których będą odbierane poszczególne frakcje odpadów. Jeśli wykonawca wybierze wariant odbioru w kilku miejscach to winien je tak zorganizować, żeby mieszkańcy mieli możliwość bezpłatnego oddania wszystkich wyżej wymienionych zebranych selektywnie frakcji odpadów - wyjątek stanowić będą odpady budowlano - rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie przez właścicieli nieruchomości, które będą przyjmowane za dodatkową opłatą. Punkt mobilny zorganizowany przez Wykonawcę będzie czynny przynajmniej 1 dzień na kwartał w godzinach od 8:00 do 15:00. 1.3.1.Wykaz miejsc zbiórki odpadów komunalnych o kodach 20 01 32 , 20 01 34 wskazanych przez zamawiającego wykonawcy. 1) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów: a) Białaczów , ul. Szkolna - Lecznica, b) Białaczów, ul. Szkolna - przy ośrodku zdrowia, c) Petrykozy - przy ośrodku zdrowia. 5) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 z następujących punktów: a) Gimnazjum w Białaczowie b) Szkoła Podstawowa w Białaczowie c) Szkoła Podstawowa w Miedznej Drewnianej d) Szkoła Podstawowa w Petrykozach e) Szkoła Podstawowa w Skroninie f) Urząd Gminy Białaczów, ul. Piotrkowska 12 1.4. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 1.4.1. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Wywóz odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w ramach umowy powinien być zrealizowany dwa razy w roku w co najmniej 5 miesięcznym odstępie czasowym. 1.4.2. Szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną oraz ujęte w harmonogramie. 1.4.3. Zbiórka polega na : - załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomości, - posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. 1.5. Obowiązek zapewnienia pojemników 1.5.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych pojemników na odpady przystosowane do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w: - uchwale Rady Gminy Białaczów w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, - oraz uchwale Rady Gminy Białaczów w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Białaczów , na podstawie zawarcia z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami bez ponoszenia przez właścicieli nieruchomości z tego tytułu kosztów. 1.5.2.Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, sprawne technicznie, czyste i estetyczne. Z nadrukiem logo firmy, wyposażone w kółka jezdne i klapę, przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki - z uchwytem grzebieniowym, wykonane zgodnie z normą PN-EN840. 1.5.3 Jeżeli na terenie nieruchomości odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny to: gospodarstwo domowe będzie wyposażone w: a) 1 pojemnik o pojemności 120 l lub pojemnik 240 l na odpady zmieszane, b) 1 pojemnik o pojemności 120 l, na odpady segregowane z przeznaczeniem na makulaturę, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe; c) 1 pojemnik o pojemności 120 l na odpady segregowane - z przeznaczeniem na szkło 1.5.4 Jeżeli na terenie nieruchomości odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób nieselektywny to: gospodarstwo domowe będzie wyposażone w: a) 1 pojemnik o pojemności 120 l lub pojemnik 240 l na odpady zmieszane, 1.5.5. Określa się, że szacowana ilość pojemników będzie wynosić: W zabudowie jednorodzinnej: 1) o pojemności 120 l - minimum 605 szt. na odpady zmieszane, 2) o pojemności 240 l - minimum 943 szt. na odpady zmieszane, W zabudowie wielorodzinnej: 1) o pojemności 1100 l - minimum 4 szt. na odpady zmieszane, Pojemniki do segregacji odpadów w zabudowie jednorodzinnej: 1) o pojemności 120 l - minimum 1548 szt. na odpady segregowane kolor niebieski - z przeznaczeniem na papier i tekturę, metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, 2) o pojemności 120 l - minimum 1548 szt. na odpady segregowane kolor zielony - z przeznaczeniem na szkło kolorowe i bezbarwne, Pojemniki do segregacji odpadów w zabudowie wielorodzinnej: 1) o pojemności 1100 l - minimum 4 szt. kompletów do selektywnej zbiórki odpadów Jeden komplet pojemników zawiera: Pojemnik w kolorze zielonym - szkło, Pojemnik w kolorze niebieskim - papier, Pojemnik w kolorze żółtym - plastik. 1.5.6. Koszt wyposażenia w pojemniki należy wkalkulować w oferowaną cenę ryczałtową zamówienia. 1.5.7. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Białaczów, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 1.5.8. Ilość i objętość pojemników na odpady segregowane dla nieruchomości niezamieszkałych określona na podstawie zadeklarowanej wielkości koszy na odpady zmieszane ujęta w tabeli w punkcie 1.2.4. obejmuje: a) dla zadeklarowanej wielkości kosza na odpady zmieszane 120 l - zestawy do segregacji odpadów o tych samych wielkościach, b) w przypadku deklarowania pojemnika na odpady zmieszane 240 l - pojemniki przeznaczone na segregację odpadów o pojemnościach 120 l, c)przy zadeklarowaniu pojemnika na odpady zmieszane 1100 l - zestawy do segregacji odpadów o tych samych wielkościach, d) w przypadku deklarowania pojemnika na odpady zmieszane KP-7m3 - nie przewiduje się dodatkowych pojemników do segregacji odpadów komunalnych. 1.5.9. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom i właścicielom nieruchomości niezamieszkałych na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.01.2015 r. W terminie do 16.01.2015 r. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 15.01.2015 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). 1.5.10. W trakcie trwania zamówienia Wykonawca usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wyposaży nowo zgłoszone przez Zamawiającego nieruchomości i nieruchomości na których nastąpiła zmiana, w pojemniki określone przez Zamawiającego, terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania informacji faksem lub drogą e-mailową do siedziby Wykonawcy. 1.5.11. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego raz na miesiąc, w celu udostępniania ich mieszkańcom gminy: - worki o minimalnej pojemności 120 l, wykonane z folii PE-HD na odpady segregowane typu plastik i papier w ilości 50 szt., miesięcznie z nadrukiem logo firmy i oznaczeniem frakcji odbieranej selektywnie -worki koloru czarnego na odpady zmieszane o minimalnej pojemności 120 l i grubości dostosowanej do ilości zmieszanych odpadów komunalnych uniemożliwiającej rozerwanie się worka w ilości 100 szt. miesięcznie. 1.5.12. Wykonawca wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii i akumulatorów w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach. 1.5.13. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego . 1.5.14. W przypadku utraty lub uszkodzenia pojemnika z przyczyn leżących po stronie właściciela nieruchomości uniemożliwiających jego dalszą eksploatację Wykonawca dokona naprawy lub wymiany na nowy pojemnik, na koszt właściciela nieruchomości w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego. 1.5.15. Wykonawca w celu uniknięcia nieuzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości w przypadku stwierdzenia uszkodzenia pojemnika powinien we własnym zakresie przed opróżnieniem pojemników przeprowadzić ocenę ich stanu i utrwalić jej wyniki w celach dowodowych w formie dokumentacji fotograficznej. 1.6. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 1.6.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował z częstotliwością - niesegregowane odpady komunalne - odbiór raz w miesiącu, odpady segregowane zgodnie z zasadami określonymi w uchwale Rady Gminy Białaczów w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Ponadto w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, odpady segregowane z częstotliwością- raz w miesiącu. 1.6.2. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 1.6.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu wywozu odpadów z poszczególnych miejscowości oraz dostarczenie do wszystkich nieruchomości harmonogramu wywozu odpadów do dnia 02.01.2015 r. 1.6.4. Harmonogram odbierania odpadów komunalnych z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów obejmujący okres od 2 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r. powinien być opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w formie papierowej do wszystkich nieruchomości harmonogramu odbierania odpadów do dnia 15.01.2015 r. 1.6.5. Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić zmiany w harmonogramie w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu zmieniony harmonogram do akceptacji, a po zaakceptowaniu niezwłocznie dostarczyć harmonogram właścicielom nieruchomości w formie papierowej. 1.6.6. Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji również innych dokumentów związanych ze zbiórką odpadów komunalnych ( ulotki) dostarczonych od Zamawiającego o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 1.6.7. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 1.6.8. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników na przeterminowane lekarstwa, zużyte baterie oraz akumulatory małogabarytowe i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie dopuścić do przepełnienia tych pojemników. 1.6.9. Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd. Obowiązkiem wykonawcy będzie też posprzątanie miejsc wokół pojemników poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków na odpady zmieszane i odpady zbierane selektywnie 1.6.10. W przypadku zgłoszenia przez właścicieli nieruchomości nieodebrania odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenia pojemników lub ich uszkodzenia, Zamawiający zgłasza ten fakt Wykonawcy, który rozpatrzy reklamację w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub drogą e-mailową i dokona jej realizacji w przeciągu 72 godzin. Załatwienie reklamacji Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu faksem lub e-mailem. 1.7. Kontrola obowiązku segregowania odpadów. 1.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. 1.7.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 1.7.3. W takim przypadku wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. 1.7.4. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną z datownikiem. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca. 3) Jako załączniki do faktury kwartalnej wykonawca załączy kopie kart przekazania zmieszanych odpadów komunalnych - uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę odpadu przekazanego do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), oraz odpadów selektywnie zebranych - zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Białaczów. 4) Kopi dokumentów potwierdzających recykling i odzysk odpadów opakowaniowych zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. 5) Raportów miesięcznych do 15- dnia następnego miesiąca, zawierających określenie ilości i rodzajów przekazanych pojemników na nieruchomości w danym miesiącu. 1.9. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1.9.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów zapewniających osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 1.9.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 1.9.3. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 i uchwałą Nr XXXV/687/13 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 26 kwietnia 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012. 1.9.4. Przekazywanie selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 1.9.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: częstotliwość odbioru odpadów na osiedlu bloków w miejscowości Białaczów, ul.Piotrkowska, w okresie od kwietnia do sierpnia w 2015 r.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach