Przetargi.pl
Ocieplenie elewacji budynku wraz z wykonaniem zadaszeń balkonów ostatniej kondygnacji i remontem klatek schodowych.

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 304 51 71 , fax. 52 304 51 80
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1 7A/1
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 304 51 71, fax. 52 304 51 80
    REGON: 09316101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie elewacji budynku wraz z wykonaniem zadaszeń balkonów ostatniej kondygnacji i remontem klatek schodowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu: Zadanie 1. - ocieplenie elewacji budynku wraz z wykonaniem zadaszeń balkonów ostatniej kondygnacji; Zadanie 2 - remont klatek schodowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj robót objętych zamówieniem określają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1. Projekt budowlany na docieplenie ścian zewnętrznych z kolorystyką elewacji, wymianą okien piwnic oraz remont balkonów (Zadanie 1.). 2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na docieplenie ścian z kolorystyka elewacji, wymianą okien piwnic oraz remont balkonów (Zadanie 1.). 2.3. Przedmiar robót na docieplenie ścian z kolorystyka elewacji, wymianą okien piwnic oraz remont balkonów (Zadanie 1.). 2.4. Decyzja Nr 715 - pozwolenie na wykonanie robót budowlanych (Zadanie 1.). 2.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na remont klatek schodowych (Zadanie 2.). 2.6. Przedmiar robót na remont klatek schodowych (Zadanie 2.). 3. Ogólne warunki realizacji zamówienia (Zadanie 1. i 2.): 3.1. Rodzaj prac, które Wykonawca jest zobowiązany wykonać w ramach zamówienia, określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Ilość jednostek przedmiarowych (podane w przedmiarze robót) mają charakter wyłącznie orientacyjny. Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne do wykonania zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami i normami, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 3.2. Jeżeli w trakcie realizacji powstanie konieczność wykonania robót dodatkowych, których rozmiaru i przedmiotu Zamawiający nie był w stanie określić w momencie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może powierzyć ich wykonanie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany je wykonać, przy czym zasadność wykonania i zakres robót będą potwierdzone protokołem konieczności - zaakceptowanym i podpisanym przez obie strony, a ustalenie wartości tych robót będzie uzgodnione przez strony przed ich rozpoczęciem. 3.3. Roboty, o których mowa w pkt 3.2., będą przedmiotem odrębnej umowy. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że roboty, których rodzaj ujęto w przedmiarze stanowiącym załącznik do specyfikacji, nie mogą być uznane za roboty dodatkowe, za wyjątkiem przypadków, gdy różnica między ilością jednostek przedmiarowych robót założonych dla danej pozycji przedmiaru a ilością, która okazała się konieczna do wykonania przekracza 30%. 3.4. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót. 3.5. Wymienione w komplecie dokumentacji nazwy własne wyrobów/materiałów/urządzeń wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i świadczą o jakości wyrobów/materiałów/urządzeń i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów/materiałów/urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które wskazują zastosowane nazwy. 3.6. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004.92.881 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie. 3.7. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8. W celu sporządzenia prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, uwzględniając orientacyjny charakter przedmiarów robót - Zamawiający zaleca Wykonawcy, aby przeprowadził wizję lokalną, w celu weryfikacji zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 3.9. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 3.10. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013.21). 3.11. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone (odbiór końcowy), jeżeli odbiór nastąpi bez wad istotnych, a obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 3.12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych. W takim przypadku Wykonawca może na własny koszt i odpowiedzialność złożyć ofertę równoważną, tzn. proponując wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem innych niż wymienione w dokumentacji technicznej (przedmiarze, STWiORB) z pochodzenia, patentu lub znaku towarowego materiałów - o parametrach równoważnych lub przewyższających. Wykonawca ma wówczas obowiązek, pod rygorem odrzucenia oferty, załączyć do oferty następujące dokumenty: 3.12.1. oświadczenie, że złożył ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej. 3.12.2. wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 3.13. Podczas realizacji prac należy zwrócić szczególną uwagę na występowanie ptaków, zachowując zasadę unikania niszczenia gniazd, jaj, piskląt oraz płoszenia i niepokojenia ptaków, które mogą gniazdować w otworach wentylacyjnych, ścianach, pod stropami itp. W przypadku ujawnienia ptaków bądź ich gniazd na budynku - należy ten fakt niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu oraz wykonać zabezpieczenie otworów wentylacyjnych stropodachu poza okresem gniazdowania jaskółek i innych ptaków. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu umowy. Przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia. 5. W zakresie wzajemnego współdziałania przy realizacji przedmiotu umowy, Strony zobowiązują się działać niezwłocznie, przestrzegając obowiązujących przepisów i ustalonych zwyczajów. 6. Warunki gwarancji i jakości oraz rękojmi za wady (Zadanie 1. i 2.): 6.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na okres 5 lat. 6.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji jest zgodny z okresem wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 6.3. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wypełnioną kartę gwarancyjną w dniu końcowego odbioru robót. 6.4. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach gwarancji jakości i rękojmi za wady, bez dodatkowego wynagrodzenia, w całym okresie gwarancji i rękojmi do corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu, w zakresie wykonanych robót. 6.5. Na dostarczone i zamontowane urządzenia Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. 6.6. Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 24 godziny od pisemnego zgłoszenia. 6.7. W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym ewentualną wysyłką ponosić będzie Wykonawca. 6.8. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady także po określonym w pkt. 6.1. i 6.2., jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 6.9. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za cały przedmiot zamówienia, w tym także za części realizowane przez podwykonawców. 6.10. W przypadku wystąpienia (ujawnienia) wady w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić pisemnie o tym fakcie Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej wystąpienia (wykrycia). 6.11. Istnienie wad stwierdza się protokolarnie. W protokole stwierdzenia wad, Zamawiający wyznaczy termin na ich usunięcie. Wykonawca usunie wady bezpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6.12. W przypadku wystąpienia wad, Zamawiający może żądać ich usunięcia wyznaczając w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin. Jeżeli jednak stwierdzone wady uniemożliwiałyby użytkowanie obiektu, a także gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przystąpić do usunięcia wad niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od powiadomienia. 6.13. Usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie. 6.14. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu, Zamawiający może zlecić usunięcie wad i szkód spowodowanych przez wady na koszt Wykonawcy innemu podmiotowi (pokrywając powstałą należność w pierwszej kolejności z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy). Niezależnie od tego Zamawiający może żądać od Wykonawcy (Gwaranta) naprawienia szkody wynikłej ze zwłoki w przystąpieniu do usuwania wad. 6.15. Gwarancja jakości i rękojmia za wady obejmuje również uszkodzenia wskutek wadliwego wykonawstwa (niezgodnego z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia lub z zasadami sztuki budowlanej) bądź nieprzestrzegania warunków specyfikacji albo ukrytej wady materiałowej. 6.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody, które spowodował usuwaniem wad. 6.17. Okres gwarancji jakości biegnie od nowa w przypadku wymiany elementu na nowy, wolny od wad, a także w przypadku dokonania istotnych naprawa elementu. 6.18. Z każdego przeglądu gwarancyjnego sporządzony będzie protokół przeglądu gwarancyjnego, w dwóch egzemplarzach, pod jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązuje się do: 7.1. wykonania przedmiot umowy z materiałów własnych i przy użyciu własnych narzędzi, urządzeń i sprzętu, wolnych od wad fizycznych i prawnych, odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z dokumentami wymienionymi w §1 ust. 2, niniejszej umowy. 7.2. realizowania robót budowlanych zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, należytą starannością i prawem budowlanym. 7.3. prowadzenia wszystkich robót budowlanych pod nadzorem osoby posiadającej aktualne uprawnienia budowlane. 7.4. prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż. 7.5. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 7.6. zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu - jeśli wynika to z dokumentacji technicznej - przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy. 7.7. zapewnienia na terenie budowy (w granicach przekazanych przez Zamawiającego) utrzymania czystości i należytego stanu porządkowego, usuwania zanieczyszczeń z terenu budowy związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia na koszt własny, nie utrudniając funkcjonowania budynku i otoczenia osobom korzystającym. 7.8. bieżącego usuwania wszelkich zbędnych urządzeń, budowli, materiałów, odpadów oraz nieczystości. 7.9. kompletowania w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze. 7.10. usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż 7 dni. 7.11. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 7.12. należytego zabezpieczenia terenu przed dostępem osób niepowołanych oraz zapewnienia ochrony i dozoru, mienia znajdującego się na tym terenie oraz kontroli ruchu osób, pojazdów, urządzeń i materiałów. 7.13. uporządkowania terenu po zakończeniu robót budowlanych i przekazania go Zamawiającemu w stanie umożliwiającym pełną eksploatację w terminie odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8. Materiały, o których mowa w pkt 7.1., powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom określonym w umowie, jej załącznikach lub w dokumentacji udzielania zamówienia. 9. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania dodatkowe związane z wykonaniem przedmiotu umowy. 10. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazania materiałów stosowny i prawem wymagany dokument (np. aprobatę techniczną, europejską aprobatę techniczną, krajową deklarację zgodności, znak budowalny, itp. dokumenty). Zamawiający ma prawo żądać wstrzymania użycia danego materiału do czasu okazania się przez Wykonawcę stosownym dokumentem dopuszczającym ten materiał do obrotu i zastosowania. 11. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. 12. Badania, o których mowa w pkt 10, będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt. 13. Jeżeli Zamawiający zażąda badań dodatkowych, które nie były przewidziane niniejszą umową, a związane z wykonaniem przedmiotu umowy, to Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić te badania. 14. Jeżeli w trakcie przeprowadzenia badań, o których mowa w pkt 13, okaże się, że zastosowane materiały, urządzenia, maszyny bądź wykonanie robót są niezgodne z umową, to koszt badań dodatkowych obciążają Wykonawcę. Z kolei zaś, gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonanie robót są zgodne z umową, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1. - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100); Zadanie 2. - Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Termin wniesienia wadium: 2.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w księgowości (pokój Nr 4), przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Nr 14 8179 0009 0000 6002 2000 0050 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w księgowości (pokój Nr 4) przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.1. pieniądzu, 3.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.1.3. gwarancjach bankowych, 3.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. 2007.42.275 ze zm.]. 3.2. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdziale XII pkt 5 specyfikacji, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3.1.2 - 3.1.5. musi być wystawione na NADM Sp. z o. o. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta (poręczyciela) bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.4. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5.2. niniejszego rozdziału. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium: 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 5.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. Ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium: 6.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy uznaje się za odrzuconą. 6.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1. niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zmawiającego. 6.3. Wadium winno być oznaczone jako: Wadium - PN na ocieplenie elewacji budynku wraz z wykonaniem zadaszeń balkonów ostatniej kondygnacji - WM Kilińskiego 2a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach