Przetargi.pl
OCHRONA OBIEKTU POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - INSTYTUT INŻYNIERII ŚRODOWISKA UL. BRZEŹNICKA 60A

Politechnika Częstochowska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-201 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 69
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3250415 , fax. 034 3250415
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Częstochowska
    ul. Dąbrowskiego 69 69
    42-201 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3250415, fax. 034 3250415
    REGON: 00000164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OBIEKTU POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - INSTYTUT INŻYNIERII ŚRODOWISKA UL. BRZEŹNICKA 60A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OCHRONA OBIEKTU POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - INSTYTUT INŻYNIERII ŚRODOWISKA UL. BRZEŹNICKA 60A zgodnie z opisem zawartym w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164/2006 poz. 1163 z póź. zm.) 2.Warunki szczególne. Wykonawcy muszą: 2.1. posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, 2.2. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polegającej na ochronie osób i mienia 3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń , bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u. p. z. p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty winien załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p., 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesję wydaną przez M.S.W. i A na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 1.4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności polegającej na ochronie osób i mienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 606 z dn. 24 maja 2006 r. z póżn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach