Przetargi.pl
Leasing finansowy aparatu do echokardiografii

Obwód Lecznictwa Kolejowego w Katowicach SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7101855 , fax. 032 7101855
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Katowicach SPZOZ
    ul. Dworcowa 3 3
    40-012 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7101855, fax. 032 7101855
    REGON: 27624921100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olk.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing finansowy aparatu do echokardiografii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest leasing finansowy aparatu do echokardiografii.Wymagania dla przedmiotu zamówienia: - leasing finansowy na okres 48 miesięcy, -aparat fabrycznie nowy wyprodukowany w 2009r.- 2010r. -instrukcja obsługi aparatu w języku polskim, -aparat ma posiadać atesty dopuszczające jego używanie na terenie Polski i atesty obowiązujące w Unii Europejskiej, a jeżeli takich nie posiada to deklarację, że jest dopuszczony do używania na terenie UE, -aparat ma posiadać wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiadać deklarację zgodności z wymogami zasadniczymi w zrozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z póź. zm.) -bezpłatny serwis gwarancyjny zlokalizowany na terenie woj. śląskiego, -gwarancja nie krócej niż 12 miesięcy od daty zakupu aparatu, -zapas materiałów eksploatacyjnych gwarantujących miesiąc pracy aparatu przy wykorzystaniu 50% wydajności aparatu, -przeszkolenie personelu w zakresie dostarczonego aparatu. Aparat powinien spełniać parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SWIZ, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Podane w załączniku parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.Zamawiający będzie analizował treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie a). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. c)oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 oraz art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia z chwilą ustanowienia pełnomocnika załaczają pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają wyżej wymienione warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Oferta winna zawierać wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWIZ), wypełniony formularz z parametrami techniczno-użytkowymi (załącznik Nr 1 do SWIZ),wymagane dokumenty i oświadczenia oraz firmowe materiały informacyjne (instrukcje obsługi, specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu itp.) dla potwierdzenia i udokumentowania przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olk.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach