Przetargi.pl
Rozbudowę i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 367 w Warszawie przy ul. Przytulnej 3.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowę i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 367 w Warszawie przy ul. Przytulnej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie: Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 367 w Warszawie, przy ul. Przytulnej 3 z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z przeznaczeniem oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: • roboty rozbiórkowe, • wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki; • roboty ziemne: zdjęcie warstwy humusu, wykopy głębokie; • roboty żelbetowe: wykonanie ław i stóp fundamentowych, szkieletowej konstrukcji, ścian żelbetowych, stropów, podciągów, nadproży, wieńców; • roboty ciesielskie; • roboty murowe: wykonanie ścian z cegły pełnej, pustaków ceramicznych oraz z cegły kratówki, wykonanie otworów w istniejących ścianach i stropach; • roboty izolacyjne: izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe fundamentów, ścian fundamentowych oraz posadzek na gruncie; • roboty dociepleniowe: izolacja termiczna ścian parteru i pietra ze styropianu, izolacja stropodachu pełnego; • roboty dekarskie i blacharskie: pokrycie stropodachu papą termozgrzewalna i blachą profilowaną, wykonanie obróbek, montaż rynien i rur spustowych, montaż świetlików dachowych. • roboty wykończeniowe: roboty elewacyjne, tynkarskie i okładzinowe, posadzkarskie, wykonanie ścian działowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej; • roboty w zakresie instalacji sanitarnych; • roboty w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; • zagospodarowanie terenu; • wykonanie technologii zespołu żywieniowego; • zapewnienie na czas robót bezpiecznego, zadaszonego przejścia z budynku głównego szkoły do zespołu sportowego. Trasa przejścia została zaznaczona w załączniku graficznym do Dokumentacji projektowej. Szczegóły przejścia należy uzgodnić z Dyrekcją szkoły. • zapewnienie na czas robót połączenia (wykonać obejścia) wszystkich mediów pomiędzy budynkiem głównym szkoły a zespołem sportowym, aby utrzymać zaopatrzenie budynków we wszelkie istniejące media; • w związku z prowadzeniem prac budowlanych podczas funkcjonowania szkoły, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie (ogrodzenie) placu budowy z wyjazdem uwzględniając bezpieczeństwo użytkowników, w szczególności dzieci. Ogrodzenie z uwagi na sąsiedztwo pozostałej części szkoły, a także ze względu na możliwość wejścia na plac budowy osobom postronnym powinno być szczelne. Teren budowy należy ogrodzić zgodnie z załącznikiem graficznym do Dokumentacji projektowej. • uzyskanie pozwolenie na użytkowanie inwestycji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji (zwanej dalej „Dokumentacją projektową”) wykonanej przez Pracownię Projektowo-Usługową „ELPI” Elżbieta Szymula, na którą składa się: • Projekt budowlany z dnia 10.06.2019r.; • Projekt wykonawczy w zakresie architektury i technologii z dnia 10.08.2019r.; • Projekt wykonawczy w zakresie konstrukcji; • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie budowlanym z dnia 10.08.2019r.; • Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych z dnia 30.07.2019r.; • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych z dnia 30.07.2019r.; • Projekt wykonawczy w zakresie instalacji sanitarnych z dnia 05.08.2019r.; • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji sanitarnych z dnia 05.08.2019r.; • Załącznik graficzny ze wskazanym terenem budowy i trasą przejścia ze szkoły do zespołu sportowego. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 381/2019 z dnia 05.08.2019r. zatwierdzająca projekt budowlany - Załącznik 1A do wzoru umowy. 5. Załączone przedmiary robót nie są wiążące. 2.2. Wymagania dotyczące zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach • Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), • Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności budowlanych (roboty murarskie) w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. 2.5. Długość okresu gwarancji Zamawiający wymaga pisemnej gwarancji jakości i serwisowania na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi ulega odpowiednio przedłużeniu o czas napraw. Długość okresu gwarancji jakości ustala się na 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady jest równa okresowi udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/00 groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału i podpisane przez podmiot udostępniający zasób. b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) aktualny dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. d) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 11 do SIWZ. - Oświadczenie składa podmiot trzeci na zasoby, którego wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału i podpisane przez podmiot udostępniający zasób. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) niewymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy dot. pozacenowych kryteriów oceny ofert – załącznik nr 1A do Formularza oferty. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 11 do SIWZ. Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu, co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach