Biblioteka Śląska w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-021 Katowice, pl. Rady Europy 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083875 , fax. 032 2083720
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Śląska w Katowicach
pl. Rady Europy 1 1
40-021 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083875, fax. 032 2083720
REGON: 276878007 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inżynierskiego (funkcja Inżyniera Projektu) podczas realizacji projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych, zwanego dalej Projektem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Krótki opis projektu ŚIBZZ i czas trwania: Biblioteka Śląska w Katowicach zamierza w ramach omawianego Projektu wdrożyć kompleksowe rozwiązanie służące do utworzenia, opracowania i prezentacji cyfrowych postaci własnych zbiorów zabytkowych. Rozwiązanie będzie realizowane przez system złożony z profesjonalnych, specjalizowanych skanerów, oprogramowania przetwarzającego skanowane obrazy, infrastruktury sprzętowej zapewniającej długoterminowe przechowywanie i archiwizację zbirów cyfrowych, oraz oprogramowania bazodanowego przeznaczonego do opracowania bibliograficznego zbiorów, jak również do globalnej prezentacji zbiorów w istniejącym serwisie Śląskiej Biblioteki Cyfrowej. Zbiory przeznaczone do prezentacji w serwisie Śląska Biblioteka Cyfrowa zostaną utworzone przy pomocy oprogramowania graficznego i konwerterów zamieniających formaty bazowe na formaty nadające się do prezentacji. W ramach przedsięwzięcia powstanie z jednej strony znaczący zasób cyfrowy, z drugiej zaś - system biblioteki cyfrowej o otwartym charakterze, będący m.in. zbiorem narzędzi oraz procedur umożliwiających tworzenie cyfrowego zasobu po zakończeniu opisywanego projektu. Przeprowadzona zostanie digitalizacja blisko 27 tys. obiektów piśmienniczych. Okres trwania Projektu: 3 lata (ok. 2 lata i 4 miesiące skanowania). 2. Do głównych obowiązków Inżyniera Projektu będzie należało: 1. nadzór i wsparcie przy przygotowywaniu szczegółowych technicznych specyfikacji sprzętu i oprogramowania do postępowań przetargowych, 2. nadzór nad wdrożeniem oprogramowania Śląskiej Internetowej Biblioteki Zbiorów Zabytkowych (workflow, moduł integracyjny z istniejącą biblioteką cyfrową), uruchomieniem i kontynuacją procesu digitalizacji zbiorów, 3. nadzór nad realizacją harmonogramu rzeczowego projektu i jakością wykonywanych prac (dostaw/usług), 4. nadzór nad prawidłowym wykonywaniem i udział w odbiorach dostaw i usług projektu (sprzęt informatyczny, oprogramowania, dokumentacja powykonawcza), 5. wsparcie przy rekrutacji i nadzór nad szkoleniem personelu projektu, 6. weryfikacja proponowanych rozwiązań programowych i sprzętowych, 7. nadzór i weryfikacja prac realizowanych projektu, 8. koordynowanie współpracy działów Biblioteki Śląskiej zaangażowanych w projekt, 9. przygotowanie technicznej części raportów/sprawozdań z realizacji projektu, 10. powiadamianie o trudnościach związanych z realizacją projektu. 3. Wymagania: zaleca się aby osoba(y) wykonujące zamówienie cechowały się dobrze rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi, umiejętnością współpracy w zespole, silną motywacją, operatywnością i dyspozycyjnością, znajomością języka angielskiego. Wymagana będzie obecność min. 2 razy w tygodniu po 3 godziny w siedzibie Zamawiającego, a także obecność przy rozstrzyganiu i ocenie ofert przetargowych, odbiorach technicznych sprzętu i oprogramowania, 8 godzinna dostępność on-line (mail) i telefoniczna (tel. komórkowy) w dni robocze. Przewiduje się większe obciążenie Inżyniera od 1 do 2 kw. 2010 (zakupy, przetargi, specyfikacje, dokumentacje), potem - nadzór nad procesem skanowania (jakość, harmonogram, etc.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia -ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg zasad, o których mowa w cz. II pkt 3 SIWZ, 3. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego postępowania tj. wykazać, iż prowadził co najmniej dwa projekty/wdrożenia informatyczne z zakresu informatycznych systemów rozproszonych lub/i relacyjnych baz danych lub/i aplikacji typu workflow o łącznej wartości co najmniej 4 mln zł brutto (z dopuszczalnym uwzględnieniem sprzętowej części zamówienia) lub wykonał co najmniej dwie usługi kierowania/nadzoru wdrożeń projektów informatycznych z zakresu określonego powyżej, o łącznej wartości 150 tys. zł. brutto. Uwaga: Zamawiający uzna tylko projekty zakończone/wdrożone. 4. posiadać lub dysponować osobami, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadającymi wyższe wykształcenie informatyczne (tytuł magistra lub magistra inżyniera). Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi spełnić warunki, o których mowa w pkt 1, warunek, o którym mowa w pkt 3 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie, warunek, o którym mowa w pkt 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnianie danego warunku łącznie, a w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka osób fizycznych -każda z tych osób. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia), 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w pkt 6, jeżeli data ich wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nieodzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt 6, zastosowanie ma przepis paragraf 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.), 6.1. w przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej - kserokopię dowodu tożsamości zawierającą: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę i miejsce urodzenia, nr i serię dowodu tożsamości oraz nr ewidencyjny PESEL, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza), oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z załącznikiem nr 1d do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza), 8.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty wymienione w pkt 6- 8, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 6 muszą złożyć wszyscy Wykonawcy, dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (baner: BIP, zakładka: przetargi)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
Dodano: 2016-02-12 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie systemu usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Dodano: 2014-10-17 - Zamówienie na świadczenie usług eksperckich
Dodano: 2013-12-20 - Wykonanie dokumentacji aplikacyjnych dla pozyskania środków zewnętrznych w ramach ogłaszanych konkursów
Dodano: 2013-12-13 - Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej - Modernizacja części niskiej Górnośląskiego Ośrodka Kardiologii
Dodano: 2013-12-09 - Usługi doradcze w zakresie opracowania elementów dokumentacji przetargowej oraz zapewnienia jakości rezultatów i produktów dla projektu: Budowa Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ruda Śląska (projekt PSIP)
Dodano: 2013-09-09 - Wykonanie dokumentacji aplikacyjnych dla pozyskania środków w ramach ogłaszanych konkursów - umowa ramowa
Dodano: 2013-07-12 - Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej dla pozyskania środków w ramach ogłaszanych konkursów - Termomodernizacja część niska Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego
Dodano: 2013-07-04 - Monitoring projektu pn. Czas na własną firmę.
Dodano: 2013-01-09 - Zamówienie na świadczenie usług eksperckich
Dodano: 2012-04-13