Przetargi.pl
Ochrona mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, ul. Chopina 12

Przedszkole Publiczne Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Chopina 12
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 7732577 wew. 52 , fax. 075 7732577 wew. 57
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne Nr 4
    ul. Chopina 12 12
    59-920 Bogatynia
    tel. 075 7732577 wew. 52, fax. 075 7732577 wew. 57
    REGON: 23022484000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, ul. Chopina 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, położonego przy ul. Chopina 12 w Bogatyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki którzy spełniają niżej wymienione warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Posiadają koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (art.15 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia). 2. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , które będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług ( zakończonych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia obejmujących swoim zakresem pełnienie usług ochrony mienia w obiektach użyteczności publicznej np. szkoły, przedszkola, obiekty sportowe itp., a których należyte wykonanie udokumentowane jest dokumentami stwierdzającymi, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli zostaną wykazane max. 3 usługi obejmujących ochronę mienia w ww. obiektach użyteczności publicznej świadczone jedną umową przez okres co najmniej 1 roku, o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000 , 00 zł. lub 1 usługę o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. 4. Dysponują grupą interwencyjną właściwie umundurowaną i wyposażaną, która w przypadku wezwania, dotrze do siedziby zamawiającego najpóźniej w ciągu 10 minut i podejmie niezbędne działania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww grupy interwencyjnej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ . W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz (Załącznik Nr 4 Część III SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług opisanych w punkcie 9.1.3. oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np.referencje Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 22 ust. pkt 4 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie załącznik Nr 2 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum natomiast załącznik Nr 3 musi złożyć i podpisać każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości określonej w warunku. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia grupy interwencyjnej w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje grupą interwencyjną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkola.net/bogatynia4/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach