Przetargi.pl
Odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, sprawa nr 121/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, sprawa nr 121/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1, 2 do SIWZ, następująco: 1) Miejsce wykonywania usługi: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Bema, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Jagiełły, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1109– ul. Hallera, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1523– ul. Legionów, Grudziądz – na czas trwania Poligonu Wisła - Poligon Wisła – ul. Saperów, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, Brodnica - Jednostka Wojskowa 3136 – Al. 3 Maja 4, Chełmno - Poligon Kępa Panieńska, Chełmno 2) Szacunkowa wielkość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 33 080 kg/rok tj.:  stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema, ok. 6000 kg/rok (tj. ok. 500 kg miesięcznie);  stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Jagiełły, ok. 8400 kg/rok (tj. 700 kg miesięcznie);  stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 8 400 kg/rok (tj. ok. 700 kg miesięcznie);  stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1, ok. 3000 kg/rok (tj. ok. 250 kg miesięcznie);  stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ok. 480 kg/rok (tj. ok. 40 kg miesięcznie);  stołówka przy Jednostce Wojskowej 1523 w Grudziądzu, przy ul. Legionów, ok 2000 kg/rok  stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja, ok. 4800 kg/rok (tj. ok. 400 kg miesięcznie). Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Wykonawca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu to 15 razy w ciągu roku 2018 r. i 15 razy w 2019 r. Podczas ćwiczeń poligonowych Wykonawca zabezpieczy pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. Ilość pojemników zostanie każdorazowo ustalona z Zamawiającym. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 1523 w Grudziądzu tylko na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Wisła, Wykonawca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu i z jednostki Wojskowej - do 60 razy w ciągu roku 2018 r. i 60 razy w 2019 r. Podczas ćwiczeń poligonowych Wykonawca zabezpieczy pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. Ilość pojemników zostanie każdorazowo ustalona z Zamawiającym. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok 2017 – Grudzień • Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 – go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) • Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) • Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) Rok 2018 • Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 – go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) • Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) • Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) • Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1523 w Grudziądzu, przy ul. Legionów oraz Poligon Wisła przy ul. Saperów - do 60 wywozów, na wezwanie Zamawiającego Rok 2019 – do 30 Listopada • Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 – go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) • Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) • Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) • Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1523 w Grudziądzu, przy ul. Legionów oraz Poligon Wisła przy ul. Saperów - do 60 wywozów, na wezwanie Zamawiającego Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 – 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30-11:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każdą gminę), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973), a także ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości:  Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 2 pojemniki 60 litrowe  Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 – go Maja i Poligon Kępa Panieńska 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 120 litrowe  Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 120 litrowe, 4 pojemniki 240 litrowe  Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Jagiełły 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 120 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych  Stołówce przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 1 pojemnik 60 litrowe, 2 pojemniki 120 litrowe  Stołówce przy Jednostce Wojskowej 1523 w Grudziądzu, przy ul. Legionów i Poligon Wisła 4 pojemniki 60 litrowe, 6 pojemników 120 litrowe  Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 120 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi – Dz.Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009r. 6) Wykonawca winien posiadać: • Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2019 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. • Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. • Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn.zm.) 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące odbiór, transport odpadów były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 2, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 7. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wywóz odpadu w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć (np. gotowość bojowa i mobilizacyjna, przedsięwzięcia wojskowe) /jeżeli powyższe oświadczył w ofercie/. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej odbywać się będzie za pośrednictwem faksu lub telefonu ze wskazaniem rodzaju odpadu (pokonsumpcyjne), miejsce odbioru odpadu oraz ilości odpadów. Przedmiotowy odbiór w wypadku, gdy nastąpi będzie odbywał się niezależnie od planowanych i zostanie opłacony według cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 2.500,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 6 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie zatrudnienia – według wzoru określonego Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – 13wog.wp.mil.pll, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach