Przetargi.pl
Ochrona mienia i osób w Spółce z o.o. URBITOR w Toruniu

Urbitor Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Chrobrego 105/107
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 669 43 01 , fax. 56 660 48 20
  • Data zamieszczenia: 2013-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urbitor Sp. z o. o.
    ul. Chrobrego 105/107 105/107
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 669 43 01, fax. 56 660 48 20
    REGON: 00131011600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i osób w Spółce z o.o. URBITOR w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i osób w Spółce z o. o. URBITOR w Toruniu obejmująca: 1) ochronę mienia i osób na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej oraz budynku, stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107), 2) monitoring wizyjny terenu Toruńskiej Giełdy przy Towarowej oraz budynku, stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107), 3) monitoring elektronicznego systemu alarmowego Domu Pogrzebowego oraz Biura Obsługi Klienta na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192, 4) konwojowanie wartości pieniężnych z kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego (ul. Chrobrego 105/107) do banku obsługującego Zamawiającego. 2. Realizacja usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia, polegać będzie w szczególności na: 1) w zakresie ochrony mienia i osób na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej oraz budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107): a) zapewnieniu ochrony w postaci bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wg następującego harmonogramu: - od poniedziałku do piątku - trzy posterunki od godz. 14:00 do 22:00, - od poniedziałku do piątku - dwa posterunki od godz. 22:00 do 6:00, - w sobotę - jeden posterunek od godz. 6:00 do 14:00, - w sobotę - trzy posterunki od godz. 14:00 do 22:00, - w sobotę - dwa posterunki od godz. 22:00 do 6:00, - w niedzielę i w święta - dwa posterunki od godz. 6:00 do 6:00 (w poniedziałek lub w dzień następny po dniu świątecznym), b) ochronie mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, c) podejmowaniu stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji lub uszkodzenia mienia znajdującego się na chronionym terenie, d) stały kontakt z policją, strażą pożarną, strażą miejską oraz innymi służbami w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego, e) przeciwdziałaniu wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych (kontrolę osób przebywających na terenie chronionym poza godzinami pracy na podstawie Listy osób uprawnionych), f) niedopuszczaniu do popełnienia przestępstw lub wykroczeń na terenie ochronionych obiektów, g) zainstalowaniu elektronicznego systemu odczytu punktów kontrolny w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i wykonywaniu dwóch obchodów na godzinę przy minimum 2-osobowej obsadzie; Wykonawca zobowiązany będzie przesyłać Zamawiającemu drogą elektroniczną cztery razy w miesiącu, raporty potwierdzające realizowane patrole z wykorzystaniem w/wymienionego systemu punktów kontrolnych, h) otwieraniu i zamykaniu bramy wjazdowej (od ul. Towarowej) i bramki wejściowej (od ul. Chrobrego), i) kontroli pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego w godz. 14.00 - 6.00, j) niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu usterek wszelkiego typu stosowanego monitoringu wizyjnego oraz elektronicznego, k) bieżącym prowadzeniu Dziennika zmiany poprzez zapisywanie przebiegu każdej zmiany; 2) w zakresie monitoringu wizyjnego terenu Toruńskiej Giełdy przy Towarowej oraz budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107): a) w ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do usprawnienia funkcjonalności istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną urządzeń; usprawnienie polegać będzie na poprawieniu jakości obrazu uzyskiwanego z istniejących kamer, a także na montażu dodatkowych (od 5 do 7 szt.) kamer na ochranianym terenie; b) Wykonawca zobowiązany będzie do archiwizowania zgromadzonego materiału z monitoringu wizyjnego przez okres jednego miesiąca rozliczeniowego; w przypadku zarejestrowania zdarzeń posiadających potencjalną wartość dowodową materiały te muszą być utrwalone na odrębnych nośnikach elektronicznych i przekazane Zamawiającemu; 3) w zakresie monitoringu elektronicznego systemu alarmowego Domu Pogrzebowego oraz Biura Obsługi Klienta na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192: a) zapewnieniu monitoringu wg następującego harmonogramu: - od poniedziałku do soboty od godz. 15:00 do godz. 7:00, - w niedziela i święta - całodobowo, b) przekazywaniu wiadomości poprzez SMS na numer telefonu wskazany przez Zamawiającego o każdorazowym uzbrojeniu/rozbrojeniu alarmu obiektów przez obsługę Zamawiającego, c) elektronicznym monitorowaniu obiektów obejmującym uzbrojenie/rozbrojenie sytemu oraz alarmu włamania lub napadu, d) podjęcie interwencji niezwłocznie po otrzymaniu sygnału ze stacji monitorującej; 4) w zakresie konwojowania wartości pieniężnych z kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego - ul. Chrobrego 105/107 do banku obsługującego Zamawiającego: a) konwojowaniu wartości pieniężnych, które prowadzone będzie w dniach i godzinach wyprzedzająco ustalonych z Zamawiającym, przy czym szacuje częstotliwość konwojów na poziomie 5 - 6 konwojów w miesiącu, b) posiadaniu środka transportu oraz wyposażenia pozwalającego zgodnie obowiązującymi przepisami przewozić wartości pieniężne do 2 (dwóch) jednostek obliczeniowych jednorazowo, c) wykonywaniu usługi konwojowania wartości pieniężnych z zachowaniem warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz.1128). 3. Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące wyposażenia osób realizujących przedmiot zamówienia: 1) dla pracowników ochrony - posiadanie umundurowania firmowego Wykonawcy wyposażonego w elementy odblaskowe oraz identyfikatora ze zdjęciem; pracownicy powinni być wyposażeni w sprawnie działające latarki oraz indywidualne urządzenia zapewniające łączność między sobą; 2) dla konwojentów wartości pieniężnych - posiadanie umundurowania firmowego Wykonawcy oraz identyfikatora ze zdjęciem. 4. Opis ochranianych obiektów 4.1. Toruńska Giełda przy Towarowej: a) teren o powierzchni 5 850 m? , na którym zlokalizowany jest 2-kondygnacyjny budynek warsztatowo-biurowy oraz parkingi dla pojazdów samochodowych i sprzętu, b) teren Toruńskiej Giełdy przy Towarowej o powierzchni 43 826 m? , na którym zlokalizowanych jest 120 obiektów handlowych (pawilonów); Na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej znajduje się monitoring wizyjny, w skład którego wchodzą: rejestrator, 9 szt. kamer wizyjnych, 2 monitory w 2 pomieszczeniach. 4.2. Centralny Cmentarz Komunalny przy ul. Grudziądzka 190/192: a) budynek Domu Pogrzebowego; b) budynek administracyjny, w którym mieści się Biuro Obsługi Klienta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesiona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Informacje o terminie i sposobie wniesienia wadium Zamawiający zamieści w SIWZ, która przekazana zostanie wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: b) doświadczenie w realizacji usługi ochrony fizycznej obiektów handlowych usytuowanych na terenach targowisk oraz obiektów o podobnej funkcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urbitor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach