Przetargi.pl
Ochrona obiektów, osób i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2016 r

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384c 384c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów, osób i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynku i terenu Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Zamówienie obejmuje działania w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia mające na celu zapewnienie ochrony życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników, bezpieczeństwa budynku, działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom oraz innym czynom karalnym przeciwko osobom fizycznym oraz mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Ochrona mienia i działania prewencyjne stanowiące przedmiot umowy prowadzone będą: - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego, - w soboty, niedziele i święta całodobowo. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: umundurowanie zgodne z wymogami, identyfikator zgodny z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r., ze zm.), środki przymusu bezpośredniego: kajdanki, pałka, telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy. Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony obejmuje: a) ochronę mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed włamaniem, dewastacją, kradzieżą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami, b) przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w odpowiednich gablotach Zamawiającego, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników i osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy, c) nadzór nad mieniem i bezpieczeństwem obiektów, polegający na: - obserwacji ochranianych obiektów - monitorowanie terenu poprzez system 2 kamer, - właściwym zabezpieczeniu bramy wjazdowej, furtki, drzwi, okien budynków oraz korytarzy wraz z klatkami schodowymi, - nadzorze nad osobami wchodzącymi do obiektu i wychodzącymi z obiektu, - podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów - podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie, uniemożliwianie wejścia na teren obiektów osób będących pod wpływem alkoholu, bezdomnych, akwizytorów itp. - pełnej znajomości topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., - znajomości rozmieszczenia i umiejętności użycia w sytuacji alarmowej głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych, - w uzasadnionych przypadkach wezwaniu odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne), - powiadamianiu wskazanego przez Zamawiającego pracownika w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, - wpuszczaniu i wypuszczaniu pojazdów mających prawo wjazdu na teren obiektu, bezwzględnym każdorazowym zamykaniu bramy wjazdowej, d) dokonywanie obchodu ochranianych budynków i przyległego podwórza z częstotliwością jeden raz na godzinę - przy każdym wyjściu z dyżurki zamykanie drzwi dyżurki, - podczas obchodu włączanie lub wyłączanie świateł (w zależności od potrzeb) w gabinetach, na korytarzach, na zewnątrz - kontrolowanie prawidłowości zamykania drzwi na klucz - sprawdzenie zabezpieczeń technicznych obiektu takich jak zamki, okna, ogrodzenie, oświetlenie - przebywanie w dyżurce w dni powszednie w godzinach pobierania i zdawania kluczy tj. 6:30-7:00, 15:00-15:30, - sprawdzenie uprawnień osób, do przebywania na terenie chronionym w godzinach wieczorowo-nocnych. e) niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych, f) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku, g) prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie, Wykonawca ma prawo dokonania wizji lokalnej budynków, na terenie których będzie świadczył usługi oraz dokona, na własne ryzyko, ustalenia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w trakcie wykonywania usługi zostanie ujawniony błąd w wycenach dokonywanych przez Wykonawcę ponosi on wszelkie konsekwencje tego błędu, a w szczególności nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach