Przetargi.pl
Ochrona fizyczna kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku. Numer referencyjny 01/BMT/09

1 Baza Materiałowo - Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6533625 , fax. 056 6533660
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Baza Materiałowo - Techniczna
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6533625, fax. 056 6533660
    REGON: 80038702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku. Numer referencyjny 01/BMT/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku polegającej na całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego obszaru i obiektów. 1.2.Organizacja służby ochronnej w oparciu o wartownię i 4 /cztery/ posterunki: 1.2.1.Wartownia - 24h /dobę od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego, 1.2.2.Posterunek nr 1 - 24h /dobę w dni robocze: - od godz. 7.00 do godz. 15.00- zewnętrzny, stały. - od godz. 15.00 do godz. 7.00 zewnętrzny, ruchomy. w dni wolne: - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.3.Posterunek nr 2 - 24h /dobę - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.4.Posterunek nr 3 - 24h /dobę - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.5. Posterunek nr 4 - 24h /dobę: w dni robocze: - od godz. 7.00 do godz. 15.00- zewnętrzny, stały. - od godz. 15.00 do godz. 7.00 zewnętrzny, ruchomy. w dni wolne: - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.3.Organizacja służby ochronnej w oparciu o grupę interwencyjną: 1.3.1.Uruchomienie grupy interwencyjnej w zależności od potrzeb, składającej się z nie mniej niż 4 osób wraz z kierowcą, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, jednak nie później jak w zaoferowanym czasie. Wymagany czas przybycia grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 minut. 1.4.Organizacja ochrony realizowana w systemie posterunków stałych i ruchomych poprzez: 1.4.1. Dowódcę Ochrony Obiektu - Wartownia 1.4.2. Pracownika ochrony - Posterunek nr 1. 1.4.3. Pracownika ochrony - Posterunek nr 2. 1.4.4. Pracownika ochrony - Posterunek nr 3. 1.4.5. Pracownika ochrony - Posterunek nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Koncesja uprawniająca do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wymagane warunki: 2.1. Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż 1 usługi ochrony obiektu o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,- złotych. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 3.1. Dysponowanie: bronią maszynową, bronią krótką, bezprzewodowymi środkami łączności, środkami przymusu bezpośredniego oraz pojazdem, którym będzie dysponowała grupa interwencyjna. 3.2. Dysponowanie osobami posiadającymi: - poświadczenie bezpieczeństwa, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - licencję pracownika ochrony, - pozwolenie na posługiwanie się bronią. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 4.1 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000,- złotych. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem sądu za wyrządzenie szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 Ustawy. 4.2. Wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 4.3. Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zgodnie z art.24 ust.1 pkt 3 Ustawy. 4.4. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary określone w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w części VIII SIWZ; 1.2.Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 stycznia 1997 r. ( Dz.U. nr 114 z 1997 r. poz. 740 z późn. zm.), potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 1.1. SIWZ; 1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż 1 usługi ochrony usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością, określonej w części VIII pkt. 2 SIWZ z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 2.1. SIWZ; 1.4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 3), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.1. SIWZ; 1.5.W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w załączniku nr 3 podmioty, które udostępnią niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania podmiotu, do udostępnienia narzędzi i urządzeń, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.1. SIWZ; 1.6.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.( załącznik nr 2), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.7.W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w załączniku nr 2 osoby i podmioty, które udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.8.Zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Poświadczenia Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, stwierdzające upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (pracownicy ochrony fizycznej) i POUFNE (kierownictwo firmy, inspektorzy), potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.9.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Poświadczenie Bezpieczeństwa osobowego pełnomocnika ochrony informacji niejawnych jednostki organizacyjnej lub osoby uprawnionej do wystawienia poświadczeń bezpieczeństwa, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.10.Licencje pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (pistolet maszynowy, pistolet) pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.11.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzająca spełnienia warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.1. SIWZ; 1.12.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.2. SIWZ; 1.13.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.3. SIWZ; 1.14.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.4. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.1bmt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach