Przetargi.pl
Odbiór i unieszkodliwienie (przez gospodarcze wykorzystanie) odpadów niebezpiecznych pochodzących ze spalarni odpadów Szpitala Specjalistycznego w Nowym Sączu

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i unieszkodliwienie (przez gospodarcze wykorzystanie) odpadów niebezpiecznych pochodzących ze spalarni odpadów Szpitala Specjalistycznego w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i unieszkodliwienie (przez gospodarcze wykorzystanie) odpadów niebezpiecznych pochodzących ze spalarni odpadów Szpitala Specjalistycznego w Nowym Sączu o kodach: 19 04 02,19 04 03 - łącznie w ilości 50 t 15 02 02 - w ilości 200 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, - decyzji (zezwolenia lub pozwolenia) wydanej przez właściwy organ administracyjny na terenie którego prowadzona jest działalność na odbiór (transport) i utylizację odpadów - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4. Decyzja wydana przez właściwy organ administracyjny na terenie którego prowadzona jest działalność stosownie dla danej grupy odpadów dotyczących transportu i unieszkodliwiania odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach