Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg
- Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
- Data zamieszczenia: 2020-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
ul. Kilińskiego 9
08-140 Mordy, woj. mazowieckie
tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
REGON: 71158245700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór sprzed posesji – indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mordach przy ul. Olchowej takich jak: odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku rozbiórek lub remontów, na które nie są wymagane pozwolenia lub zgłoszenia oraz odpadów takich jak: papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, bioodpady oraz popiół. Częstotliwość wywozu odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – 1 raz w miesiącu. Termin odbioru odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przesłanego w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail, 3) dostarczanie właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zakupionych na własny koszt worków do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, 4) wyposażenie na czas trwania umowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w pojemniki i kontenery, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką terenu Miasta i Gminy Mordy zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia (stan na dzień 31.12.2019 r.) stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że wskazane w SIWZ i formularzu oferty ilości poszczególnych rodzajów odpadów są ilościami szacunkowymi, skalkulowanymi na cały okres trwania umowy i służą wyłącznie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w podanych ilościach szacunkowych. Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości poszczególnych rodzajów odpadów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy. 5. Wymagania, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: pracownicy fizyczni, kierowcy, operatorzy maszyn i urządzeń – osoby wykonujące czynności związane z odbiorem odpadów. b) Zatrudnienie wskazanych osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, nastąpi nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji umowy przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. c) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie wyżej wymienionych osób. Postanowienia w tym zakresie zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. d) Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.Urz. UE L.119 – RODO), to jest w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu i podpis pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. e) Wyżej wymienione obowiązki dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności dotyczą także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. f) Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Mordy dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli Nieruchomości z obszaru Miasta i Gminy Mordy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369). W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych Ministerstwa Zdrowia
Dodano: 2024-02-16 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
Dodano: 2023-09-05 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
Dodano: 2022-12-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzewnie
Dodano: 2022-09-22 - Wykonywanie usług wywozu niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych
Dodano: 2021-02-25 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
Dodano: 2021-01-27 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
Dodano: 2020-12-22 - Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych, oraz odpadów komunalnych innych niż segregowane, z nieruchomości niezamieszkałych.
Dodano: 2020-12-11 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
Dodano: 2020-12-11 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Troszyn w 2021roku
Dodano: 2020-11-06