Przetargi.pl
OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYCHACH-URBANOWICACH

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OBIEKTÓW OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYCHACH-URBANOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj przedmiotu zamówienia publicznego : usługa 2. Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach - Urbanowicach 3. Miejsce świadczenia usługi: Oczyszczalnia Ścieków w Tychach - Urbanowicach, ul. Lokalna 4. Szczegółowy opis zamówienia: Zapewnienie ochrony obiektów Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach prowadzonej w systemie zmianowym, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez pracowników Wykonawcy oraz zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania. 4.1. Wymagania szczegółowe dotyczące Wykonawcy oraz pracowników ochrony: -Pracownicy ochrony muszą posiadać ważną przez cały okres realizacji zamówienia koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. -Wykonawca musi posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł (ubezpieczenie musi być utrzymywane przez cały okres trwania umowy tj. przez okres od 07.02.2010r. - 07.02.2011r). -Pracownicy ochrony uczestniczący w wykonywaniu zamówienia winni być zatrudnieni u Wykonawcy w ramach umowy o pracę, muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony osób i mienia oraz licencję ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, w tym co najmniej 3 pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać licencję II stopnia. -Wykonawca musi dysponować własną grupą interwencyjną do wykonania zadań na warunkach określonych w pkt III 4.4. SIWZ. -Wykonawca musi posiadać całodobowe Centrum Operacyjne, obsługujące system łączności bezprzewodowej, pozwalające na stały i natychmiastowy kontakt radiowy z pracownikami ochrony stacjonarnej i grupą interwencyjną, działające całodobowo na terenie prowadzenia działalności przez Zamawiającego. -Pracownicy ochrony uczestniczący w wykonywaniu zamówienia nie mogą być w wieku emerytalnym, nie mogą posiadać grupy inwalidzkiej. -Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie aktualnych przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy. -Wszyscy pracownicy Wykonawcy uczestniczący w wykonywaniu zamówienia winni być: umundurowani w sposób jednolity i wyposażeni w imienne identyfikatory. -Wykonawca zapewni wsparcie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania (co najmniej 2 pracowników wyposażonych w środki łączności, ochrony osobistej oraz podręczne środki obezwładniające) w czasie do 15 minut od momentu zgłoszenia (dopuszcza się możliwość opóźnienia interwencji wynikającej z działania sił wyższych, nieprawidłowej pracy łącz lub innych okoliczności nie zawinionych przez Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa udowodnienie, iż na zaistniałe okoliczności nie mógł mieć wpływu.). -Pracownik ochrony przebywający na obiekcie oczyszczalni musi być wyposażony w broń gazową. -Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji umowy sprawnym atestowanym alkomatem 4.2. Zadania pracowników ochrony do wykonania w szczególności: a. Brama główna osobowo-towarowa. -obserwacja ruchu w rejonie bramy głównej osobowo - towarowej i bezpośredniego sąsiedztwa, -kontrola ruchu osobowego i towarowego na bramie głównej osobowo towarowej, a w szczególności: 1. Legitymowanie osób wchodzących i przebywających w obiekcie oraz wystawianie jednorazowych przepustek upoważniających do wejścia na teren oczyszczalni, 2. Kontrola osób opuszczających teren oczyszczalni, odbiór przepustek jednorazowych, 3. Kontrola zgodności przewożonego lub przenoszonego przez bramę towaru z przepustką materiałową, 4. Prowadzenie ewidencji ruchu samochodowego na bramie, 5.Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji umowy sprawnym atestowanym alkomatem i prowadzić ewidencję jego użycia, które będzie dopuszczalne w następujących sytuacjach: - w wyniku wątpliwości pracownika ochrony, co do stanu trzeźwości pracownika RCGW S.A. lub innej osoby przebywającej na terenie oczyszczalni (po uprzednim poinformowaniu kierownictwa oczyszczalni lub dyspozytora), - w wyniku wątpliwości kierownictwa oczyszczalni lub dyspozytora, co do stanu trzeźwości pracownika RCGW S.A. lub innej osoby przebywającej na terenie oczyszczalni.Kontrola będzie prowadzona z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 6 maja 1983 r. w sprawie warunków i sposobu dokonania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz.U. 1983 nr 25 poz 117). 6.Otwieranie i zamykanie bramy głównej osobowo - towarowej w dni robocze w godz. od 5.30 do 16.00. W dni wolne od pracy tj. w niedziele i inne święta otwieranie oraz zamykanie bramy jedną godzinę przed rozpoczęciem i jedną godzinę po rozpoczęciu: I, II i III zmiany. Po konsultacji z Kierownikiem Oczyszczalni lub upoważnionym przez niego pracownikiem RCGW.S.A. wpuszczanie na teren obiektu osób postronnych również w innych godzinach i dniach. 7. Niedopuszczenie do wejścia na teren oczyszczalni osób nieupoważnionych, 8.Sporządzanie raportów z przebiegu służby. 9.Utrzymanie porządku w rejonie bramy osobowo - towarowej (zimą-odśnieżanie). b. Teren oczyszczalni. -niedopuszczenie do przedostania się przez ogrodzenie na chroniony teren osób postronnych, -sprawdzanie zamknięcia dwóch bram towarowych, zabezpieczenia obiektów, zamknięcia okien, drzwi itp., -kontrola ogrodzenia - min. dwukrotnie w ciągu doby pomiędzy godz.17.00 a 05.00. 4.3.Wykonawca zainstaluje do dnia 15.02.2010r. na własny koszt, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elektroniczny system kontroli obchodów pozwalający na stwierdzenie dokonania obchodu całego chronionego obiektu przez pracownika ochrony. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia elektronicznej ewidencji obchodów i przechowywania danych przez cały okres obowiązywania umowy. 4.4.W celu zlikwidowania zagrożenia chronionego obiektu Wykonawca zapewni dojazd do terenu Oczyszczalni Ścieków w Tychach -Urbanowicach własnej grupy interwencyjnej (co najmniej 2 pracowników wyposażonych w środki łączności, ochrony osobistej oraz podręczne środki obezwładniające) w czasie nie dłuższym niż 15 minut licząc od chwili zgłoszenia konieczności przyjazdu przez pracownika ochrony przebywającego na terenie Oczyszczalni. 4.5.Ze względu na usytuowanie jednostki w sąsiedztwie terenów niezamieszkałych i kompleksu leśnego, Zamawiający wymaga aby pracownik ochrony przebywający na obiekcie wyposażony był w broń gazową. 4.6. Pracownicy ochrony wyszczególnieni w załączniku nr 4 (lub inni pracownicy, w przypadku zmiany pracownika ochrony wymienionego w załączniku nr 4), przed przystąpieniem do pracy mają obowiązek odbyć prowadzone przez Zamawiającego szkolenie dotyczące systemu przepustowego w ruchu osobowym i materiałowym obowiązującym w RCGW S.A, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4.7. Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji umowy sprawnym atestowanym alkomatem i prowadzić ewidencję jego użycia na warunkach określonych w pkt.III 4.2a ppkt. 5. 4.8. Informacje dodatkowe: -Zamawiający zatrudnia w Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej - 55 pracowników, -powierzchnia chronionego obiektu - około 16 ha, 5. Wymagania dotyczące podwykonawców: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy (pkt.2 f w treści załącznika nr 1). Pracownicy podwykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia winni spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 3 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. B. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 3,4,5,6,7,8. 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 2,10. 2.1.3 Potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 9. 2.2 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1. ppkt.1. 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. C. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w pkt.V SIWZ, Wykonawca składa wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (załącznik nr 1), następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2siwz. 2) Wykaz co najmniej 2 należycie wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) usług w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 120.000,00 zł netto rocznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 siwz. 3)Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn.zm.) aktualną na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właśćiwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z .p. , tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego : a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, b) spółką jawną - wspólnika, c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, d) spółką komandytową - komplementariusza, e) spółkę komandytowo-akcyjną - komplementariusza, f) osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. tj. potwierdzającą , że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - zał. nr 3siwz. 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł oraz zobowiązanie wykonawcy, że ubezpieczenie będzie przez niego odnawiane na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł na cały czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 10)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z uprawnieniami określonymi w pkt III. 4.1. SIWZ - załącznik nr 4siwz. 1.2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 3) Wzór umowy - każda strona wzoru umowy powinna być parafowana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 6siwz. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1.1 ppkt 3,4,5,6,7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 2.1, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję Zamawiający prowadził będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 4,5,6,7 składa osobno każdy z wykonawców, b) oświadczenie wskazane w pkt 1.1 ppkt 1 składają wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 3,8,9,10 i ppkt.1.2 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum lub umowę spółki, która w swej treści powinna zawierać następujące postanowienia: a. wyznaczenie spośród siebie lidera upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, b. określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy realizacji zamówienia, c. zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizacje przedmiotu zamówienia, d. określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem oraz podpis i pieczątkę imienną. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach