Powiat Prudnicki ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
REGON: 53141260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona różnorodności biologicznej parku przy Szpitalu Powiatowym w Prudniku i przy Zespole Szkół w Głogówku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Ochrona różnorodności biologicznej parku przy Szpitalu Powiatowym w Prudniku. 1. ETAP I: W ramach zadania „zaprojektuj” Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) Koncepcję projektową – szt. 2, b) Projekt budowlany – szt. 5, c) Projekty wykonawcze wielobranżowe (dla każdej branży) – szt. 4, d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – szt. 2, e) Kosztorys inwestorski – szt. 2, f) Przedmiar robót – szt. 2, g) Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowego robót i innych prac zawierającego ceny jednostkowe – szt. 2 h) Archiwizacja na płycie CD w formacie *pdf i *ath – szt. 1. 2) Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. 3) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych przez Zamawiającego. 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. 2. ETAP II. W ramach zadania „wybuduj” Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, spełniającego w całości funkcję ochronną, edukacyjną, użytkową i rekreacyjno – wypoczynkową dla m. in. dla grup szkolnych, a także seniorów i osób niepełnosprawnych, poprzez wykorzystanie zasobów przyrodniczych. Szczególną rolę, ze względu na swoje położenie przy Prudnickim Centrum Medycznym, park ma pełnić w odniesieniu do rekonwalescencji pacjentów, samopoczucia członków ich rodzin oraz pracowników placówek leczniczych, a w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, normowymi, technicznymi, bhp oraz p.poż., w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących powstanie na terenie przyszpitalnego parku - obszaru ochrony różnorodności biologicznej, poprzez rewitalizację części terenu działki nr 2601/127 k.m. 12 obręb Prudnik, na którym dominuje nieuporządkowany teren zieleni bez wytyczonych ciągów pieszych o powierzchni 7903,00 m2, b) uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia w/w zadania wraz ze zgłoszeniem w imieniu Zamawiającego robót we właściwym organie pozwalającym na ich realizację (z odpowiednim wynikającym z przepisów budowlanych wyprzedzeniem) oraz przekazanie obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, c) dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia dodatkowego wchodzących w skład zagospodarowania terenu, d) wykonanie i zainstalowanie tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z terenu oraz zamontowanie tablic informacyjnych dotyczących żyjących gatunków roślin oraz zwierząt, e) wydzielenie pomników przyrody poprzez wykonanie ogrodzeń drewnianych i uzupełnienie terenu wokoło korą drzewną, f) wykonanie zabiegu pielęgnacyjnego i wycinka drzew, g) wykonanie oświetlenia i monitoringu terenu parku, h) wykonanie ścieżek pieszych o nawierzchni żwirowo – gliniastej, skalniaki, skwery oraz ogród terapeutyczny, i) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, j) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie badań archeologicznych, k) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru Konserwatora zabytków w zakresie wynikającym ze szczegółowych dot. obiektów będących w rejestrze zabytków, l) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, ł) sprawowanie nadzoru autorskiego, m) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, n) przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót – w terminie realizacji umowy, oraz wszelkie inne prace nie wymienione powyżej a wynikające z dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę. o) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania. Ponadto zamówienie obejmuje: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy, - Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo – finansowe zrealizowanego zadania w formie kosztorysu powykonawczego w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego, - Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Część 2 Ochrona różnorodności biologicznej parku przy Zespole Szkół w Głogówku. 1. ETAP I: W ramach zadania „zaprojektuj” Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) Koncepcję projektową – szt. 2, b) Projekt budowlany – szt. 5, c) Projekty wykonawcze wielobranżowe (dla każdej branży) – szt. 4, d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – szt. 2, e) Kosztorys inwestorski – szt. 2, f) Przedmiar robót – szt. 2, g) Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowego robót i innych prac zawierającego ceny jednostkowe – szt. 2 h) Archiwizacja na płycie CD w formacie *pdf i *ath – szt. 1. 2) Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. 3) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych przez Zamawiającego. 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. 3. ETAP II. W ramach zadania „wybuduj” Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, spełniającego w całości funkcję ochronną, edukacyjną, użytkową i rekreacyjno – wypoczynkową dla m. in. dla grup szkolnych, wyjazdów kolonijnych, grup turystycznych, a także seniorów i osób niepełnosprawnych, poprzez wykorzystanie zasobów przyrodniczych a w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, normowymi, technicznymi, bhp oraz p.poż., w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących powstanie obszaru ochrony różnorodności biologicznej (obiektu dydaktyczno – przyrodniczego), dotyczących: i. rewitalizacji części terenu działki nr 296 k.m. 3 obręb Głogówek (park z tyłu szkoły), na którym dominuje nieuporządkowana zieleń z wytyczonym ciągami pieszymi w złym stanie technicznym o powierzchni 5440 m2, ii. rewitalizacji części terenu działki nr 296 k.m. 3 obręb Głogówek (frontowa część działki od wejścia głównego do szkoły), na którym występują skwery nieuporządkowane oraz ciągi komunikacyjne które w części są zapadnięte i gromadzą się w nich zastoiny wodne, powierzchni przedmiotowych skwerów wynosi 300m2. iii. przebudowy infrastruktury istniejącej, kolidującej z zamierzeniami projektowymi. b) uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia w/w zadania wraz ze zgłoszeniem w imieniu Zamawiającego robót we właściwym organie pozwalającym na ich realizację (z odpowiednim wynikającym z przepisów budowlanych wyprzedzeniem) oraz przekazanie obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, c) dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia dodatkowego wchodzących w skład zagospodarowania terenu, d) wykonanie i zainstalowanie tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z terenu oraz zamontowanie tablic informacyjnych dotyczących żyjących gatunków roślin oraz zwierząt, e) wydzielenie pomników przyrody poprzez wykonanie ogrodzeń drewnianych i uzupełnienie terenu wokoło korą drzewną, f) wykonanie zabiegu pielęgnacyjnego i wycinka drzew, g) wykonanie oświetlenia i monitoringu terenu parku, h) wykonanie ścieżek pieszych o nawierzchni żwirowo – gliniastej, skalniaki, skwery oraz drewnianej wiaty, i) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, j) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie badań archeologicznych, k) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru Konserwatora zabytków w zakresie wynikającym ze szczegółowych dot. obiektów będących w rejestrze zabytków, l) w razie konieczności – zapewnienie nadzoru przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, ł) sprawowanie nadzoru autorskiego, m) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, n) przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót – w terminie realizacji umowy, oraz wszelkie inne prace nie wymienione powyżej a wynikające z dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę. o) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania. Ponadto zamówienie obejmuje: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy, - Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo – finansowe zrealizowanego zadania w formie kosztorysu powykonawczego w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego, - Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04